"Малюнки по колу".
Учасники: не менше 4-5 гравців.
Виряд: чисті аркуші паперу, олівці чи фломастери.
Кожен з гравців отримує аркуш і олівець. За сигналом виховника починають малювати. Через 1-2 хв. За умовним сигналом кожен з гравців передає свій аркуш сусіду праворуч. Протягом 1-2 хв. Всі продовжують розпочаті малюнки, а потім знову за сигналом передати їх далі. І так до тих пір, поки кожен не отримає розпочатий власний аркуш з малюнком (аркуші попередньо помітити). Можна поговорити про те, якими були їхні задумки і які стались зміни під час гри.
"Дивовижні перетворення"
Учасники: довільне число.
Виряд: геометричні фігурки різних розмірів, кольорів, ґудзики, сірники, дрібні камінці, нитки, клаптики тканини тощо, аркуші з абстрактними плямами. Діти отримують аркуші з намальованими абстрактними формами - плямами (однією чи кількома). За допомогою фігур та інших наявних матеріалів кожен складає свою картину - зображення. Детал.і можна й домальовувати. Варіант: повністю домалювати зображення і скласти про це розповідь.
"Кольорові розповіді"
Учасники: довільна кількість.
Виряд: 8-10 квадратів різних кольорів.
Виховник розміщує в довільній послідовності кольорові квадрати і, опираючись на асоціації, гравці складають розповідь, казку (спочатку всі разом, а наступного разу - кожен складає свою оповідь).
"Уяви"
Завдання: уявити якусь ситуацію, відчуття і описати їх словами чи зобразити на папері. Наприклад:
1. Уяви, що ти можеш записати свої улюблені звуки на магнітофон. Опиши, як вони звучать.
2. Уяви, як звучить м'яка, пухнаста хмаринка.
3. Уяви і зобрази звук солоного огірочк
4. Вигадай свій власний звук.
5. Уяви, який має вигляд сміх, краса, брехня, щастя.
6. Уяви обід із своїх улюблених страв.
7. Який смак у сонячного світла?
8. Як пахне місячне світло? А твоя улюблена телепередача?
Вигадай запах, який, крім тебе, ніхто не знає.
9. Що ти відчуваєш, коли торкаєшся веселки, до товариша, до щастя, до мами?
"Я люблю себе за те..."
Суть гри в тому, що дитина називає якості, які їй подобаються в собі, якими вона задоволена; вчинки за які її хвалять і вчинки, від яких вона отримує задоволення.
"Неначе..."
Запропонувати новакам завдання:
а) підійти до стільця і роздивитись його, неначе це - царський трон, невідома дуже гарна квітка, копиця сіна, акваріум з рибками, вогнище, величекзне дерево і т.д.;
б) передати один одному книгу. Неначе це - бомба, цеглина, шматочок смачного пирога, кришталева ваза, квітка кульбаби...;
в) взяти зі столу нитку, неначе це - змія, намисто з бісеру, гаряча печена картоплина, тістечко-бізе;
г) пройти по намальованій крейдою лінії, неначе це - канат, широка дорога, вузька стежина в горах чи вузький міст через річку;
д) прогулятись по "начебто" багатолюдній вулиці, як солдат, як дуже стара людина, як "чванько", як балерина, як манекенниця, як людина, якій дуже тиснуть черевики...
Тінь
Двоє дітей ідуть по дорозі через поле: одна дитина попереду, друга на два-три кроки позаду. Друга дитина - це "тінь" першої. "Тінь" повинна точно повторювати всі дії першої дитини, яка то зірве квітку на узбіччі, то нахилиться за гарним камінцем, то пострибає на одній нозі, то зупиниться і приглянеться вдалину тощо. Завдяки повторенню рухів першої дитини друга позбувається тілесної скутости.
