Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Пошук композиційного рішення




Композиція (в перекладі з латині означає «складання», «створення», «розташування») - розташування фігур та предметів на площені картини. Усе в природі відбувається у просторі та часі. А у живопису на відміну від кіно і театру розвиток у часі може лише припускатися. Навіть епізоди, що віддалені у часі, у живопису сприймається одночасно. Тому просторове рішення композиції, має в образотворчому мистецтві найважливіше значення.

Спочатку я шукала композицію на горизонтальному форматі відразу в кольорі, відштовхуючись від етюдів. Мені хотілося показати велич природи, красу і гармонію, і за відчуттями мені хотілося підняти цю красу 'до небес'. Горизонталь давала плинність і спокій і обмежувала, стискала розвиток планів. Виходило багато води, човнів і мало зелені. Я паралельно шукала композицію на вертикальному форматі і мені це стало цікавіше, композиція стала диктувати формат. В якийсь момент я вийшла на формат 60х80 см (додаток 30).

 

Пошуки колористичного рішення

Колорит у живописі - це результат пізнання художником колірного багатства природи. У природі всі об’єкти і предмети завжди згармонизовані завдяки єдності фарб загальним освітленням, взаємними рефлексами і контрастною взаємодією кольорів. Художник скрізь може знайти гармонію й узгодити будь-які «некрасиві» і «суперечливі» кольори.

Світло і колір у картині це не тільки засіб зображення об’ємних форм, матеріалу, простору, стану освітленості, а й елемент композиційної побудови. За допомогою кольору та світла художник організує сприйняття глядача, спрямовує його на головне й вводить його у зміст всієї композиції.

Попередньо були зроблені колірні пошуки розвитку композиції (додаток 13-24).

Форескіз вирішене в тепло-холодної гамі, трохи більше в холодній. За кольором всі наближене як у природі, як я бачу, чую і відчуваю її.

За рахунок більш теплих відтінків охри і червоно-коричневої гами на передньому плані човни і дерево і більше світлих і холодних на задньому плані - будиночки, місток, дерева вдалині, є відчуття повітряної перспективи, сріблястим світлом я об'єднала передній і задній плани.

Дівчата, які сидять у човнах вирішені стаффажно. Дві в яскравих і теплих за кольором, одна в білому сукнях, щоб привернути увагу глядача до переднього плану - початок композиції. Вся композиція будуватися за колірним і тоновим плямам. Передній план більш насичений за кольором і тону (човни, дівчата, дерево), задній план віддаляється в повітряної перспективі, менш насичений по тону і кольору (додаток 30).

 

Завершений ескіз.

Перед тим як перейти до виконання завершеного ескізу на форматі 122х182 см, я зробила картон 122х182 см в чорно-білому варіанті для тонального розбору композиції (додаток 25). Колірний варіант

Фактура виявилася частиною композиції і почасти вона диктувала як писати роботу, було цікаво експерементувати кольором і фактурою на великому форматі, десь я оставила її недоторканою, а десь записала.

 

Висновок

Мені сподобалося писати на великому форматі, здається вдалося написати красивий, гармонійний ліричний пейзаж.

 

 

Бібліографія:

 

1. Алексеев С. О колорите. – М.: Изобразительное исскуство, 1974.

2. Ильина Т. В. Западноевропейское искусство // История искусств. – В 2-х т. – М.: Высшая школа, 2000. – 368 с., ил.

3. Киплик Д. И. Техника живописи. – М.: Сварог и К, 2002.

4. ЧАО «Комсомольская правда - Украина». Великие художники. Том58. Коровин. Киев. 2011

5. Статті з міжнародної мережі «Інтернет».

 

http://mytopics.narod.ru/story/secrets.htm

http://rodonews.ru/news_1344678641.html

http://www.newacropol.ru/Alexandria/symbols/river/

http://www.bibliotekar.ru/bep/102.htm

 

Додаток

1-12. Етюди - Вілкове 2.

 

3. 4.

 

5. 6.

7. 8.

 

9. 10.

 

11 12.

13 - 24. Пошук композиціі 14.

 

15. 16. 17.

 

18. 19.

 

20. 21.

 

 

22. 23. 24.

 

25. Чорно-білий картон у форматі 122х182 см 26. Готова фактура на полотні

 

 

27-29. Замальовки з натури 28. 29.

 

30. Форескіз

 

 

31. Фрагмент ескіза

 

 





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2016-07-29; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 614 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Если президенты не могут делать этого со своими женами, они делают это со своими странами © Иосиф Бродский
==> читать все изречения...

2457 - | 2326 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.008 с.