Ћекции.ќрг


ѕоиск:




 атегории:

јстрономи€
Ѕиологи€
√еографи€
ƒругие €зыки
»нтернет
»нформатика
»стори€
 ультура
Ћитература
Ћогика
ћатематика
ћедицина
ћеханика
ќхрана труда
ѕедагогика
ѕолитика
ѕраво
ѕсихологи€
–елиги€
–иторика
—оциологи€
—порт
—троительство
“ехнологи€
“ранспорт
‘изика
‘илософи€
‘инансы
’ими€
Ёкологи€
Ёкономика
Ёлектроника

 

 

 

 


≤нструменти редагуванн€ матер≥ал≥в.




ѕерейдемо тепер до можливостей редагуванн€ матер≥ал≥в ≥ розгл€немо ≥нструменти, розм≥щен≥ на панел≥ в≥кна редактору матер≥ал≥в.

Х Get Material (ќдержати матер≥ал) Ч дозвол€Ї завантажити готовий матер≥ал або створити новий. Ќатисканн€ кнопки викликаЇ по€ву в≥кна д≥алогу Material / Map Browser (ѕерегл€д матер≥ал≥в ≥ карт текстур);

Х Put Material to Scene (ѕом≥стити матер≥ал на сцену) Ч дозвол€Ї обновити матер≥ал у склад≥ сцени, що Ї коп≥Їю "гар€чого" матер≥алу, створеною за допомогою кнопки Make Material Copy;

Х Assign Material to Selection (ѕризначити матер≥ал вид≥ленню) Ч дозвол€Ї призначити матер≥ал з активного осередку зразка ус≥м вид≥леним об'Їктам сцени, при цьому матер≥ал з даного осередку стаЇ гар€чим;

Х Reset Map / Material to Default Settings (¬становити вих≥дний карту/ матер≥ал текстури) Ч повертаЇ матер≥алов≥ з активного осередку зразка вих≥дн≥ значенн€ параметр≥в, прийн€т≥ за замовчуванн€м. ѕри цьому вс≥ кольори компонент≥в матер≥ал≥в зам≥н€ютьс€ градац≥€ми с≥рого тону;

Х Make Material Copy ( оп≥ювати матер≥ал) Ч дозвол€Ї зн€ти коп≥ю з "гар€чого" матер≥алу.  оп≥€ м≥ститьс€ в тому ж осередку зразка ≥ не позначаЇтьс€ €к "гар€ча", хоча збер≥гаЇ ус≥ властивост≥ й ≥м'€ ориг≥налу. ¬иправленн€ властивостей коп≥њ не викликаЇ негайних зм≥н у матер≥алах об'Їкт≥в сцени. ƒл€ в≥дновленн€ "холодноњ" коп≥њ "гар€чого" матер≥алу в склад≥ сцени ≥снуЇ кнопка Put Material to Scene;

Х Put to Library (ѕом≥стити в б≥бл≥отеку) Ч служить дл€ перем≥щенн€ матер≥алу з активного осередку зразка в б≥бл≥отеку матер≥ал≥в.

Х Material Effects Channel ( анал ефект≥в монтажу) Ч дозвол€Ї зв'€зати матер≥ал з одним з 16 канал≥в граф≥чних ефект≥в, що використовуютьс€ в процесах в≥део монтажу (кнопка вибору номера каналу на панел≥, що розкриваЇтьс€,);

Х Show Map in Viewport (ѕоказати текстуру у в≥кн≥ проекц≥њ) Ч дозвол€Ї побачити, €к буде вигл€дати растрова структура матер≥алу безпосередньо на поверхн≥ об'Їкта у в≥кн≥ проекц≥њ при в≥зуал≥зац≥њ.  омандна кнопка доступна т≥льки у випадку, коли активний осередок м≥стить растрову текстуру;

Х Show End Result (ѕоказати к≥нцевий результат) Ч включаЇ режим п≥дсумкового виду комб≥нованого матер≥алу;

Х Go to Parent (ѕерейти до основного матер≥алу) Ч дозвол€Ї перейти з р≥вн€ виправленн€ компонент≥в матер≥алу або текстури на б≥льш високий р≥вень роботи з≥ складеним матер≥алом, що поЇднуЇ ц≥ компоненти;

Х Go to Sibling (ѕерейти до компонента) Ч дозвол€Ї перейти до редагуванн€ наступного матер≥алу або текстури, що вход€ть в основний матер≥ал €к компоненти, не п≥дн≥маючи на р≥вень складеного матер≥алу;

Х Material / Map Navigator (ѕут≥вник за матер≥алами/картами текстур) Ч викликаЇ в≥кно д≥алогу Material / Map Navigator, що дозвол€Ї визначити, €к≥ текстури ≥ матер≥али застосовуютьс€ в сцен≥. ” цьому в≥кн≥ використовуютьс€ т≥ ж ≥нструменти перегл€ду матер≥ал≥в ≥ текстур, що й у в≥кн≥ Material / Map Browser;

Х Select by Material (¬ид≥лити за матер≥алом) Ч дозвол€Ї вид≥лити об'Їкти сцени по ознац≥ матер≥ал≥в, що використовуютьс€ у њх склад≥. ƒл€ цього виводитьс€ в≥кно д≥алогу Select Entities (¬ид≥ленн€ по матер≥ал≥). ¬с≥ об'Їкти, що використовують поточний активний матер≥ал, вид≥л€ютьс€ в списку в≥кна;

Х Options (ѕараметри) Ч дозвол€Ї перейти до настроюванн€ параметр≥в редактора матер≥ал≥в, викликаючи в≥кно д≥алогу Material Editor Options;

Х Make Preview (—творити еск≥з) Ч дозвол€Ї перегл€нути еск≥з ан≥мац≥њ матер≥алу в осередку зразка в реальному масштаб≥ часу;

Х Background (“ло) Ч дозвол€Ї зм≥нити тло в осередку зразка, що за замовчуванн€м Ї чорним. якщо кнопка натиснута, в осередку зразка зображуЇтьс€ картате тло;

Х Backlight (ѕ≥дсв≥чуванн€ позаду) Ч пом≥щаЇ додаткове джерело св≥тла за зразком матер≥алу, викликаючи його заднЇ п≥дсв≥чуванн€;

Х SampleType (“ип зразка) Ч дозвол€Ї вибрати тип зразка матер≥алу. ћеню складаЇтьс€ з трьох зразк≥в, розташованих на панел≥, що розкриваЇтьс€;

Х Pick Material from Object (¬з€ти зразок матер≥алу з об'Їкта) Ч кнопка, що дозвол€Ї завантажити в осередок зразок матер≥алу, вз€того з об'Їкта сцени. ¬арто актив≥зувати осередок ≥, натиснувши кнопку, перем≥стити курсор у в≥кно проекц≥њ ≥ клацнути на об'Їкт≥ з потр≥бним матер≥алом.





ѕоделитьс€ с друзь€ми:


ƒата добавлени€: 2016-11-24; ћы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 287 | Ќарушение авторских прав


ѕоиск на сайте:

Ћучшие изречени€:

¬ы никогда не пересечете океан, если не наберетесь мужества потер€ть берег из виду. © ’ристофор  олумб
==> читать все изречени€...

2090 - | 1921 -


© 2015-2024 lektsii.org -  онтакты - ѕоследнее добавление

√ен: 0.008 с.