У магазині дзеркал
У магазині стояло багато великих дзеркал. Увійшов чоловік, на плечі у нього була мавпочка. Вона побачила себе в дзеркалах і подумала, що це інші мавпочки, і стала корчити гримаси. Мавпочки відповіли їй тим самим. Вона пригрозила їм кулаком - і їй з дзеркал пригрозили; вона тупнула ногою - всі мавпочки тупнули ногою. Що не робила мавпочка, всі точно повторювали її рухи.
Гра допомагає учасникам розслабитися, зробити поведінку спонтанною.
Протилежні рухи
Діти шикуються в дві лави, одна навпроти одної (або ж одне навпроти одного в парах).
Під музику на початок кожного такту друга лава виконує рухи, протилежні рухам першої.
Якщо перша лава присідає, друга підскакує, і т.ін.
Гра дозволяє подолати руховий автоматизм, виховує сміливість діяти за власною спонукою.
Дракон кусає свій хвіст
Гравці стоять один за одним, тримаючись за талію того, хто стоїть попереду. Перша дитина - це голова дракона, остання - кінчик хвоста. Перший гравець намагається схопити останнього - дракон ловить свій хвіст. Всі інші діти чіпко тримаються один за одного. Якщо дракон не впіймав свого хвоста, то ролі змінюються.
Гра викликає емоційне збудження, бадьорий настрій.
Сова
Діти обирають ведучого - сову, яка сідає в гніздо і спить. У той час діти починають бігати і стрибати. Потім ведучий говорить: "Ніч!". Сова розплющує очі і починає літати. Всі гравці відразу повинні завмерти. Хто поворухнеться або засміється, стає совою, і гра продовжується.
Гра відволікає від гнітючих переживань, повертає добрий настрій.
Річка
У грі беруть участь дві групи дітей. На підлозі позначаємо нешироку річку. До неї підходять по одному з кожної групи і пробують її перестрибнути. Хто перескочив, повертається до своєї групи, хто ні - переходить у сусідню.
У котрій групі під кінець гри залишиться більше дітей, та й виграла.
Гра виховує сміливість, впевненість у власних силах.
КОЛЕКЦІЯ 1
1. М'ЯЧ ПІД ПІДБОРІДДЯМ
Вибираються дві команди, які встають в дві лінії (в кожній чергування: чоловік, жінка) лицем один до одного. Умова - гравці повинні тримати м'яч під підборіддям, під час передачі доторкатися до м'яча руками у жодному випадку не можна, при цьому дозволяється торкатися одного одного як завгодно, лише б не упустити м'яч.
ОПУСТИТИ ЯЙЦЕ
Пари встають спиною один до одного, дещо нахилившись вперед. Між спинами (трохи нижче) затиснено яйце. Завдання - акуратно опустити його на підлогу. Виграє пара, в якої яйце залишилося цілим. Яйце можна замінити гумовим м'ячиком. При цьому конкурс виграє та пара, м'яч в якої, торкнувшись підлоги, не покотився убік.
3. ПІДНІМИ М'ЯЧ ДО ПІДБОРІДДЯ
Партнери (чоловік і жінка) стають один проти одного, тримаючи між животами маленький гумовий м'яч. Задача - обертальними рухами докотити м'яч до підборіддя того, хто з партнерів менше зростанням.
4. ОДЯГНИ ПАНІ
Кожна пані тримає в правій руці скручену в клубок стрічку. Чоловік губами бере кінчик стрічки і, не торкаючись руками, обмотує стрічкою пані. Виграє той, в кого наряд вийде вдаліше, або той, хто швидше справиться із завданням.
5. МЕТКІ ГОСТІ
Запрошується декілька пар. Кожному учаснику гри зав'язуються очі. Потім до різних ділянок одягу чіпляються декілька білизняних прищіпок. По сигналу ведучого потрібно зняти всі прищіпки з свого партнера або партнерки. Та пара, яка справиться із завданням швидше, виграє конкурс.
