Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Дада – мистецтво без мистецтва




Зміст теми:

· Історія виникнення назви напрямку. Хронологічні рамки дадаїзму: 1916-1922

· Вираження в дадаїзмі духовної кризи європейської культури, породженого Першої світовою війною.

· Маніфести дадаїстів.

· Анархізм і крайній радикалізм у художній політиці дадаїзму.

· Дадаїзм як перший масштабний прояв форм антикультури ХХ століття.

· Заперечення культурних духовних і матеріальних цінностей, законів моралі, етики, релігії, ствердження хаосу й сваволі у творчості художників-дадаїстів.

· Послідовна й тотальна відмова від класичної культурної традиції. Синтез нових форм творчої діяльності, спрямованих на руйнування моделі творчого процесу й основних елементів його структури.

· Графіті, автоматичні малюнки, комбінації випадкових предметів як перший добуток дадаїстів. Тристан Тцара – засновник дадаїзму.

· Основні принципи дадаїзму: ірраціональність, заперечення канонів і стандартів у мистецтві, розчарованість і алогізм.

· Злиття дадаїзму із сюрреалізмом. Дадаїзм у Німеччині й Парижі. Американський і європейський дада – діалог Цюріха й Нью-Йорка.

· Відкриття Марселем Дюшаном (1887–1968) двох найважливіших інновацій у скульптурі XX століття: кінетичний об'єкт і «ready made».

· Творчість художників-дадаїстів Франсіса Пікабіа (1879–1953), Ханса Арпа (1887–1966), Курта Швіттерса (1887–1948), Xоана Міро (1893–1983).

 

Образотворчий ряд пам'ятників мистецтва

М. Дюшан. Велосипедне колесо. 1913. М. Дюшан. Сушарка для пляшок. 1914. М. Дюшан. Мона Ліза з вусами. 1919.

Ф. Пікабіа. Парад кохання. 1917. Ф. Пікабіа. Дитя-карбюратор. 1919. Ф. Пікабіа. Ось жінка. 1915.

 

 

Х. Арп. Портрет Тристана Тцара. 1916. Х. Арп. Танок. 1925. К. Швіттерс. Конструкція для

доброчинних дам 1919.

Х. Арп. Зірка. 1939. Х. Міро. Каталонський пейзаж. 1923.

Метафізичний живопис

Зміст теми:

· Творчий шлях Джорджо де Кіріко (1888–1978) до створення метафізичної школи. Характеристика метафізичного живопису Дж. де Кіріко.

· Значення живопису Бьокліна й мистецтва раннього італійського Ренесансу для формування художніх концепцій метафізичної школи.

· Концептуальна основа «стилістичних» відмінностей метафізичного живопису від таких сучасних йому напрямків як кубізм, дадаїзм, абстрактне мистецтво.

· Значення ілюзорного сприйняття в творчості художників-метафізиків.

· Специфіка функцій основних мальовничих елементів (колірних і тонових контрастів, лінійної перспективи, світлотіні, пропорційних співвідношень і т.п.) у метафізичному живописі.

· Роль метафізичної школи для формування системи живопису сюрреалізму.

· Творчість Карла Карра (188–1966) і Джорджо Моранді (1890–1964).

 

Образотворчий ряд пам'ятників мистецтва





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2016-11-18; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 756 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Начинайте делать все, что вы можете сделать – и даже то, о чем можете хотя бы мечтать. В смелости гений, сила и магия. © Иоганн Вольфганг Гете
==> читать все изречения...

2269 - | 2052 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.009 с.