51. НАЛИВАЙ! (Прислав Danila)
Бере участь декілька пар (МЖ) одночасно або по черзі, залежно від кількості відкритих пляшок. Чоловіку видається пляшка, пані - місткість (стакан, келих і т.д.). Ці предмети гравці затискають між ніг, і чоловік намагається налити пані випивку, а та йому допомагає. Все відбувається без допомоги рук. Одне "але": краще не використовувати для цієї гри червоне вино, оскільки іноді вміст пляшки все ж таки потрапляє на одяг граючих.
52. ІМЕНА (Прислав "Котенок_по_імені_Гаф")
Всі учасники усаджуються навкруги столу, на диванах і т.д. Кожний учасник вибирає собі ім'я з двох складів, з наголосом на перший (наприклад, Ка-тя, Са-ня, Птіч-ка, Риб-ка). Ведучий (людина з хорошим відчуттям ритму) задає темп, все його підтримують вилясками долонь по столу, колінам і т.п. Первинний темп - один виляск в секунду. Ведучий говорить двічі своє ім'я, потім двічі ім'я будь-якої іншої людини ("Котить, Котить - Петя, Петя") - одне ім'я на один виляск. Після того людина, ім'я якої названо, повинна так само сказати двічі своє ім'я, двічі чиєсь ще. Темп поступово збільшується. Пауз бути не повинно, на кожний виляск повинне вимовлятися ім'я. Якщо хтось зіб'ється, то йому привласнюється яке-небудь прикольное прізвисько - "Гальмо", "Чукча", "Дятел"- і після цього його вже не можна називати Петей, Катей, а тільки новим ім'ям. На третій раз той, що помиляється вибуває з гри. Веселіше всього стає, коли темп нарощується до просто бешенного, а у всіх учасників нові цікаві імена.
53. СТАТУЯ ЛЮБОВІ (Прислав СерЕга)
Бажано, щоб більшість граючих не була знайома з цією грою (так звичайно і буває). Ведучий (Скульптор) запрошує хлопця і дівчину (вся решта гравців не повинна це бачити) і пропонує встати(лягти, сісти) їм разом в ту позу, яку він вкаже. Він може попросити їх переставити руки, ноги і інші кінцівки так, як йому заманеться. Потім Скульптор викликає ще одного учасника(цу) і говорить: "Перед тобою статуя любові. Ти можеш змінити в ній все, що ти хочеш!". Радісний учасник зі всім ентузіазмом підходить до цієї справи і максимально використовує свою фантазію, причому часто виходять вельми пікантні пози. Після того, як всі зміни внесені, Скульптор пропонує цьому гравцю зайняти відповідне місце в статуї любові замість попереднього гравця, який стає новим Скульптором. Потім все повторюється з новим гравцем. Добре, коли в приміщенні достатньо тепло і на гравцях небагато одягу. Присутність алкоголю в кров і музики скрізь обов'язково!
54. СОТНЯ (Прислав Dmytro klymenko@hotmail.com)
Гра досить жорстка. Призначена для чоловіків. Перед початком ігри в таз, велику миску або якусь велику судину наливають пиво. Гравці з 100-граммовыми чарочками сідають навкруги цієї судини і зачерпує пиво своїми чарками, п'ють КОЖНУ ХВИЛИНУ. Отже 100 разів по 100 грам. Виграє той, хто "доживає" до кінця, тобто випиває 100 стограмових чарок пива. Гра хороша тим, що дуже часто не перемагає ніхто. Тому і заздрість нікого не гризе.
P.S. В туалет учасники ходити можуть, але тільки збиватися з графіка пиття не мають права, тобто рівно через хвилину вони повинні випити ще одну чарку пива.
55. ШАШКИ (Прислав Dmytro klymenko@hotmail.com)
На асфальті малюється шахівниця. На неї ставиться баночне пиво так, як розставляються справжні шашки. Природно, банки повинні бути в кожного гравця різного кольору. Ну, а далі... Далі все просто. Граємо в шашки. Побив шашку(и) - бажай випити її(їх) вміст в нагороду.