ВЕСЕЛИЙ КРАВЕЦЬ
Для гри необхідно зібрати дві команди, в яких рівна кількість чоловіків і жінок. Всі вони встають в лінії (чоловік - жінка - чоловік - жінка). Вибираються два кравці. Кожний з них одержує по невеликій дерев'яній паличці, в яку втягає довга шерстяна нитка (краще, якщо вона звита в клубок). По сигналу ведучого починається "шиття". Чоловікам кравець просмикує нитки через штанини, а жінкам через рукава. Виграє той кравець, який "прошиє" свою команду швидше.
ПЕРЕКОТИ КУЛЬКУ
В грі беруть участь декілька пар. Кожна пара одержує по дві кульки пінг-понгу. Чоловіки прокочують ці кульки з правого рукава пані в лівий рукав. Пані прокочують кульки через брюки чоловіка з правої штанини в ліву.
8. КУДИ ВКЛАСТИ ГРОШІ?
Ведучий викликає дві пари (в кожній парі чоловік і жінка): "Зараз ви постараєтеся щонайшвидше відкрити цілу сіть банків, вкладаючи в кожний тільки одну купюру. Отримайте початкові внески! (Видає парам гроші-фантики).Банками для ваших внесків можуть служити кишені, лацкани, і всі затишні місця. Постарайтеся щонайшвидше оформити свої внески, відкрити якомога більше банків. Приготувалися, почали!". Ведучий допомагає парам виконувати завдання, після закінчення 1 хвилини ведучий підводить підсумки. Ведучий: "Скільки купюр залишилося у вас? А у вас? Прекрасно! Всі гроші вкладені в справу! Молодці! А зараз я попрошу жінок помінятися місцями і щонайшвидше зняти з рахівниць всю суму. Відкривайте банки, знімайте гроші! Увага, почали!". (Звучить музика, жінки відшукують гроші в чужих партнерів).
СНАЙПЕР
Гравцям на талії зміцнюються ремені, до яких на мотузку підвішено яблуко. Перед гравцями ставиться досочка з цвяхами. Необхідно щонайшвидше "наколоти" яблуко на цвях (посадити).
10. СПИРТОМІР
В "тісній" компанії двом напідпитку чоловікам пропонується перевірити, хто більш п'яний. Для цього їм видаються фломастери, а позаду них - намальовану на ватмані шкалу, де вказані по наростаючій градуси - 20, 30, 40 градусів і вище. Задача учасників - нагнувшись, протягуючи руку до "Спиртоміра" між ніг, відзначити фломастером градуси на шкалі. Кожному хочеться бути більш тверезим, тому градуси на шкалі розташовують від більшого числа до меншого, щоб гравці тягнули руки вище.
ВОГНЕГАСНИКИ
Гравцям прив'язують на ремені вірьовки, до кінців яких прикріплені або сірникові коробки, або змочена вата. Перед гравцями ставиться по засвіченій свічці. Конкурсантам потрібно щонайшвидше без допомоги рук згасити свічку.
ПОТРАП В ГАМАНЕЦЬ
Беруть участь декілька пар. Пані до пояса попереду прикріплюють великий бутафорський гаманець, чоловікам - грошову купюру великого розміру. Необхідно, не торкаючись руками гаманця, купюри і вірьовок, на яких вони прикріплені до пояса, покласти купюру в гаманець пані.
ДИКИЙ ПЛЯЖ
Гравці встають в пари. Ведучий запрошує всіх на "дикий пляж", де оголошуються танці. Танцюючим видаються пластинки (чоловікам одна, жінкам три) - "для того, щоб інтимні місця не порушували відпочиваючих на пляжі". Звучить музика, починаються танці. Гравцям необхідно під час танцю не втратити жодній пластинки, а для цього танцювати доводиться тісно притиснувшись один до одного.
14. ЗАЖЕНИ М'ЯЧ У ВОРОТА
Кожному з тих, що беруть участь до пояса попереду прив'язується пляшка, кому з-під горілки, кому з-під шампанського, молока, коньяку. На лінію перед кожним встановлена кулька пінг-понгу. Виграє конкурс той, хто першим зажене бутафорську кульку у ворота.
