Роздруковувати матеріал не потрібно, крім стор. 6-9 (самостійна робота)
До заліку: 1 реферат (до 10 стор. рукописних), 3 семінари (виступ до 2 стор.), самостійні завдання, тестові завдання.
Теми рефератів:
1. Харизма в музично-комунікативній діяльності.
2. Соціокультурні розбіжності комунікативної культури різних країн.
3. Психологічні особливості успішного музиканта.
4. Роль світогляду музиканта у формуванні музично-комунікативної діяльності.
5. Верифікація хибної інформації у процесі спілкування.
6. Стрес і фрустрація: вплив на зміст і процес спілкування у музично-комунікативній діяльності.
7. Психологічні труднощі в процесі музично-комунікативної діяльності та способи їх подолання.
8. Сутність понять «комунікативна культура», «комунікація», «соціально-комунікативна культура», «емоційно-комунікативна культура» у зіставленні.
9. Сутність та специфіка музично-комунікативної діяльності музиканта, її структурні елементи.
10. Особливості впливу почуттів і емоцій на професійну діяльність музиканта.
11. Особливості і роль соціально-культурного середовища у формуванні комунікативної культури особистості музиканта.
12. Складові соціально-психологічної характеристики особистості музиканта.
13. Фактори, що впливають на ефективну музично-комунікативну діяльність.
14. Роль зовнішніх впливів у формуванні професійної придатності музиканта.
15. Критерії нормального розвитку особистості музиканта.
16. Суть особистості музиканта як об’єкту і суб’єкту самотворення в музично-комунікативній діяльності.
17. Професійно важливі якості музиканта.
18. Техніка та прийоми ефективного спілкування музиканта.
19. Взаєморозуміння – важлива умова встановлення й розвитку міжособистісних стосунків.
20. Інформаційний аспект музично-комунікативного процесу.
21. Роль невербального спілкування в музично-комунікативній діяльності.
22. Психологічна характеристика розвиненого музичного колективу.
23. Соціально-психологічні явища в музичних колективах.
24. Соціально-психологічні фактори ефективності групової музично-комунікативної діяльності.
25. Шляхи та засоби підвищення ефективності групової роботи.
26. Основи оптимальної організації та проведення групової дискусії.
27. Музичний колектив як носій духовних цінностей, знань, вмінь та навичок.
28. Особливості і порядок сприймання інформації про особистість іншої людини.
29. Фактори, що сприяють чи заважають правильному сприйманню людьми одне одного.
30. Шляхи покращання і правильності міжособистісного сприйняття.
31. Самопочуття музиканта та способи його покращання.
32. Соціально-психологічний клімат як результат і умова ефективності спільної діяльності.
33. Дати визначення поняття „комунікативна компетенція” музиканта.
34. Описати механізми психологічного впливу, що застосовуються в ході спілкування з точки зору етичності, ефективності, обґрунтованості тощо.
35. Перелічити основні конфлікти в музично-комунікативній діяльності, описати їх причини та шляхи подолання.
36. Дати визначення міжособистісної сумісності в групі музичному колективі та чинників, що впливають на неї.
37. Розкрити сутність психологічного впливу в музично-комунікативній діяльності.
38. Охарактеризувати складові компетентності музиканта у спілкуванні.
39. Перелічити і коротко охарактеризувати типи поведінки співрозмовників.
40. Визначити основні принципи продуктивних взаємостосунків в малій групі.
41. Дати опис шляхів вирішення конфліктних ситуацій.
42. Проаналізувати значення різних видів спілкування: ділового та особистісного; матеріального і когнітивного, кондиційного та цільового; біологічного і соціального, безпосереднього і опосередкованого; вербального і невербального – для різнобічного інтелектуального й особистісного розвитку особистості менеджера.
43. Дати визначення поняття „соціальна перцепція”, її роль у музично-комунікативній діяльності.
44. Проаналізувати особливості впливів процесів стереотипізації, ідентифікації, емпатії, атракції, рефлексії, каузальної атрибуції в діяльності менеджера.
45. Описати техніку проведення ділової бесіди та опитування.
Семінар 1. Теоретичні і прикладні аспекти оптимізації професійної комунікативної діяльності музиканта: 1. Організація ситуації впливу (організація фізичного та психологічного середовища, використання статусних приміщень для підвищення ефективності впливу, емоційна та інтелектуальна організація, особливості взаємодії емоційної та інтелектуальної активності реципієнта, комплексне використання емоційного та інтелектуального впливу) в музично-комунікативній діяльності. 2. Що найбільше заважає музикантам досягати ефективної взаємодії?
Семінар 2. Теоретико-методичні засади формування комунікативної компетентності музиканта: 1. Психологічні основи професійної компетентності. 2. Технології успіху та успішності музиканта. 3. Шляхи саморозвитку професійності музиканта.
Семінар 3. Імідж музиканта як складова його комунікативної компетентності: 1. Мовна поведінка. Голос - перша візитна картка. Мовні стратегії та тактики в процесі музично-комунікативної діяльності. Як стати гарним співрозмовником? 2. Психологія зовнішності.