P.S. Від нагороди не відмовлятися! Суддя і програє страшно ОБРАЖАЮТЬСЯ за такі ось "відмови".
56. ТОЧКИ ЗІТКНЕННЯ (Прислав Evgeniy)
Наперед треба підготувати два однакові набори папірців, на яких написані частини тіла: голова, спина, рука, груди, попа, нога і т.д., - в міру фантазії і ступені розкованості компанії. Потім кожний набір кладеться в окрему коробку (шапку). В нашому випадку ми навіть упакували кожний папірець в коробочку з під "киндер сюрпризу". Бажано, щоб коробочки якось відрізнялися. Це необхідно для того, щоб надалі набори папірців не перемішалися. Потім всі присутні діляться на пари хлопчик-дівчинка. Потім вибирають пару, яка почне гру. Кожному видається персональний набір папірців. Спершу кожний витягає довільно з свого набору (а вони, як ви пам'ятаєте, однакові) по одному папірцю. Наприклад, М- рука, Ж- спина. Цими частинами тіла вони повинні стикнутися. Далі учасники витягають ще по одному папірцю: М- голова Ж-грудь. Тепер вони повинні, зберігаючи колишні контакти, стикнутися новими частинами тіла. І так далі. В ході гри позу постійно можна і навіть потрібно міняти. Після того, як пара витягує по третьому або четвертому папірцю, звичайно на ногах вже встояти не можна. Тут-то в хід пускаються підсобні средства- стільці, диван, підлога. Дозволяється використовувати будь-які меблі. Гра продовжується до тих пір, поки пара вже не зможе утримувати в контакті одночасно всі ті частини тіла, які вони повытаскивали. Потім викликається наступна пара, папірці поміщаються в свої коробки, і все починається наново. Перемагає та пара, яка зуміла одночасно утримати щонайбільше число контактів. Якщо охочих грати багато, можна влаштувати чемпіонат з четверть- і півфіналом. За цим видовищем дуже здорово спостерігати із сторони. Буривши емоцій і веселощів. Особливо вдало виходять фотографії.
57. СЕРВЕТОЧКА (Прислав Skiv)
Гра для бару: в центр ставиться стакан/келих з вином/водкой/пивом, на який кладеться серветка так, щоб на горловині утворилася рівна площина (краї можна загнути по кругу, при необхідності трохи змочити). В центр кладеться монета (ніби рубля - не дуже важка, щоб не стягнути серветку, але і не дуже легка, щоб гра не затягнулася), прикуривается сигарета і гравці по черзі повинні торкатися вогником до серветки, пропалюючи дірки (не забудьте, що в серветці вони розповзаються). Програє той, після дотику якого павутина з серветки лопне, і монета впаде в стакан. А програв оголошується, що він повинен випити вміст судини (разом з попелом, зрозуміло монету можна виплюнути).
58. З ГУМКАМИ (Прислала Любима)
За допомогою кольорових гумок для волосся можна провести такий конкурс. Беруть участь в ньому чоловіки - 2 або 3. Кожний одержує гумки певного кольору. Задача учасників за декілька музичних хвилин "окільцювати" як можна більшу кількість присутніх жінок. "Кільця" - резиночки надягають пані на ноги, над ступнею. А потім підраховують кількість "окільцьованих" кожним учасником. Самий моторний одержує приз.
59. ЧУБКИ (Прислала Люба)
Перед грою нагадати жінкам-учасницям, що чоловіки, як і птахи, найбільш привабливі в шлюбний період. Хай кожна учасниця вибере собі на якийсь час ігри чоловіка і створить з нього самого "настовбурчився". Для цього пані лунають різнокольорові гумки для волосся (як в попередній грі). Їх задача - з волосся чоловіків за допомогою гумок оформити якомога більше "чубків". Супутниці "настовбурчився" вручається приз.
60. ЦОК-ЧМОК (Прислала Люба)
Запропонуйте парам ваших гостей, кидаючи монету в блюдці з недалекої відстані, проявити влучність попадань. Підрахуйте кількість ударів про блюдце, а потім оголосіть кожній парі: "Скільки монет об блюдце "Цок", стільки "хлопчик" "дівчинку" "Цмок".