СТРУМОЧОК
На підлогу кладеться доріжка шпалер. Жінкам пропонується широко розставляючи ноги, пройти по "струмочку", не замочивши ніг. Після першої спроби пропонується повторити "прогулянку по струмочку", але вже із зав'язаними очима. Вся решта майбутніх учасниць гри не повинна бачити, як вона проводиться. Пройшовши струмочок із зав'язаними очима, і в кінці шляхи знявши з очей пов'язку, жінка знаходить, що на струмочку лежить чоловік, горілиць (чоловік укладається на шпалери вже після того, як виконано завдання, але ще не знята пов'язка з очей учасниці). Жінка збентежується. Запрошується друга учасниця, і, коли все повторюється знову, перша конкурсанта від душі сміється. А потім третя, четверта... Всім весело!
16. ВІДЖИМАННЯ
Мужчинам-учасникам гри на очі надягають темну пов'язку, що непросвічує, і пропонують віджатися від підлоги як можна більша кількість разів. Після того, як чоловіки спробували свої сили, ведучий говорить, що підлога не дуже чиста, і пропонує постелити папір (пов'язки не знімаються). Це смуги шпалер, на яких в натуральне зростання зображені силуети голих жінок. Чоловіки виконують тепер завдання, розташувавшись над цими силуетами. Через деякий час провідний знімає пов'язки і просить гравців продовжувати. Уболівальники рахують кількість віджимань, підбадьорюють жартами, порадами.
ПОГОДУЙ МЕНЕ
Гості розбиваються по парах. В кожній парі - чоловік і жінка. Задача кожної пари - сумісними зусиллями без допомоги рук розвернути і з'їсти цукерку, яку дасть ведучий. Пара, що зробила це першій, перемагає.
ПОГОДУЙ ЛЮБИМОГО
Гості діляться на пари. В кожній - чоловік і жінка. Перед кожною парою в декількох метрах знаходяться тарілки з морозивом. Задача жінок - узяти ложку, зачерпнути морозиво і, узявши ложку за живця губами, акуратно повернутися до свого партнера і погодувати його, не випускаючи ложки з рота. Пара, перша з'їла морожене - перемагає.
ПЕРЕДАЙ КАРТУ
Розташуйте гостей в лінію "хлопчик" - "дівчинка" - "хлопчик" - "дівчинка". Першому гравцю в лінії дайте звичайну гральну карту. Задача - передати карту від одного гравця до іншого, тримаючи її в роті. Руки не використовувати. Можна ускладнити завдання, і після кожної передачі ведучий відриває від карти по шматочку. В цій грі гостей можна розділити на команди і влаштувати командне змагання.
НЕ ПРОЛИЙ КРАПЛЮ
Всі гості сидять за столом і по кругу передають стакан. Кожний наливає в стакан небагато якого-небудь напою. Останній, в кого стакан переповниться, і напій переллється через край, повинен сказати тост і випити.
СЮРПРИЗ
Гості стають або сідають в круг. Під музику вони починають передавати достатньо велику коробку. Як тільки ведучий зупиняє музику, гість, в кого виявилася коробка, прочиняє її і, не дивлячись, дістає перший предмет, що попався. За умов гри цей предмет він повинен надіти на себе і носити певний час. Наприклад - півгодини або до закінчення свята. Як тільки музика поновлюється, гості знову починають передавати коробку по кругу до наступної зупинки. В коробку Ви можете скласти самі різні предмети одягу: від дитячих чіпців до величезних спеціально зшитих боягузів і ліфчиків.
СТРИПТИЗ
В таємниці від винуватця (або винуватиці) свята виготовте з картону силует людської фігури в повне зростання. На місце особи приклейте фотографію іменинника (іменинниці). Надіньте на цей манекен всі можливі предмети одягу: від боягузів до шапки. Вони можуть бути як теперішні часи так і з паперу. Паперові просто приколіть до манекена. Потім ведучий задає гостям питання про ювіляра: коли народився, улюблене блюдо і т.д. Якщо гість помиляється, він повинен зняти будь-який предмет одягу з манекена. Самі інтимні частини можна закрити інжирними листочками із зеленого паперу. І, якщо Ви упевнені, що іменинник не образиться, на цих листочках можна написати жартівливі побажання.
