I zUvOT8nMS7dVCg1x07VQUiguScxLSczJz0u1VapMLVayt+PlAgAAAP//AwBQSwMEFAAGAAgAAAAh AFciYrfEAAAA3AAAAA8AAABkcnMvZG93bnJldi54bWxEj91qwkAUhO8F32E5Qu/qRgm1pK4iaqkg CKY/eHnIHpNg9mzY3cb07V2h4OUwM98w82VvGtGR87VlBZNxAoK4sLrmUsHX5/vzKwgfkDU2lknB H3lYLoaDOWbaXvlIXR5KESHsM1RQhdBmUvqiIoN+bFvi6J2tMxiidKXUDq8Rbho5TZIXabDmuFBh S+uKikv+axTMEhs++NLp3el79pM76zaH7V6pp1G/egMRqA+P8H97pxWkaQr3M/EIyMUNAAD//wMA UEsBAi0AFAAGAAgAAAAhAASrOV4AAQAA5gEAABMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFtDb250ZW50X1R5 cGVzXS54bWxQSwECLQAUAAYACAAAACEACMMYpNQAAACTAQAACwAAAAAAAAAAAAAAAAAxAQAAX3Jl bHMvLnJlbHNQSwECLQAUAAYACAAAACEAMy8FnkEAAAA5AAAAEgAAAAAAAAAAAAAAAAAuAgAAZHJz L3BpY3R1cmV4bWwueG1sUEsBAi0AFAAGAAgAAAAhAFciYrfEAAAA3AAAAA8AAAAAAAAAAAAAAAAA nwIAAGRycy9kb3ducmV2LnhtbFBLBQYAAAAABAAEAPcAAACQAwAAAAA= ">
Початок
Пішохідний перехід
Автомобілів немає?
Чекати, доки автомобіль проїде | Переходитивулицю дозволено | |||
Ні
Так
Завдання 2. Гра «Хто більше?».
Завдання 3. Складіть алгоритм миття посуду.
початок |
Прийти додому зі школи |
пообідати |
В щоденнику є двійка |
Сідати за уроки |
Піти погуляти |
кінець |
Лягти спати |
Завдання 5. З’єднайте найменування з позначенням блок-схеми.
Найменування | Позначення |
Початок Кінець | |
Введення- виведення | |
Блок обчислень | |
Блок перевірки умови |
Завдання 6. Завдання для кмітливих.
v Хлопчики збирали в лiсi гриби. Найбiльше зiбрав Роман. Про кiлькiсть грибiв вiн сказав так:"Якщо це число зменшити у 6 разiв i одержаний результат зменшити на 6, то дiстанемо 6".Скiльки грибiв зiбрав Роман?
v (72 гриби)
v Маємо числа 1, 2, 3, 4, 5. Поставити мiж ними знаки дiї i дужки так, щоб в результатi обчислень одержати 2. Числа не переставляти.
v ((1+2+3+4):5=2)
v Записати такi двоцифровi числа, зменшуючи якi в 2 рази, дiстанемо теж двоцифровi числа, записанi однаковими цифрами.
v (22, 44, 66, 88)
УРОК №26
Тема. Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повторенням.
Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (орієнтуватися в часі та берегти його, планувати свої дії, доводити роботу до кінця); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, проявляти ініціативу); здоров'язбережувальну компетентність (інструктаж з техніки безпеки та санітарно – гігієнічні вимоги).
Формувати предметну ІКТ компетентності: познайомити учнів з алгоритмом з повторенням; розвивати логічне та алгоритмічне мислення учнів; підвищувати рівень інформаційної культури; розвивати кругозір учнів; виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки, толерантного ставлення до товаришів, зацікавленості у вивченні предмета.
.Когнітивні рівні | Конкретизовані навчальні цілі | Перелік завдань-запитань, які забезпечують досягнення конкретизованих цілей | Навчально-методичне забезпечення |
Знання | Знає, що таке алгоритм з розгалуженням, Розуміє різницю між повною і неповною формами розгалуження. | - Що таке розгалуження? 1. Які існують форми розгалуження? 2. Скільки умовних операторів можна вставити один в одного? 3. У чому різниця між повною і неповною формами розгалуження? | |
Розуміння | Наводить приклади алгоритмів із власного життя | – Гра «А я роблю так..» Навести приклади алгоритмів із власного життя. | |
Застосування | Застосовує знання про алгоритми під час вивчення нового матеріалу. | Шифрограма-круграма. Пояснення вчителя. Робота із словничком. Робота з підручником. – Як ще можна назвати алгоритм з повторенням? | Шифрограма, словничок, підручник |
Аналіз | Аналізують зміни в блок-схемі алгоритму з повторенням. | – Порівняйте, чим відрізняються блок-схеми з повторенням від раніше вивчених блок-схем. | Блок-схема алгоритму з повторенням |
Синтез | Усвідомлює, що робота за алгоритмом з повторенням вимагає повторення одних і тих самих дій, поки не буде виконана умова. | Робота з комп’ютерною програмою «Кенгуру» | Комп’ютер |
Оцінювання | Висловлює власні судження стосовно складання алгоритму з повторенням. | Гра «Так чи ні». Під час складання алгоритму я … |
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ № 26
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ТА ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ
Завдання 1. Шифрограма-кругограма. Відгадайте шифрограму, читаючи через одну букву.
