Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


для студентів напряму підготовки 6.010102, Початкова освіта галузі знань 0101, Педагогічна освіта




1. Розкрити роль музики у всебічному розвитку особистості дитини.

2. Сформулювати ідеї видатних педагогів щодо навчальних та виховних можливостей музичного мистецтва (К.Ушинський, В.Сухомлинський, С.Русова та інші).

3. Визначити основні завдання і принципи побудови програм з музики для школи І ступеня. (Програма для середньої загальноосвітньої школи. Мистецтво. 1-2, 3-4 класи / Укл. Л.Масол та інші; Програма та поурочні методичні розробки для середніх загальноосвітніх шкіл (музика 1-4 класи) за редакцією О.Я.Ростовського, Р.О Марченко, Л.О.Хлєбнікової, 3-Т.Бервецького).

4. Сформулювати критерії добору музичного матеріалу для здійснення музично-естетичної роботи з учнями початкових класів.

5. Сформулювати основні принципи і методи експериментальної програми з музики для загальноосвітніх шкіл, розробленої Д.Кабалевським.

6. Активне сприймання музики як запорука успішної музичної діяльності молодших школярів.

7. Вокально-хорове виховання у початковій школі.

8. Використання творчої спадщини М.Д.Леонтовича в навчально-виховному процесі початкової школи.

9. Музично-педагогІчні ідеї К.Стеценка. Використання творчої спадщини композитора в початкових класах.

10. Музично-пластична діяльність у початковій школі.

11. "Весняночка" В.Верховинця, її використання на уроках музики.

12. Системи музичного виховання Е.-Ж.Далькроза, К.Орфа, З.Кодая.

13. Роль інструментальної діяльності в активізації музичного сприймання молодших школярів.

14. Основні види музичної діяльності на уроці музики в початковій школі.

15. Розвиток музичних здібностей як запорука успішної музичної діяльності учнів.

16. Вивчення системи метроритму в початковій школі.

17. Розвиток почуття ритму у процесі музично-пластичної діяльності молодших школярів.

18. Умови формування повноцінного музичного сприймання музичних творів учнями початкових класів.

19. Сформулюйте блоки запитань для створення психологічної установки під час багаторазового музичного сприймання твору К.Сен-Санса „Лебідь".

20. Умови формування музичного сприймання школярів на уроці музики. Художньо-педагогічноип аналіз музичного твору.

21. Запропонуйте алгоритм художиьо-педагогічного аналізу музичного твору А.Штогаренко „ Метелик".

22. Основні етапи організації сприймання музичного твору молодшими школярами.

23. Художньо-естетична бесіда як необхідна умова організації музичного сприймання.

24. Організація художньо-творчої діяльності учнів початкових класів у процесі музичного сприймання.

25. Метод моделювання у процесі організації художньо-творчої діяльності дітей.

26. Основні методи навчання музичної грамоти в початкових класах.

27. Запропонуйте основні прийоми формування уявлень про звукоряд з використанням методу "'драбинки".

28. Основні напрямки навчання музичної грамоти в початковій школі.

29. Запропонуйте основні прийоми формування уявлень про звукоряд з використанням методу абсолютної сольмізації.

30. Формування вокально-хорових навичок учнів початкових класів.

31. Основні методи та прийоми вокально-хорової роботи.

32. Хоровий спів як вид колективної" музичної діяльності молодших школярів.

33. Етапи розучування шкільної пісні на уроці музики.

34. Музично-пластична діяльність дітей на уроці музики в початкових класах.

35. Основні методи організації музично-пластичної діяльності учнів.

36. Гра на дитячих музичних інструментах як засіб активізації та поглибленого сприймання дітьми музичних творів.

37. Класифікація дитячих музичних Інструментів.

38. Музично-педагогічні ідеї К.Орфа щодо організації інструментальної діяльності дітей.

 

39. Інструментальна діяльність учнів на початковому етапі ознайомлення з елементарними музичними інструментами.

40. Роль Ігрових форм роботи в активізації музичної діяльності дітей молодшого шкільного віку.

41. Запропонуйте музично-дидактичні ігри для розвитку музично-слухових уявлень у процесі вокально-хорової діяльності учнів.

42. Схарактеризуйте умови формування музичного сприймання школярів на уроці музики.

43. Визначте алгоритм художньо-педагогічного аналізу музичного твору Із запропонованих етапів (послідовність від 1 до 5):

• аналіз художнього світу дитини у процесі сприймання музики

· визначення ідейно-художнього змісту музичного твору

· аналіз і характеристика провідних елементів музичної мови, їх взаємозв'язку і ролі у створенні художнього образу

· самозаглиблення учнів у музичний твір та його естетична оцінка

· аналіз характеру твору, основних його настроїв

44. Художньо-естетична бесіда як необхідна умова організації музичного сприймання.

 


50. Визначте етапи розкриття взаємозв'язку музичного мистецтва і літератури (послідовність від 1 до 8):

· з'ясування літературної" основи таких жанрів, як пісня, опера, балет

· з’ясування можливості існування без музики народних казок, віршів, оповідань і повістей, в яких розповідається про музику, або музика в яких с дійовою особою

· усвідомлення значення музики для літературних творів, для посилення їх виразності поглибленні характеристики персонажів, подій

· з'ясування спільних рис і специфіки виразних засобів музики І літератури

· вслуховування учнів у прочитане, осягнення значення музики для літератури постановка запитань щодо взаємовпливу різних мистецтв

· з'ясування можливості взаємозбагачення слова і мелодії у вокальних творах

· з'ясування можливості Існування без музики поетичних текстів (наприклад, віршів українських народних пісень)

51. Активне сприймання музики як основний вид музичної діяльності дітей.