61. СТРІЧКИ (Прислала Катерина)
В грі можуть брати участь мінімум троє гравців. Посередині кімнати стає основний гравець, спершу, наприклад, дівчина. Двом іншим гравцям (чоловікам) зав'язуються очі. Одному з них дають в руки декілька стрічок. Він повинен із закритими очима підійти до дівчини і зав'язати на ній бантики в будь-якому місці. Задача другого чоловіка підійти до дівчини і найти-развязать всі бантики. Потім гравці міняються місцями - на роль основного гравця запрошується чоловік. І так, поки всі охочі не випробують всі ролі.
62. ЯЄЧНЯ (Прислала Ольга)
Здрастуйте, Наталія! Цю гру краще проводити, коли учасники добре "розігріті". Набираються 2 команд, бажано змішані, тобто з дівчат і молодих людей. Командам потрібне посостязаться в наступному конкурсі: провідний берет 2 яйця і говорить, що вони сирі. Чоловіки повинні яйце пропустити через одну штанину і витягнути через іншу, ну, а дівчата - з одного рукава через інший. Бажано конкурс проводити під веселу музику. Учасники команд можуть допомагати одному одному. Найсмішніше те, що, природно, яйця варені і переможцям дістаються ці яйця.:)
63. ЕРОТИЧНИЙ ПАРОВОЗИК (Прислав Витий)
Частина компанії залишається за дверима, звідки викликаються поодинці в порядку "хлопчик-дівчинка. Той, що кожний входить бачить картину: стоїть колона людей ("хлопчик-дівчинка), зображаючи потяг. Ведучий оголошує: "Це - еротичний паровозик. Потяг відправляється". Колона рушає і, зображаючи рух потягу, скоює круг по кімнаті. Ведучий говорить: "Зупинка (така)". Потяг зупиняється. Після чого перший вагон цілує другого, другий - третього і так до кінця потяги. Після чого ввійшов пропонується зайняти місце в кінці складу. Ведучий: "Потяг відправляється!". Скоюють другий круг по кімнаті. Ведучий: "Зупинка (така)". Далі - як завжди: перший вагон цілує другого, другий - третього. Але, коли справа доходить до останнього, несподівано передостанній замість поцілунку будує гримасу і з криком кидається на останнього. Не ожидав такого розчарування, останньому вагону залишається тільки затаїти зуб на того, що знов входить. Справедливості ради останнім бере участь ведучий. Не дивлячись на уявну злісність гра проходить дуже весело.
64. КАРТКОВА (Прислав Витий)
Потрібна одна гральна карта. Легко замінюється календариком або будь-яким картоном відповідного розміру. Перед початком ігри всім пропонується навчитися утримувати карту у вертикальному положенні губами за рахунок втягування повітря. Поясню докладніше. Зробіть губи "трубочкою", як при поцілунку. Прикладіть карту до губ, як би цілуючи її центр. Тепер, втягуючи повітря, відпускаєте руки, прагнучи утримувати карту, щоб вона не впала. Після 3-5 хвилин вправ практично будь-кому вдається утримувати карту принаймні пару секунд. Отже, сідають в круг в порядку "хлопчик-дівчинка. І таким чином, по черзі утримуючи карту з обох сторін, передають по кругу. Особливе пожвавлення викликає випадкове падіння карти:). Грати можна на швидкість, на якийсь час, на виліт. Останній варіант показався найбільш переважним. Часто подібні ігри мають проблеми з початком гри: не завжди вдається подолати сором'язливість. Проте в даному випадку все починається з нешкідливих хвастощів умінням тримати карту, плавно перетікаючого в змагання по утримуванню. Потім хтось запропонує передати карту, і ніхто і не помітить як виявилося втягнутими в гру:)
P.S. Хотілося б подякувати Світлу А., що показала ці ігри в нашій компанії.