П |
Я |
Ю |
Н |
У |
Н |
Й |
Е |
Х |
Р |
Ь |
О |
Ж |
Т |
Д |
В |
В |
О |
Р |
Завдання 2. Гра «Так чи ні».
Під час складання алгоритму я …
– обираю форму подання алгоритму,
– пригадую, як складаються блок-схеми,
– вибираю основне,
– малюю малюнок,
– визначаю вид алгоритму,
– складаю блок-схему.
Завдання 3. Гра «Хто назве більше властивостей алгоритму?».
Завдання 4. Робота із словничком.
Циклічний алгоритм (цикл, структура повторення) — це алгоритм, у якому передбачено повторення деякої серії команд.
Завдання 5. Порівняти блок-схему з повторенням з раніше вивченими блок-схемами.
умова |
Так |
Ні |
Список дій |
Завдання 6. Завдання для кмітливих.
§ Лiкар приписав хворому вiтамiни – по 2 таблетки 2 рази в день. У коробцi 60 таблеток. На скiльки днiв вистачить вiтамiнiв?
(на 15 днiв)
§ На двох столах було 27 тарiлок. Коли з одного взяли 3 тарiлки, то в обох стало порiвну. Скiльки тарiлок було на столах спочатку?
(15 та 12)
§ Я хотiв купити кавун на 3кг, а купив на 5кг, тому i заплатив на 80 копiйок бiльше. Скiльки коштував кавун?
(2 гривнi)
§ До 7 дописати праворуч одну таку цифру, щоб вийшло число, яке дiлилося б на 6.
(72, 78)
УРОК №27
Тема. Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з повторенням.
Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (орієнтуватися в часі та берегти його, планувати свої дії, доводити роботу до кінця); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, проявляти ініціативу); здоров'язбережувальну компетентність (інструктаж з техніки безпеки та санітарно – гігієнічні вимоги).
Формувати предметну ІКТ компетентності: вчити створювати та виконувати алгоритми з повторенням; розвивати логічне та алгоритмічне мислення учнів; підвищувати рівень інформаційної культури; розвивати кругозір учнів; виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки, зацікавленості у вивченні предмета.
Когнітивні рівні | Конкретизовані навчальні цілі | Перелік завдань-запитань, які забезпечують досягнення конкретизованих цілей | Навчально-методичне забезпечення |
Знання | Має уявлення про алгоритми, хто такі виконавці, як створювати команди, що таке блок-схема, які є види алгоритмів. | Гра «Сніжний ком»: повторення основних термінів, які зустрічалися на уроках при вивченні теми «Алгоритми» Алгоритм – команда – блок-схема – виконавець – алгоритмічне мислення – логічна задача – Алгоритміка – робот – Кенгуру – цикл – умова – лінійний алгоритм – розгалуження і т.д. | Білий м’ячик для передачі естафети |
Розуміння | Усвідомлює взаємозв’язок між блок-схемами вивчених алгоритмів, розуміє різницю в алгоритмі з повторенням. | Читання з позначками Прочитати текст, проаналізувати відомий та невідомий матеріал. | Картки з завданнями |
Застосування | Складає план алгоритми з повторенням, аналізуючи задачі | Проаналізувати задачу, скласти словений алгоритм та блок-схему до задачі, визначити тип алгоритму. | Чистий аркуш, ручка Картка із завданням. |
Аналіз | Аналізують здобуту інформацію, використовують під час роботи з комп’ютерними програмами. | Робота з комп’ютерною програмою «Восьминіжка» | Комп’ютер |
Синтез | Складає алгоритми з повторенням. | – Запиши у вигляді команди повторення прислів’я: Куй залізо, поки гаряче. Знайдіть помилку в алгоритмі «Дихання». | Чистий аркуш, ручка Картка із виконаним алгоритмом |
Оцінювання | Робить висновки щодо отриманих на уроці знань. | – Яку тему вивчали на сьогоднішньому уроці? – Що таке базові структури алгоритмів? – Який алгоритм називається циклічним? |
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ № 27
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ТА ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