23. ЛЮБИТЬ? НЕ ЛЮБИТЬ?
Гра - жартівлива ворожба. Грають парами - дівчина і хлопець. Дівчина бере хустку і збирає разом всі кути. Потім пропонує хлопцеві узяти будь-який кут, а сама іншою рукою теж бере один з кутів. Кожний тягне до себе хустку за узятий кут. Якщо хустка при цьому розвернеться трикутником, значить, хлопець любить дівчину і повинен поцілувати її. Якщо ж хустка розвернеться не кутом, значить, хлопець не любить, і дівчина продовжує гру з іншим.
24. ПОЦІЛУНКИ
Ведучий викликає в гру двох чоловіків і двох жінок. Як краще розподілити пари гравців - по приналежності до одного підлозі або по протилежному, вирішувати Вам. Потім, зав'язавши очі двом учасникам, ведучий задає їм питання, показуючи на того, на кого йому хочеться. "Скажіть, куди будемо цілувати? Сюди?". І показує, наприклад, на щічку (можна вуха, губи, очі, руки і т.д.). Задає питання ведучий до тих пір, поки учасник із зав'язаними очима не скаже "Так". Тоді провідний питає: "А скільки разів? Стільки?". І показує на пальцях - скільки разів, кожного разу міняючи комбінацію, поки гравець не скаже: "Так". Ну, а потім, розв'язавши очі учаснику, його і примушують зробити те, на що він погодився - наприклад поцілувати коліно чоловіка вісім разів.
25. ГРА – ЖАРТ
В цій грі не буде переможців і програли, ця гра - жарт, щоб повеселити гостей. В неї запрошується двоє учасників - чоловік і жінка. Чоловіку пояснюються правила гри - "зараз пані розміститься на цій канапці і візьме в рот солодку цукерку, а ваша задача - із зав'язаними очима відшукати цю цукерку без допомоги рук і забрати її теж ротом". Вся комічність ситуації полягає в тому, що, як тільки чоловіку зав'язують очі, на канапку або кушетку укладають чоловіка замість обіцяної пані. Повірте, скільки часу буде намагатися відшукати цукерку в "пані" ваш вибраний кавалер, стільки гості будуть від душі сміятися.
ТЕРНИСТИЙ ШЛЯХ
Ведучий запрошує три одружені пари. Чоловіки стають в 3-4 метрах від своїх дружин. Ведучий відкриває 3 пляшки горілки або вина і ставить їх на шляху кожного чоловіка. Після цього, кожному чоловіку зав'язують очі, повертають кілька разів навкруги себе, ставлять лицем до дружини і просять дійти до неї і обійняти. Коли чоловікам вже зав'язані очі, ведучий швидко прибирає пляшки і міняє місцями їх дружин. Глядачів просять зберігати мовчання.
ЛЮБЛЮ - НЕ ЛЮБЛЮ
Ведучий просить всіх гостей, що сидять за столом, назвати що вони люблять і що не люблять в сусіда справа. Наприклад: "В свого сусіда справа я люблю вухо і не люблю плече". Після того, як всі називають це - ведучий просить всіх поцілувати те що вони люблять і укусити те що вони не люблять. Хвилина бурхливого сміху Вам забезпечена.
28. "ЗВОРУШЛИВИЙ" КОНКУРС
Із закритими очима чоловіки повинні по колінах визначити що за пані перед ними.
ІЗ ЗАКРИТИМИ ОЧИМА
Надівши товсті рукавички, треба визначити на дотик, що за людина перед вами. Хлопці відгадують дівчат, дівчата - хлопців. Обмацувати можна всієї людини.