52. Сформулюйте вимоги до інформаційного забезпечення музичного сприймання молодших школярів.

53. Розкрийте основні критерії добору вокально-хорового репертуару для дітей молодшого шкільного віку.

54. Запропонуйте орієнтовний вокально-хоровий репертуар, що використовується з метою формування бережливого ставлення молодших школярів до живої І неживої природи.

55. Роль і місце хорового співу в системі музично-естетичної роботи з молодшими школярами.

56. Етапи розучування шкільної пісні на уроці музики.

57. Виховний та навчальний потенціал музичної казки.

58. Наведіть приклади музичних казок, що використовуються у процесі різних видів музичної діяльності учнів початкових класів.

59. Виховний та навчальний потенціал музично-дидактичної гри. Використання музично-дидактичних ігор на уроці музики в початкових класах.

60. Наведіть приклади і схарактеризуйте ряд музично-дидактично ігор для засвоєння знань учнів про музичні твори та творчість композиторів.

61. Запропонуйте завдання для учнів початкової школи, які передбачали б реалізацію міжпредметних зв'язків на уроках музики.

62. Запропонуйте орієнтовний вокально-хоровий та інструментальний репертуар, що сприяє вихованню патріотичних почуттів дітей.

63. Запропонуйте вступну музично-естетичну бесіду до музичного твору з шкільного репертуару. Твори на вибір: М.Леонтович ""Дударик"; К.Сен-Санс "Лебідь", "Слон"; Е.Гріг "Ранок", "В печері гірського короля".

64. Запропонуйте прийоми розучування шкільної пісні, використовуючи графічне зображення мелодії. Пісні на вибір: "Ялинонька", муз. М.Красєва, сл. З.Александрової; "Пісня Лисички" з опери "Коза-дереза" муз. М.Лисенка; "Веселі гуси", укр. нар. пісня, обр. М.Красєва.

65. Схарактеризуйте запропоновані наочні засоби навчання музичної грамоти, запропонуйте прийоми роботи з "драбинкою" К.Г.Стеценка.

66. Запропонуйте музично-пластичні рухи, що використовуються у процесі розучування дитячої шкільної пісні "Подоляночка" обр. Л.Ревуцького.

67. Запропонуйте варіант інструментальної партитури до дитячої "Пісня Лисички" з опери М.Лисенка „ Коза - Дереза".

68. Запропонуйте прийоми розвитку ладового відчуття у процесі вокально-хорової діяльності дітей.

69. Запропонуйте прийоми формування уявлень про метроритм за допомогою музично-ритмічних рухів на прикладах музичних творів.

70. Запропонуйте систему музично-дидактичних ігор для засвоєння та поповнення знань про музичні твори та творчість композиторів (розробити моделі атрибутів до однієї з ігор).

71. Складіть музичну бесіду з елементами казки на тему "Подорож Метелика до музичної країни Музляндії"

72. Наведіть приклад музично-естетичної бесіди до твору М.Леонтовича „ Дударик".

73. Наведіть приклад музично-естетичної бесіди до твору М.Леонтовича „ Щедрик".

74. Наведіть приклади використання методу моделювання у процесі слухання твору П.Чайковського „ Марш дерев'яних солдатиків".

75. Запропонуйте варіанти ребусів та кросвордів для засвоєння музичної термінології, елементів музичної мови, запису нот на нотоносці.

76. Складіть систему Ігрових завдань вправ для засвоєння на уроках музики системи звуковисотності.

77. Запропонуйте творчі завдання, що сприяють усвідомленню ідейно-художнього змісту твору Т. Попатенко „ Щеня і цуценя".

78. Наведіть приклади розспівок для формування вокально-хорових навичок дітей.

79. Наведіть приклади використання пластичних рухів під час слухання твору Е.Гріга „В печері гірського короля".

80. Наведіть приклади використання українських національних музичних інструментів сопілки і окарини на уроці музики.

81. Запропонуйте творчі інструментальні завдання на уроці музики.

82. Підготуйте фрагмент уроку в початкових класах з організацією аналізу засобів музичної виразності музичних творів для слухання: твір за вибором ("Дударик" М.Леонтовича, "Лебідь" К.Сен-Санса, "Ранок" Е.Гріга, „ Метелик" А.Штогаренка та Ін.)

83. Запропонуйте (розробіть) макет книжки-цікавинки для ознайомлення молодших школярів із засобами музичної виразності. Включіть музичну бесіду з елементами казки про виражальні засоби музики.

84. Наведіть приклад використання комплексу мистецтв на уроці музики і запропонуйте варіанти його опрацювання.

85. Розкрийте зміст інформаційного забезпечення до музичного твору М.Римського-Корсакова „ Політ джмеля".

86. Запропонуйте прийоми формування вокально-хорових навичок учнів початкових класів на прикладі дитячої шкільної пісні (за вибором).

87. Наведіть приклади розспівок для формування вокально-хорових навичок дітей.

88. Складіть розповідь-пояснення з елементами казки на тему "Назви музичних звуків".

89. Запропонуйте тезовий варіант розробки музично-дидактичної гри-подорожі з метою засвоєння уявлень про елементи музичної мови (тема за вибором).

90. Запропонуйте детальну методичну розробку музично-дидактичної гри на тему "Музичний калейдоскоп ".





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2016-07-29; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 859 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Своим успехом я обязана тому, что никогда не оправдывалась и не принимала оправданий от других. © Флоренс Найтингейл
==> читать все изречения...

2351 - | 2153 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.008 с.