65. ПЕРЕНІЦА (Прислав Витий)
Всі присутні встають у великий хоровод. Тримаючись за руки, поволі рухаються по кругу. Частина людей довільно розгулюють усередині круга. В кожного з тих, що розгулюють - хустка, яку він розстилає перед "жертвою" протилежної підлоги, що придивилася з хороводу. Коли хустка розстелена, "жертва" виходить з хороводу, вони обидва встають на коліна на цій хустці, цілуються, після чого міняються місцями: "жертві" віддається хустка, а "гулящий" встає в хоровод на її місце. Потрібно буде декілька хусток, достатньо довга (хвилин 10-15!) і повільна музика і велика компанія. Вимоги до кількості алкоголю в крові відсутні.
66. ПАПЕРОВЕ ПЛАТТЯ (Прислав Витий)
Викликаються дві (або більш) пари. Після ввідної бесіди про моду і модельєрів кожному "кравцю" видається.. рулон туалетного паперу, з якого йому вимагається виготовити плаття для своєї "моделі". (Плаття повинне бути тільки з паперу. Допускаються розриви, вузлики, але забороняються скріпки, шпильки і інші чужорідні предмети). На деякий час (хвилин 10-15-30) пари віддаляються, після чого модель повертається в новому "наряді". Оцінивши зовнішній вигляд плаття, жюрі пропонує парам потанцювати. Як же поволі і граціозно розвалюється така крихка робота "кравця"! Це треба побачити, чого і всім бажаю!:).
67. ПРИЩІПКИ-2 (Прислав Олександр)
Гості розбиваються по парах. В кожній парі - чоловік і жінка. Задача партнера - перемістити прищіпки (наперед закріплені ведучим) із задньої частини партнерки на груди (зубами, із зав'язаними очима). Перемагає пара, що виконала це першій.
68. УДАР (Прислав Едуард)
На стіл ставиться пляшка (горілка, вино, коньяк і т.д.). На неї зверху кладеться колода карт (краще карти нові або пластикові). Задача граючих - здути з колоди декілька карт, але не всю колоду. Хто здув всю колоду, повинен відпити з пляшки.
69. ШАШКИ-2 (Прислав Alex)
Використовується справжня дошка для шашок, а замість шашок - чарки. З одного боку в чарки наливається горілка, а з другого боку - коньяк. Далі все так само, як в звичайних шашках. Для різноманітності можна грати в піддавки. Не рекомендується грати в Чапаєва.
70. НАЙМОГУТНІШИЙ (Прислав Владимир)
Музика, повільна хвилин на 9-10. Пари, чоловік тримає дівчину на руках. Яка пара протримається довше всіх, та перемогла. При вияві утомленості гравці або здогадуються, або їм підказують покласти партнерку через плече, посадити на плечі і.т.д.
71. БОКСЕРСЬКИЙ МАТЧ (Прислав Alex)
Перед початком конкурсу ведучий викликає двох справжніх чоловіків, які ради пані серця готові на все. Пані серця присутні тут же, щоб робити благотворний психологічний вплив на своїх лицарів. Кавалерам одягають боксерські рукавички, решта гостей утворює символічний боксерський ринг. Задача ведучого - як можна сильніше нагнітати обстановку, підказувати які м'язи краще розім'яти, попросити навіть провести коротенькі бої з уявним супротивником, загалом все, як на справжньому рингу. Після того, як фізична і моральна підготовка завершені, лицарі виходять в центр рингу, вітають одного одного. Ведучий, він же суддя, нагадує правила, типа: нижче пояса не бити, синяки не залишати, бій до першої крові і т.п. Після цього ведучий вручає бійцям по однаковій цукерці, бажано карамелі (їх важче розвертати, особливо, коли вони злиплі), і просить для своєї пані серця розвернути якнайскоріше цю цукерку, не знімаючи боксерських рукавичок. Виграє той, хто раніше суперника справиться із завданням.