30. ФІНАЛ
Формуються дві команди: в одній чоловіки, в інший жінки. По сигналу гравці кожної команди починають знімати з себе одяг (яку вони схочуть) і викладати в лінію. В кожної команди своя лінія. Команда зробила найдовшу лінію з одягу перемагає.
КАЗКОВА
(Прислав Костянтин http://www.4unet.ru/~ipwe)
Вимагається:
1. Компашка не менш 5-10 чоловік.
2. Дитяча книжка з казкою..(чем простіше - тим краще.. ідеально підходять - "Курочка Ряба", "Колобок", "Ріпка", "Терем"...і т.д. будь-які спрощені і пристосовані для дітей розповіді.... (з особистого досвіду - чим дурніше - тим прикольнее)
3. Бажання зробити що-небудь отаке.. не звичайне..:))
Структура моменту:
Вибирається ведучий (він буде читцем)
1. З книжки на окремі листочки виписуються ВСІ (!) герої казки, включаючи, якщо дозволяє кількість людина, навіть дерева, пеньки, річки, відра..і т.д..
2. Методом строгого наукового тыка всі тягнуть свої ролі....
3. Читець починає читати казку, і всі герої "оживають":)))
З ЛИМОННИМИ ЧАСТОЧКАМИ
Дівчина лягає горизонтально, по її тілу розкладаються серветки з лимонними часточками, причому одна обов'язково в рот (проковтувати не можна). Хлопцеві зав'язують очі, і він повинен знайти всі часточки і з'їсти. Можливо запивання горілкою/водою. Більш м'який варіант - замість лимона - цукерки. Виграє якнайшвидша пара.
КАМА-СУТРА
Розкреслюється квадрат розміром приблизно 2,5 х 2,5 м і ділиться на 16 кліток, що позначаються цифрами. Двоє заходять на нього, і ведучий називає кожному з них частину тіла (звичайно обмежуються 5-у: голова, руки, ноги; залежно від ступеня алкогольного сп'яніння можливі варіації;)) і номер клітки. Гравець повинен перемістити свій член (частина тіла, а не то, що ви подумали) в це місце. Ведучий повинен володіти відчуттям гумору, фантазією і безсторонністю. Програє той, кому не вдається чергова поза. Коли народ "розходиться", в гру вступають 3..4..5 чоловік.
34. СТРИПТИЗ - 2 (Прислав Alexander)
Гравцю пропонують закритися покривалом. Повідомляють, що оточуючі загадали річ, яка на ньому є і пропонують йому відгадати що це. За кожну неправильну відповідь гравець повинен знімати названу річ. Т.о. можна роздягнути людину до якої завгодно ступені. Прикіл полягає в тому, що правильною відповіддю є покривало (принаймні, в нас було так). Природно, що така гра є "одноразовою" і необхідні новачки, яким не слід бачити виступ попередніх учасників.
P.S. Для зручності покривало може тримати хтось інший.
35. КРЫШКИ-ОПОЛОНИКИ (Прислав Alexander)
Беруть участь декілька пар. Пані до пояса попереду прикріплюють кришки від каструль, чоловікам - ополоник (або як це там називається). Необхідно, не торкаючись руками, стукати ополониками по кришках і видавати характерні звуки.
36. ШУКАЧІ (Розказав Віталій)
Гравцям видаються картки з певними буквами. Задача учасників прикласти (і утримати) всі картки до тих частин тіла, в яких назви починаються з вказаних букв. Перемагає той, хто зможе більше розмістити і не упустити.
37. ОДЕВАЛЬЩИКИ (Розказала Любима)
Игрокам-чоловікам видаються товсті зимові рукавиці. Їх задача - щонайшвидше застебнути більшу кількість гудзиків на сорочці або халаті який надягає поверх одягу їх партнерки по грі.
