Оқу жылына арналған ТАРИХ бойынша ГОС ЭКЗАМЕН жауаптары
Рметті оқырман!!! Бұл жауаптарды дайындаған 105 АБ группа студенттері.
Нұрбибі 1-11-сұрақтар,Ақсауле 12-22-сүрақтар,Ақтілек 23-33-сұрақтар,Айзат 34-44-сұрақтар,Айман 45-55-сұрақтар,Ерболат 56-66-сұрақтар,Мадина 67-77-сұрақтар,Нұргелді 78-88-сұрақтар,Дәулет 89-99-сұрақтар,Назерке 100-110-сұрақтар,Гүлдана 111-120-сұрақтар,Бану 121-130-сұрақтар,Гүлден 131-140-сұрақтар,Биназир 141-150-сұрақтар,Фариза 151-160-сұрақтар,Данияр 161-170-сұрақтар,Гүлшара 171-179-сұрақтар.
ГОС экзамен жауатаптарын естеріңізде сақтауға және ШПОР ретінде қолдануға сіздерге жақсы көңіл-күй тілейміз.ШЫН ЖҮРЕКТЕН!!!
Азақстанның тарихы пәні, оның мақсаты мен міндеттері.
“ Қазақстан тарихы” пәнінің маңызды міндеттерінің бірі - сонымен бірге жас ұрпақтың тарихи құбылыстар мен оқиғаларды зерделеуіне, бағалауына, оларға нақты баға беруге тәрбиелеу.
Өз халқыңның өткенін, оның мәдениетін зерделеу, жастарға құндылық бағдарын анықтауға мүмкіндік береді, яғни тарихтың тәрбиелік маңызы өте зор.
Келешекте өмір сүріп, күн кешетін жас ұрпақ өз атамекенінің тарихын, өзі шыққан тегін, ата бабаларының тарихи тәжірибесін әрі қарай мақтанышпен жалғастыру үшін білу керек.
Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігін жариялауы және осыған байланысты жаңа тарихи үрдістер - азаматтардың сана сезімінде елеулі өзгерістер туғызды. Әлемге, халыққа және оның тарихына деген көзқарас түбегейлі өзгерді. Егер бұрын Қазақстан тарихы- Совет Одағының бір құрамдас бөлігі ретінде қарастырылса, енді оны әлемдік тарих, Еуроазия тарихы, көшпенділер өркениеті, түркі халықтарының; Орта Азия халықтарының тарихы тұрғысында қарастыру сезімі туып отыр.
Азіргі қазақстан әлемдік тарих кеңістігінде
Азақ хандығының бастауы мейлінше бай. Ол кем дегенде 20 мемлекеттің және екі империяның мұрагері болып табылады. Сақтар – ежелгі гректермен, парсылармен, үйсін-қаңлылар, байырғы түркілер – Қытаймен бәсекелескені, қыпшақ тілі халықаралық қатынастарға септескені Ұлы Даланың ұлттық мемлекеті тарихтың алтын құрсағында тербетіле дүниеге келгенін паш етеді. Дала демократиясы, толеранттылығы, шаруашылық-мәдени кешені аспаннан түсе қалған жоқ. «Дешті-Қыпшақ» деген сөздің Еуропада, Азияда, Африкада қолданыс тапқаны Қазақ хандығы бастаулары мен тарихына ендігі жерде әлемдік биіктіктен қарау керектігін қаперге салады.
Хандық бізге екі ұлы мұра қалдырды: ұлан- байтақ аумақ және біртұтас, бәсекеге қабілетті, рухани-адамгершілік құндылықтарға бай толерантты халық. Бұлар — ешбір баға жетпес құндылықтар. Осы құндылықтар біздің халықты отарлық езгі мен тоталитарлық сынақтан құтқарды. Әрі қазіргі егемен Қазақстанның материалдық және әлеуметтік негізін құрайды. Туған жер мен халқына деген шексіз сүйіспеншілік ҚР Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың жасампаздық миссиясын қанаттандырып, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясына және Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» жоспарына қайнар көз болып табылатын ұлы істерге жол ашты.
Р да тарихи сананың қалыптасуы концепциясы 1995
Тарихи сана – бұл бүгінгі ұрпақтың әлеуметтік жады. Әлеу- меттік жады формасы жағынан әмбебап және мазмұны жағынан нақты болып келеді. Сондықтан да тарихи сана қашанда нақты- тарихи, әлеуметтік, ұлттық және индивидуалдық мазмұнмен тол- тырылады. Қазіргі кезеңде әлеуметтік жадының үш деңгейінде де – жаhандық деңгейінде, ұлттық деңгейде және жеке тұлғалық дәрежеде түбірлі өзгерістер болып жатыр: адамдық индивидуал- дық деңгейде антропологиялық төңкеріс орын алды, әлеуметтік немесе этностық деңгейде ұлттық сана-сезімнің бұрын-соңды болмаған дүмпуі байқалды, ал жалпыадамзаттық деңгейде ақпа- раттық жаhандану үдерісін бастан кешіп отырмыз. Бұл өзгерістер, өз кезегінде тарихи сана мәселесін күн тәрті- бінің алдыңғы қатарына шығарып отыр. Әлеуметтік-мәдени еспен сипатталатын тарихи жады немесе тарихи сана неғұрлым терең болған сайын адам да, тұтастай алғанда қоғам да рухани бай бо- лады. Бүгінгіні түсіну мен болашақты болжау үшін өткенді білу та- рихи білімнің негізгі арқалайтын жүгі екендігі рас. Ал тарихи білім берудің мақсаты жан-жақты дамыған тұлғаның ойлау мәдениетінің қажетті компоненті ретіндегі тарихи сананың элементтерін адам бойында қалыптастырумен ұштасып жатады.,
лттық қозғалыстың типологиясы туралы хроханның тұжырымдамасы
Ұлт-азаттық қозғалыс — отар елдерге тән тарихи құбылыс. Ұлт-азаттық қозғалыстың басты мақсаты — ұлтты езгіден азат ету, оның ұлттық мүддесін қорғайтын мемлекеттілігін қалпына келтіру және отаршылдық билікті жою арқылы ұлттық дербестікке қол жеткізу. Демек, ұлт-азаттық қозғалыс — отар халықтардың отарлық езгіге қарсы жалпы халықтық күресі.
Оның басты мақсаты — ұлтты өзге мемлекеттің экономикалық, саяси және басқа езгісінен азат ету, елдің табиғи ұлттық мүддесін қорғауға қабілетті мемлекеттілігін қалпына келтіру. Отаршыл жүйені жою және отарсыздандыру шараларын іске асыру арқылы шынайы дербестікке қол жеткізу. Яғни, ұлт-азаттық қозғалыс дегеніміз — отарлық тәуелділіктегі халықтардың жат-жұрттық езгіге қарсы жалпыұлттық күресі.