Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Тема 7. Основи офісного програмування_VB




Нині, за умов активного проникнення инфокоммуникационних технологій у освіти та накопичення грошових освітніх ресурсів у Інтернету, актуальною стає завдання переосмислення теорії організації процесу та процесу управління, процесу передачі систематизованих знань, навичок і умінь від однієї покоління до іншого, і нових методів і технологій навчання. Постійне збільшення обсягу інформації та обмеженість навчального часу зумовлюють необхідність інтенсифікації навчання, розробки і впровадження нетрадиційних технологій, які базуються на використанні обчислювальної техніки із застосуванням активних методів навчання в всім їхню розмаїтість і комплексності. Реалізація активних методів навчання - одну з основних завдань дидактики, яка передбачає активізацію всього процесу, виявлення системи, способів, прийомів, сприяють підвищенню активності учнів через формування позитивної мотиваційної структури навчально-пізнавальної діяльності.

У цьому полягає актуальність даного дипломного проекту, що дозволяє, економлячи грошей придбання великої кількості книжок з цієї теми, отримати необхідні знання за менший проміжок часу.

Сьогодні ніхто поза сумнівом те що, що електронні навчальні посібники дозволяють збагатити курс навчання, доповнюючи його різноманітними можливостями комп'ютерних технологій, і роблять його, в такий спосіб, цікавішим і більш на місце учнів.

Винятково високий рівень наочності що був матеріалу, взаємозв'язок різних компонентів курсів, комплексність і інтерактивність роблять програми незамінними помічниками, як студента, так викладача.

Завдяки комплексу різноманітних мультимедійних можливостей процес навчання стає більш і цікавим.

Електронний довідкове посібник - це віртуальна система, призначена для автоматизованого навчання, що охоплює повний чи частковий обсяг навчальної дисципліни.

1. Pointer (Покажчик) - для позиціювання покажчика Миші;

2. PictureBox (Графічне вікно) - розміщує у формі графічне вікно, призначене для об’єднання елементів у групи, вставки в нього графічних об’єк­тів, тексту, анімації та ін.;

3. Label (Напис) - розміщує у формі текстові об’єкти-написи, редагувати які під час виконання додатку неможливо;

4. TextBox (Текстове поле) - розміщує у формі поле для введення текстової інформації, чисел, дат;

5. Frame (Рамка) - створює у формі рамку із заголовком для логічного групування об’єктів;

6. CommandButton (Командна кнопка) - розміщує у формі кнопки управління для ініціювання дій, виконання команд і т.д.;

7. CheckBox (Прапорець) - розміщує у формі індикаторний перемикач, призначений для формування умов виконання чи певних налаштувань, значення якого (Value) при встановленому прапорці- 1; за відсутності прапорця – 0; позначений, але неактивний стан - 2;

8. OptionButton (Перемикач) - створює у формі альтернативний перемикач для вибору налаштування чи режиму виконання програми;

9. ComboBox (Поле зі списком) - створює у формі об’єкт, що містить одночасно поле введення тексту і список значень, введений текст додається до елементів списку;

10. ListBox (Список) - створює у формі список для вибо­ру одного чи декількох значень із запропонованого списку;

11. HScrollBar (Горизонтальна смуга прокручування) -розміщує у формі горизонтальну смугу прокручування;

12. VScrollBar(Вертикальна смуга прокручування) - роз­міщує у формі вертикальну смугу прокручування;

13. Timer (Таймер) - розміщує у формі таймер;

14. DriveListBox (Список пристроїв) - створює у формі список пристроїв;

15. DirListBox (Список папок) — створює у формі дерево­подібний список папок;

16. FileListBox (Список файлів) - створює у формі список файлів;

17. Shape (Фігура) - створює у формі геометричні фігури: прямокутник, квадрат, коло, еліпс, прямокутник і квадрат із заокругленими кутами;

18. Line (Лінія) - створює лінії;

19. Image (Зображення) - створює у формі поля для відобра­ження графічних зображень;

20. Data (Дані) - створює елементи управління даними в базі даних, для переміщення по записах і відображення ре­зультатів навігації;

21. OLE- створює у формі поля для розміщення об’єктів за допомогою OLE-технологій.

 

 





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2016-07-29; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 388 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Надо любить жизнь больше, чем смысл жизни. © Федор Достоевский
==> читать все изречения...

2298 - | 1984 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.012 с.