38. Не СМІЙСЯ (Розказала Віталій)
Гравці сідають навпочіпки в круг (женщина-мужчина-жінка). Всіх попереджають, що сміятися не можна (ведучому можна). Ведучий "урочисто" бере свого правого сусіда (сусідку) за вухо. Всі інші по кругу повинні зробити те ж саме. Коли круг замкнувся, провідний берет сусіда з права за щоку (ніс, коліно..) і т.д. З круга вибувають ті, хто засміялися. Той, що залишився перемагає.
39. В КОГО НА КОЛІНАХ? (Розказала Любима)
В просторій кімнаті по кругу розставляються стільці. На них сідають граючі - чоловіки і жінки. Вибирається водить. Йому зав'язують очі. Включається музика, і той, що водить йде по кругу. Як тільки музика уривається, той, що водить зупиняється і сідає на коліна до того, біля кого він зупинився. Той, до кого він сів, повинен затамувати подих і не видати себе. Інші питають: "В кого?" Якщо той, що водить вгадає, в кого він сидить на колінах, то той стає тим, що водить.
40. КРУГОВОРОТ СІРНИКІВ
(Прислав Костянтин http://brothers.da.ru/)
Стає компанія з розрахунку МЖМЖМЖМЖ в кружок, беруть сірник, обрізують кінчик з сіркою... Перша людина бере сірник губами і передає по кругу від людини до людини, поки не пройде круг. Після цього сірник обрізується (приблизно 3 мм) і процес повторюється... І так до тих пір, поки не залишиться шматочок розміром 1 мм
41. МІСЯЦЕХІД (Прислав Костянтин http://brothers.da.ru/)
Спочатку потрібно випити і закусити, інакше гра не вийде:-) Потім хтось один, в кого достатньо багата фантазія, розташовується де-небудь на дивані, продовжує випивати і закушувати і називає себе місячною базою. Всі інші встають на 4 кінцівки і так пересуваються по приміщенню, вимовляючи фрази типу "Я - Місяцехід-1, я - Місяцехід-1", "Я - Місяцехід-2, слідую на місячну базу для заправки пального", "Я - Місяцехід-3, викликаю на зв'язок Місяцехід-4" і т.д., кожний несе своє марення. Найголовніше - не сміятися. Той, хто засміявся, повинен сказати: "Я Місяцехід такий, слідую на місячну базу для отримання завдання", - і повзти до дивана. А той, хто на базі, дає йому завдання, погодившись з своїми уявленнями про норми поведінки в конкретному пристойному суспільстві, бажано з дотриманням "космічного" стилю. Hапример, "доставити на місячну базу ще 0.5 л пального", "зняти з свого корпусу 3 деталі обшивки", "залити 200 мл пального", "провести стиковку з Місяцеходом - N", "провести з Місяцеходом - N сумісні маневри по зняттю обшивки з Місяцехода - M", "досліджувати особливості конструкції Місяцехода - N" і т.п. Відчуй себе космонавтом!
42. ПУПС (Прислав Костянтин http://brothers.da.ru/)
Бажано, щоб брала участь рівна кількість М і ж, які сідають в круг по схемі МЖМЖ... Береться пупс / лялька / іграшка /пр.. Кожний з гравців говорить по черзі: "Я цілую цього пупса туди-то", - і називає місце, куди його цілувати. Повторюватися не можна. Коли доходить до того, що хтось не може назвати нового місця, куди цілувати, всі по черзі виконують свою останню заявку з сусідом(сусідкою). Ухвалення деякої кількості спиртної перед (в час) ігри тільки вітається.
43. КОЛЬОРИ (Розказала Любима)
Гравці стають в круг. Ведучий командує: "Торкніться жовтого, раз, два, три!" Гравці щонайшвидше прагнуть взятися за річ (предмет, частина тіла) решти учасників в крузі. Хто не встиг - вибуває з гри. Ведучий знову повторює команду, але вже з новим кольором (предметом). Перемагає той, що залишився останнім.
44. Не СМІЙСЯ -2 (Розказала Любима)
Всі гості сидять за столом. Один з гравців, вибраних по долі, залазит по стіл і починає по черзі в кожного з гостей знімати і надягати взуття. Всі гості спостерігають за особами своїх сусідів по столу. Якщо хто те засміється - вибуває з гри і встає з-за столу. Перемагає той, що залишився останнім.
