<variant> ғылымды
<variant> дінді
<variant> мифті
<variant> философияны
<variant> өнерді
<question1> Позитивтік социологияның негізгі принциптеріне сәйкес келмейді:
<variant> өз бетімен әрекет істеу
<variant> мақсаттарды біріктіру қызметі
<variant> жаңадан өндіру қызметі
<variant> мақсаттарға жету қызметі
<variant> қоршаған ортаға бейімделу
Lt;question1> З.Фрейд адамдардың өлшемі мен өмір сүруінің аса маңызды факторы
ретінде қарастырған мәселе:
<variant> бейсаналық
<variant> биологиялық
<variant> ақылдылық
<variant> саналық
<variant> әлеуметтік
<question1> Ы. Алтынсариннің қоғамдық-саяси көзқарасына тән нұсқа:
<variant> терең демократизм
<variant> социализм
<variant> капитализм
<variant> анархизм
<variant> коммунизм
<question1> Қазақ философиясының өкілі:
<variant> Абай
<variant> Будда
<variant> Құрманғазы
<variant> Әл-Кинди
<variant> Конфуций
<question1> Ш.Уәлихановтың творчестволық шығармаларындағы классикалық идея:
<variant> білім
<variant> зарзаман
<variant> шаманизм
<variant> тәңір
<variant> жерұйық
Lt;question1> Абай идеялары.... идеясымен сәйкес келеді.
<variant> Әл- Фарабидің
<variant> Ибн Синаның
<variant> Әл- Бирунидің
<variant> Әл- Ғазалидің
<variant> Әл-Киндидің
<question1> Адам баласын заман өсiредi деген ойшыл:
<variant> Абай Құнанбаев
<variant> Сұлтанмахмұт Торайғыров
<variant> Шоқан Уәлиханов
<variant> Ыбырай Алтынсарин
<variant> Шәкәрім Құдайбердиев
<question1> Бақырғанидің ұстазы:
<variant> Ясауи
<variant> Бируни
<variant> Әл-Фараби
<variant> Баласағұн
<variant> Қашқари
<question1> Ақын-жыраулар көзқарастарының қалыптасуындағы негізгі қайнары:
<variant> ерте түріктік жазбалар
<variant> орхон-енисейлік
<variant> көне жазбалар
<variant> руналық жазбалар
<variant> пиктографиялық жазбалар
<question1> ХV-ХVII ғғ. жыраулар алдына қойған негізгі мәселе:
<variant> елдің бірлігі <variant> жерлерді көркейту <variant> отырықшылыққа көшу <variant> жауларға тойтарыс беру <variant> таптық күрес
Lt;question1> Қазақстан мәдениеті.... өркениеттік болмысқа жатады.
<variant> Көшпелілік
<variant> Орта Азиялық
<variant> Батыстық
<variant> Шығыстық
<variant> Кіндік Азиялық
<question1> «Үш анық» кітабының авторы:
<variant> Ш.Құдайбердіұлы
<variant> Конфуций
<variant> А.Құнанбаев
<variant> Будда
<variant> Лао Цзы
<question1> Қайырымдылық негізінде білім жатыр, - деп санаған ойшыл:
<variant> А.Құнанбаев
<variant> Ы.Алтынсарин
<variant> Ш.Уәлиханов
<variant> Ш.Құдайбердиев
<variant> Бұқар жырау
<question1> «Адамзат тарихы - адамзаттың прогресс пен білімділік үшін күрес тарихы» деп тұжырымдаған:
<variant>Вольтер
<variant>Дидро
<variant>Руссо
<variant>Монтескье
<variant>Гассенди
<question1> М.Фуко «… біздер арнайы сызықтарсыз, алдын ала берілген координаттарсыз, шексіз оқиғалардың арасында өмір сүреміз» деп анықтайтын әлем:
<variant>хаос
<variant> шындық
<variant>заттар
<variant>белгіленген тәртіп
<variant> материя
Lt;question1> К.Маркстің пікірінше, «адам өзінің ойлауының барлық күшін, жан-жақтылығын, ақиқаттығын … дәлелдеуі тиіс».
< variant>практикада
<variant>тілде
<variant>білімде
<variant>дінде
<variant > шығармашылықта
<question1>Неміс философиясының жоғарғы жетістігі:
<variant>Гегельдің диалектикасы
<variant>Шеллингтің спекулятивік натурфилософиясы
<variant>Канттың қайшылықты танымның қажетті сәті ретінде қарастыруы
<variant>Фейербахтың антропологиялық материализмі
<variant>Фихтенің антитетикалық тәсілі.
<question1>Зигмунд Фрейдте «Ол»- ұғымының мағынасы:
< variant>бейсаналық елестетулер, инстинктер
<variant>адамның эмоциялары, күйзелу сезімдері
<variant>ерік, мүдделер, адам қабілеттері
<variant>әлеуметтік нормалар, ережелер, тиымдар
<variant>абстрактілі ойлау
<question1>«Фундаментальді онтология» ілімін дамытқан неміс экзистенциализмнің негізін салушы:
<variant>Хайдеггер
<variant>Деррида
<variant>Конт
<variant>Сартр
<variant>Гуссерль