Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


PR в системі соціальних інститутів. Етапи інституалізації PR




Під інститутом PR розуміється функціонуюча в соціумі, нормативно закріплена сукупність ролей і сттусів, призначена для забезпечення ефективних публічних комунікацій соціальни х суб’єктів і націлена на оптимізацію їх відносин з громадськістю.

Основна мета даного інституту – обслуговування суспільної потрби, пов’язаної з забезпеченням ефективного партнерського публічного дискурсу для багатьох соціальних суб’єктів, представлених у соціумі, і для кожного з них зокрема, якщо вони бажають збільшити свій пабліцитний капітал дегальними та легітимними засобами.

По відношенню до пострадянських реалій ознаки інституціоналізації паблік рілейшенз виглядають таким чином:

- діяльність паблік рілейшенз;

- наявність професії;

- підготовка за відповідною спеціальністю;

- наявність освітніх структур;

- власна наукова база;

- професійні спільноти;

- норми саморегуляції.


Політична комунікація в ранньосередньовічному суспільстві. Еволюція політтехнологій та методик суспільної комунікації в часи “розвинутого феодалізму”. Вираження політичних та соціально-екомномічних концепцій у науці, літературі та мистецтві.

Основними дійовими особами на історичній арені в епоху раннього Середньовіччя стали варварські королівства Візантійська імперія, яка успадкувала від Риму і систему методів політичної комунікації.

У Західній Європі не було жорсткої централізації, і влада королів (рексов) і чиновників (графів, маркграфів та ін.) постійно перебувала в конфронтаціі з владою фактично незалежних місцевих правителів - герцогів (дуксів). Тільки за допомогою переговорів королям вдавалося затвердити своє верховенство над регіональними правителями і змусити їх визнати свій васалітет.

Традиційна для пізнього Риму та Візантії віра в божественну природу імператорів в Західній Європі поступилася місцем більш «приземленим критеріям»: здатності претендента на трон захистити країну, його заможності.

Разом з тим сакральні символи влади були наявні і в Західній Європі. Нерідко монархи виводили свій родовід до стародавніх богів і героїв, щоб зробити час правління свого роду більш тривалим і тим самим підвищити легітимність своєї влади в очах підданих і сусідніх государів.

Владні відносини в Західній Європі мали явно двосторонній характер як на горизонтальному, так і на вертикальному рівні. Монархи, значною мірою залежали від своїх васалів, тому використовували інформацію з регіонів для визначення напрямів своєї політики. Європейські монархи не гребували і збором чуток, розуміючи, що володіння максимально повною інформацією є запорукою могутності.

Разом з тим вони намагалися припинити надмірне розповсюдження чуток, обмов і доносів, приймаючи відповідні закони. Крім того, королі вимагали від васалів здійснення повного контролю над підлеглими, і в результаті будь-яка суспільно значуща інформація, що виходила від короля, розповсюджувалася серед усіх підданих.

В епоху Середньовіччя монархам постійно доводилося працювати над створенням позитивного іміджу. Навряд чи можна знайти в історії більш популярного англійського короля, ніж Річард I Левове Серце (1189-1199 рр.).: талановитий поет, відважний лицар, благочестивий хрестоносець - таким він увійшов і в поеми трубадурів, і в народний фольклор, і в сучасну літературу та мистецтво (включаючи кіно). Зачаровані цими якостями, його піддані (а за ними й історики) схильні були не помічати ані те, що він, споряджаючи армію для хрестового походу, практично пограбував своє королівство, ані те, що він майже не бував у Англії, постійно перебуваючи то в Палестині, то в німецькому полоні, то воюючи у Франції, по суті, ставши одним з найгірших для Англії королів.

Специфікою середньовічної цивілізації була відсутність чітких меж між правом і етикою, мистецтвом і наукою. Тому нерідко можна побачити відображення наукових поглядів чи правових норм у творах, які сучасні дослідники віднесли б до художньої літератури. У Середні віки ці твори також були ефективним засобом формування громадської думки. Так, позитивний і привабливий образ Річарда Левове Серця був створений трубадурами і відданими йому істориками. Аналогічним чином французький аристократ Жан де Жуанвіль створив у своїх «Мемуарах» ідеалізований образ короля-хрестоносця Людовика IX (1226-1270 рр..). Так само формувалися і образи інших середньовічних героїв. Псевдоісторичність таких творів лише збільшувала ефект впливу на громадську думку і сприяла формуванню в масовій свідомості того образу лицаря і правителя, який прагнула створити тогочасна ідеологія.

В епоху феодалізму справжній розквіт переживає лицарство. Це відбилося на його іміджі, найбільш яскравим проявом якого стала поява в XII в. лицарських. З'являється навіть спеціальна наука - геральдика - зі своєю спеціальною термінологією та фахівцями - герольдами.

Наймасовішою публічною акцією в Середні віки були турніри: на них збиралися представники всіх верств населення. Монархи і духовенство влаштовували бенкети та наради, лицарі змагалися, а городяни і селяни брали участь в ярмарках і розвагах, якими супроводжувалися турніри. Знать під час турнірів нерідко домовлялася про шлюби, королі і барони укладали союзи, так що комунікативне значення цих заходів безперечне.






Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2016-10-06; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 519 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Студент всегда отчаянный романтик! Хоть может сдать на двойку романтизм. © Эдуард А. Асадов
==> читать все изречения...

2466 - | 2202 -


© 2015-2025 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.011 с.