Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Завдання 6- склад числа з одиниць на межах 10




Проводиться інсценівка казки «Ріпка».

Петрушка. Хто тягнув ріпку? Скільки зібралося учасників (персонажів), щоб витягнути ріпку? По скільки їх було? (Діти показують картки, де намальовані б гуртків і одну гурток.) На якому місцівнучка?..Жучка?..Мишка?..Как вважали? (Запитує кількох дітей.) Молодці!

Нині ж порахуйте, скільки в кожного хто фішок.

Цю гру робити як з усією групою, і зподгруппами по 9-11 людина, що дозволить виявити успіхи і самостійність кожної дитини. У цьому грі запитання ставлять улюблені персонажі:

Петрушка, собачкаЖучка, вміє «вважати», тощо. буд. Знайомі дітям кількісні відносини вони вперше осягають в незвичайної їм формі - в змагальній ситуації: хто ж краще вважає, хто зробить менше помилок? Рахунок починаєЖучка, а глядачі контролюють правильність розв'язку завдання. У цьому цікавою й гострої ситуації хлопці максимально мобілізуються, прагнуть самостійно вирішити завдання й показати свої успіхи у рахунку.

У ігрових умовах дітей найповніше можна знайти рівень оволодіння математичними знаннями й умінням оперувати числами. ~

Для виявлення рівня знань під час гри дані потрапили в таблиці 1:

Таблиця 1. Результати відповіді завдання «Цирк»

Ім'я дитини номер завдання I. II. III. IV. V. VI.
Олексій З. + + + + + + +
Марина Д. + + + + + + +
Микита Р. + + + + + + +
Світу І. + + + _ + + +
Наталя М. + + + + + + +
Артем До. + + + + + + +
Максим Р. + + + _ + + +
Настя П. + + + +   + +
Слав У. + + + + + + +

 

Результати експерименту. По виконанні всіх завдань було проаналізовано успіхи та системні помилки дітей у засвоєнні програмного матеріалу.

Отже, завдання грі «Цирк» мало викликало в дітей труднощів.

Вони вільно використовують свої подання у умовах, невимушено, з інтересом вирішують завдання.

Отже, всюжетно-дидактической грі з участю дорослого створюються дуже, що відповідають віку дітей умови для рахунки різних об'єктів у різних ситуаціях.

Отже, у процесі практичного рахунки, який є у іграх, що відбивають діяльність дорослих, діти усвідомлюють значення математичних дій життю людини, їх послідовність і взаємозалежність. Вони досягають вищого рівня оволодінні програмним матеріалом з математики й з ознайомлення з навколишнім, зокрема із вмістом праці людей різних професій.

Проте вихователю пам'ятаймо, що оволодіння цими знаннями відбувається поступово, поетапно.

У першому етапі. діти практично, наочно діють з предметами рахунки.Пересчитивание,отсчитивание, порівняння цих об'єктів відбувається розгорнуто як зорово, а йосязательно: дитина переставляє предмети,. доторкається перед тим тощо. п. Потім, як у грі створюється необхідність повідомити партнеру, скільки й чого він повинен, реальні предмети заміняють їх умовними зображеннями (гуртки, палички, пізніше цифри), які виконують роль опори для мислення та допомагають дитині позначити необхідну число предметів. Аналізуючи цей етап більшість дітей потребує на допомогу й контролю із боку вихователя, виконує провідної ролі.

З другого краю етапі діти також вважають предмети з відривом, поглядом, вголос вимовляючи числівники користуючись вказівним жестом. Потім безлічі, зазначені числом, починають порівнювати усно, спочатку вголос, потім пошепки, пізніше подумки. Так поступово від дій зі предметами діти переходять до дій рахунку за уявленню. Але якщо вони сумніваються у правильності отриманого результату, то знову повертаються до розгорнутим практичним діям з предметами чи умовними зображеннями.

Аналізуючи цей етап діти стають активнішими, самостійними й уважними до дій рахунки, виконуваних однолітками: задають питання, перевіряють правильність рахунки, міркують, доводять тощо. буд. Окремі підлітки як вирішують завдання зволікається без жодної наочної опори, а й самостійно придумують нові гри зі рахунковими діями, привертаючи до них і інших дітей.

 

Укладання

З усього вищевикладеного, можна зробити такі висновки.

У дошкільному віці закладаються самі основи знань, необхідних дитині у шкільництві. Математика є складну науку, яка може викликати певні труднощі під час шкільного навчання. До того ж таки зовсім в повному обсязі діти мають схильності й володіють математичним складом розуму, тому під час до школі важливо познайомити дитину поруч із основами рахунки.

Завдяки ігор вдається акцентувати увагу і притягти інтерес у самих незібраних дітей дошкільного віку. На початку їх захоплюють лише ігрові дії, та був і те, чого навчить та чи інша гра. Поступово в дітей пробуджується інтерес і до самого предмета навчання.

Отже, в ігровий формі приживлення дитині знання в галузі математики, навчіть її виконувати різні дії, розів'єте пам'ять, мислення, здібності. У процесі гри діти засвоюють складні математичні поняття, навчаються вважати, читати і писати, а розвитку цих навичок дитині допомагають близькі люди - його і педагог.

У своїй курсової роботі я розкрила безпосередній вплив ігрових методів навчання дітей рахунку. З досліджуваного матеріалу можна сказати, що не метод це не дає такого позитивного ефекту, як ігровий метод.

 





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-10-19; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 756 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Студент всегда отчаянный романтик! Хоть может сдать на двойку романтизм. © Эдуард А. Асадов
==> читать все изречения...

2394 - | 2151 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.01 с.