72. ЗАЙВИЙ ПОМЕР (Прислав Alex)
Гра побудована за принципом дитячої гри "Зайвий вибув". З гостей викликаються 5-6 охочих прийняти участь в конкурсі. На стіл ставляться великі чарки (або келихи) на одну менше ніж кількість учасників. В чарки наливається горілка, коньяк, вино (все, що побажаєте). По команді ведучого (наприклад, виляск в долоні) учасники починають ходити навкруги столу. Як тільки ведучий подає умовний сигнал (той же виляск), учасникам необхідно схопити яку-небудь з чарок і тут же випити її вміст. Той, кому чарки не вистачило, вибуває. Після цього одна чарка забирається із столу, інші наповнюються, і гра продовжується так само, як описано вище. Головне, щоб чарок завжди було на одну менше кількості граючої. Гра закінчується тоді, коли який-небудь з двох учасників, що залишилися, вип'є останню чарку. За відсутності закуски і достатньо містких чарках фінал виглядає невимовно, оскільки ходінням навкруги столу це назвати звичайно важко.
73. ПІСЯЮЧІ ХЛОПЧИКИ (Прислав Владимир)
Ведучий оголошує назву: "Пісяючі хлопчики". Це вже насторожує. Вибираються троє-четверо охочих (чоловіки), бажано під градусом. Інвентар 3-4 стакани, бажано більше, 3-4 пляшки пива. Гравцями пиво затискається між ніг, похило, шийкою у верх. Руки відводяться назад. Задача: швидше суперників налити пиво в той, що стоїть на підлозі перед гравцем стакан. Ведучий поздоровляє переможця і пропонує випити заповнений їм же стакан.
74. ЕСТАФЕТА (Прислала Jein)
В гру може грати скільки завгодно людина. Всі діляться на дві команди (відмінності в полі не важливі), найголовніше - щоб була однакова к-ть людина в кожній команді. Команди шикуються один за одним. Перед ними на певній відстані ставиться опора, на ній:
1. пляшка горілки (будь-яке спиртне, просто з горілкою цікавіше)
2. чарка (стакан - кому як подобатися)
3. тарілка з легкою закускою (н-р, лимон).
Біжить перша людина - наливає горілку в стакан і біжить назад, другий - випиває і біжить назад, третій - закушує, теж біжить назад, четвертий - робить все: наливає, випиває, закушує і біжить назад і т.д. Виграє та команда, в якої швидше кінчилося спиртне.
75. ПОЇДАННЯ ЯБЛУК (Прислав Vlad)
З числа гостей вибирається декілька пар, бажано в складі хлопець-дівчина, їм зав'язуються очі, вони встають один напроти одного і, тримаючи кожний в руці по яблуку, намагаються нагодувати ними одного одного. Перемогла вважається та пара, яблука в якої були з'їдені швидше, а пальці не були откусаны. В ході гри бажано стежити, щоб учасники не ялини яблука, які знаходяться в них в руках.
76. ПІДВІШЕНЕ ЯБЛУКО (Прислав Vlad)
Перший варіант передбачає з'їдення яблук на швидкість, ще не знятого з дерева, в другому: яблуко прив'язується за хвостик ниткою і підвішується на люстру (наприклад). В обох випадках не можна допомагати собі руками. Найбільш цікавий варіант цієї гри командний, коли в поїданні кожного яблука беруть участь одночасно і хлопець, і дівчина. В умовах неврожаю яблук їх можна замінити кетягами винограду, але поглинання цих райських плодів повинне проводитися одночасно хлопцем і дівчиною для створення пікантності ситуації.
77. ОЛІВЕЦЬ (Прислав Ігор)
Команди, в яких чергують чоловіки і жінки (3-4 люди), повинні передати від першого до останнього простий олівець, а передається він затисненим між носом і верхньою губою граючих! Природно, що олівець чіпати руками не можна, а все інше чіпати руками можна. "Дущераздірающєє видовище", особливо, якщо народ вже прийняв деяку кількість спиртного.
78. ЕСТАФЕТА 4 ПО 200 (Прислав Ігор)
Запрошуються 3-4 чоловіки для участі в естафеті 4 по 200. Кожному учаснику підносять 4 грановані стаканчики: 1-й з водою, 2-й з молоком, 3-й з пивом, 4-й з горілкою (можна замінити вином). Перемагає той, що випив все ЦЕ першим.