45. Про ПЕРШУ ШЛЮБНУ НІЧ (Розказала Любима)
Кожного гостя просять спробувати дістати до своєї п'яти, не згинаючи коліна. Все, що вимовляє гравець під час цієї "вправи", ведучий записує на листок (не забуваючи вказати біля кожного вислову ім'я говорячого). Якщо гравець мовчки намагається виконати цю вправу, ведучий задає навідні питання: що ви зараз відчуваєте, які ваші відчуття і т.д. Коли всі гості пройшли через це, і всі їх вислови детально записані, ведучий оголошує: "А зараз ми взнаємо що думає (наприклад, Ганна) про свою першу шлюбну ніч", - і читає всі записані вислови цього гравця. І так з висловами кожного гостя.
46. ТАНЦІ НА ЛИСТІ (Прислав Олександр)
Вибираються дві і більш пари. Знаходяться листки форматом більше (А1..А3) по кількості пар, що беруть участь, і кожна пара повинна танцювати, не сходить з цих листків, поки грає музика (якийсь час). Той хто оступився - вибуває. Якщо музика закінчується і залишаються декілька пар, починається найцікавіше - листки складаються пополам і все повторюється. Хто зможе протриматися довше всіх, перемагає. Ще одна деталь - вибір партнерів в подібних іграх можна довірити випадку і тягнути папірець з ім'ям звідки-небудь. Має сенс позбутися можливості збігу полови граючої, а то дівчата будуть танцювати з дівчатами, хлопці з хлопцями. Один з варіантів - для дівчат цілі папірці, для хлопців - обрізані. Перевірено: при такому оголошенні сміх не стихає довгий час.
47. БУЛАВОЧКА (Прислав Groo)
Нагадує гру 5 (З прищіпками), але трохи більш відверта... (людини на 4-8). Беруться шпильки (кількість довільна, звичайно приблизно рівно кількості граючих), всім окрім ведучого зав'язуються очі, потім ведучий чіпляє ці шпильки на учасників (довільно - можна все на одного, можна на різних) - потім, природно, учасники намагаються їх один на одному знайти. Причому, якщо людина знає, що на ньому є шпилька (наприклад, відчув як її на нього чіпляли), то він зобов'язаний мовчати (на собі шпильки шукати не можна). Оскільки часто шпильки ховаються за одвороти рукавів, із зворотних сторін одягу, на шкарпетки із сторони підошов і т.д., то звичайно процес їх пошуку досить веселий.
48. КИС-КИС-МЯУ (Прислав Groo)
Одна людина сідає на стілець спиною до решти гравців, потім провідний за його спиною показує на гравців по черзі і говорить: "Киць..Киць.." і т.д. Гравець, що сидить спиною, повинен в якийсь момент сказати: "Няв". Потім він цілується з тим, на кого указував ведучий у цей момент. Після цього Ведучий сідає на стілець, гравець із стільця йде до інших гравців, а поцілований гравець стає ведучим - і т.д.
49. ПОЦІЛУНКИ -2 (Прислав Groo)
Одному гравцю зав'язуються очі, потім хтось з решти гравців підходить і цілує його; він же намагається вгадати хто його поцілував - у разі успіху той, що цілував сідає на його місце, а він встає.
Примітки:
1. Цілувати потрібно добре, а то сидячий ніколи не вгадає.
2. Якщо сидить хлопець, то хлопці теж повинні його цілувати - інакше не буде весело (дівчата, природно, теж цілують дівчат).
50. ШОКОЛАДОЧКИ (Прислав Daddy Cool)
Грається на пляжі. На достатньо роздягнених дівчат наклеюється по два шматочки шоколаду. Граючим чоловічої статі вимагається із зав'язаними очима знайти шоколад... губами. Непогано поміняти місцями партнерів, дівчата і особливо глядачі будуть задоволені.