79. ЗООПАРК (Прислав Ігор)
Гра для дітей старшого дошкільного віку, але на вечірках йде на "ура". Беруть участь 7-8 чоловік, кожний вибирає собі тварину і показує іншим характерний рух цієї тварини. Так відбувається "знайомство". Після цього ведучий із сторони вибирає початківця гру. Той повинен показати "себе" і інша "тварина", ця "тварина" показує себе і ще когось і так далі до моменту, поки хто-небудь не помилиться, тобто покаже іншу "тварину" неправильно або покаже вибулого. Припустився помилки вибуває. Гра закінчується, коли залишаються двоє."
80. КВІТОЧКА (Прислав Denis)
Для гри потрібно буде багато ПИВА! Чим більше граючих, тим більше пива, ніж довше плануєте грати, тим більше пива! Отже, для 4 чоловік (грати можна хоч удвох!!!) знадобиться пиво з розрахунку 1 літр на людину! Окрім пива, потрібні стакани (кухлі) на 1 більше кількості граючої (тобто для 4 граючих потрібно 5 стаканів). В стакани наливається пиво, причому, якщо у ваші плани не входить напитися "в слинь", то наливати потрібно не повний стакан (а, наприклад, половину), в зайвий стакан пиво наливається до країв! Тепер стакани розставляються так, щоб зайвий стакан був в центрі, а інші оточували його і стикалися з ним! Тепер починається гра... Береться монета (краще покрупніше, 2руб - в самий раз!), і кожний кидає її по черзі об стіл з таким розрахунком, щоб, зрикошетивши, монета залетіла в чий-небудь стакан! Якщо монета залітає в стакан кидаючого, то він вибирає, хто вип'є цей стакан, якщо монета залітає в чужий стакан, то власник стакана повинен випити цей стакан! Якщо монета потрапила в чийсь стакан, то після спорожнення стакана монета повертається кидаючому, і він кидає знову, якщо кидаючий промахнувся, то хід переходить до іншого! Якщо монета потрапляє в центральний стакан, то всі повинні схопити свої стакани і швидко випити, хто останній - той п'є ще і весь центральний стакан! Пити ВСЕ потрібно залпом, тобто не відриваючись від стакана! Кожний випитий стакан тут же знов наповнюється! Якщо гравець потрапив в стакани 3 рази підряд, то він замовляє бажання (наприклад, хай Вася вип'є всі стакани, а Коловши в цей час кукарекует!) А пиво в цій грі відлітає непомітно, так що не бійтеся брати багато.
81. КУЛЬКИ (Прислав Ігор)
Вітаю тебе, Наталія! Хочу запропонувати наступну гру. Два учасники: хлопчик і дівчинка. До щиколоток і зап'ястків прив'язуються надуті кульки на невеликому мотузочку. Треба на швидкість полопать кульки: на зап'ястках - руками, на щиколотках - каблуками. Якщо прив'язати кульок більше, процес буде цікавіше.
82. ТВІР (Прислав Дмитро)
Ведучий роздає всім по чистому листу паперу і по ручці (олівцю, фломастеру і т.п.). Після цього і починається створення творів. Ведучий задає перше питання: "Хто?". Гравці пишуть на нього відповідь в своїх листах (варіанти можуть бути різні, кому що в голову спаде). Потім вони згортають лист так, щоб не було видно напису і передають лист сусіду справа. Ведучий задає друге питання, наприклад: "Де?". Гравці знову пишуть на нього відповідь і знов згортають лист вищезгаданим способом, і знову передають лист. Так повторюється скільки завгодно раз, поки у ведучого не вичерпається фантазія на питання. Значення гри полягає в тому, що кожний гравець, відповідаючи на останнє питання, не бачить результатів попередніх відповідей. Після закінчення питань листки збираються ведучим, розвертаються, і твори, що вийшли, зачитуються. Виходять вельми смішні історії, причому з найнесподіванішими героями (від всіляких звірів до близьких знайомих) і поворотами сюжету. Головне для ведучого - вдало вибрати послідовність питань, щоб розповідь, що вийшла, була зв'язною.
83. ПЕРЕДАЙ ПЛЯШКУ (Прислав Serg)
Учасники гри стають в круг (чергування: чоловік, жінка). Перший учасник затискає між ніг пляшку, краще всього пластикову з під газовані води 1,5 - 2 літри, і передає наступному, не торкаючись пляшки руками. Інший учасник так само тільки за допомогою ніг забирає пляшку. Гра йде на вибування, та пара, яка упускає пляшку, виходить з гри. Перемогла і "найумілішій" вважається остання пара, що залишилася.
84. ЗРОЗУМІЙ МЕНЕ!!! (Прислав Іван)
Учасники гри (не менш 4-х чоловік), діляться на дві команди. Призначається команда, що "водить". Інша команда придумує слово так, щоб його не почули гравці супротивника. Це слово повідомляється "на вушко" одному з представників команди, що "водить". Ціль цього учасника гри - зобразити жестами значення повідомленого його слова так, щоб його команда назвала загадане слово. Використовувати букви, вимовляти це слово губами без голосу (і, звичайно, голосом), а також показувати на предмет, званий цим словом, забороняється. Якщо команда вгадала слово, то вона одержує очко. Далі команди міняються місцями. В наступному крузі від команд повинні виступити інші представники, і так, поки не виступлять всі. Звичайно, ця гра може показатися не дуже смішний, але якщо дати волю фантазії, то можна придумати дуже "цікаві" слова: "пилосос", "оргазм" і т.д. Окрім цього, звичайно, від гравців потрібна розкованість і легеня, з відчуттям гумору, відношення до забави.
85. ПОЦІЛУНКИ -2 (Прислав Азат azatbaike@hotmail.com)
З учасників вечірки, торжества вибирається "ведучий" і "доброволець". "Добровольця" усаджують на стілець і зав'язують йому очі. "Ведучий" починає по черзі указувати на учасників і задавати питання: "Воно?". Той, на якого ляже вибір "добровольця", стає тим, що "цілує". Потім "ведучий", показуючи в будь-якій черговості на губи, щоку, лоб, ніс, підборіддя..., на скільки вистачить уяви, задає питання: "Сюди?" - поки не отримає ствердну відповідь "добровольця". Продовжуючи, "ведучий" показує на пальцях всіляку кількість, питає "добровольця": "Стільки?" Отримавши згоду, "ведучий" ухвалює "вирок" вибраний самим же "добровольцем" - "воно" цілує тебе, наприклад, в лоб 5 разів. Після захопленого процесу "доброволець" повинен вгадати: хто ж його цілував. Якщо він вгадав, то той, кого визначили, займає його місце, якщо ж ні, то гра поновлюється з тим же "добровольцем". Якщо "доброволець" не вгадує підряд три рази, то він займає місце "ведучого".
86. СІРНИК (Прислав Макс)
Проводити рекомендується увечері, коли вже стемніло або ще темніє.. Реквізит: блюдце, коробка сірників. Гаситься світло, учасники розсаджуються в кружок поряд один з одним, в центр круга ставиться блюдце. Хто-небудь запалює сірник і передає сусіду (тому сідати треба поряд), той - своєму сусіду і т.д. Загалом, по кругу. В кого сірник згас, тому будь-який охочий задає абсолютно будь-яке питання. Відповідь на нього обов'язкова, окрім, якщо питання зовсім вже компроментирующий..;))) Як показує практика, після пари разогревочных питань народ втягується, і питання йдуть зовсім вже цікаві..;)) А блюдце потрібне для того, щоб згорілі сірники кидати -;-)))
87. ГРА В (Прислав Олексій)
На природі або наданні за часів пива і м'яса (піддається кулінарній обробці) хороша гра під назвою "У". Правила дуже прості. Всі стають в круг. Хтось перший показує пальцем (хоч це і не пристойно) на гравця з круга з криком "У". Вказаний гравець повинен підняти вгору руки, стиснути кулаки і трохи зігнути їх в ліктях (типу культурист показує біцепси); по одному гравцю з кожною із сторін від вибраного гравця (назвемо його "культурист") повинні зробити наступні рухи: одна рука на пояс (та, яка до "культуриста"), а друга підіймається вгору, але не згинається в лікті, тулуб нахиляється до "культуриста". Всі ці рухи супроводяться криками "У" (типу і гра так називається). Хто "гальмував" або прогавив, або вигнувся не в ту сторону, або дві руки замість однієї підняв - вибувають. І так до двох чоловік. Дуже весело. Переможцям звичайно ставиться добавка м'яса, пиво і гарантується сигарета вранці!!!
88. ПРИНЦЕСА НА ГОРОШИНІ (Прислала Тетяна)
В грі беруть участь тільки жінки. Потрібно поставити в ряд табурети (або стільці без м'якої оббивки) по кількості передбачуваних учасниць (краще всього 3-4). На кожний табурет кладеться певна кількість круглих карамелей (бувають такі цукерки, формою - маленькі колобки), можна гудзики на ніжці (бажано покрупніше). Наприклад, на перший табурет - 3 цукерки, на другу - 2, на третю - 4. Зверху табурети накриваються непрозорими поліетиленовими пакетами. Приготування закінчені. Викликаються охочі. Їх розсаджують на табурети. Включається музика. Звичайно ми включаємо для цього конкурсу пісню "Посувай поспівай". І так, танцюючи, сидячи на табуреті, учасниці повинні визначити скільки під ними цукерок. Переможе той, хто швидше і правильніше це зробить.
89. ДОМІНУШКИ (Прислав Влад)
Привіт, Наталія!!! Іграшка здається дуже простою, але спробуйте зробити те ж саме в хмільному стані!!! Значення: береться набір доміно, і будуються будиночки (з розрахунку парності, тобто 2 треба покласти вертикально, потім 2 горизонтально). На кому будиночок рушиться, той випиває штрафну... (пиво, горілка, лікер і т.д.) Раджу починати грати вже після невеликого узливання зігріваючого (будиночок рушиться тоді швидше). Чим хмельнее народ, тим більше він преться, і тим швидше ламається будиночок. Хто зовсім "готовий", той вибуває. Можна замінити картами, але тоді через 30 хвилин всі будуть лежати.
P.S. В народу іноді будиночок вже на першій рушився!
90. МАФІЯ (Прислав Макс)
Привіт, Наталія! Згадалася мені ще одна гра, "Мафія" називається.. Всі розсаджуються кружком, але не впритул один до одного. Вибирається один ведучий. Далі гравці тягнуть долю, організовану ведучим. По результатах визначається один (1) комісар Каттані, декілька мафіозі (їх не набагато менше половини граючих) і доброчесні громадяни, коих більшість. Результати долі, тобто хто ким виявився, необхідно зберігати в таємниці;)) Далі починаються будні. Спочатку день. Всі сидять з розплющеними очима (;))), намагаються вгадати, хто ж з них мафіозі. Якщо хтось визнаний таким одноголосним рішенням, то тут же виконується вежа;)) - людина вибуває з гри. Якщо консенсусу немає, то просто наступає ніч. НІЧ. Всі закривають очі. Потім ведучий оголошує про вихід мафії. Залишилися в живих мафіозі розплющують очі і знаками (не голосом!) вирішують, кого вони гуркнуть сьогодні.. Закривають очі. Далі вихід комісара Каттані. Він прикидає, хто ж може бути мафією. Якщо вгадав, то одним мафіозі стає менше, якщо ні, то виходить осічка. Далі знову починається день. Гра ведеться до повної перемоги чесних громадян або мафії. Зауваження: комісар Каттані - цілком доброчесний громадянин, тобто може бути страчений загальним збором або вбитий мафією. По ходу гри ведучий коментує те, що відбувається, зберігаючи анонімність дійових осіб.