Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Форматы растровых графических файлов. PSD- данный формат является форматом программы Photoshop, один из наиболее мощных по возможностям




PSD - данный формат является форматом программы Photoshop, один из наиболее мощных по возможностям. Основным недостатком является отсутствие эффективного алгоритма сжатия информации, что в свою очередь приводит к большому объему файлов.
TIFF - является одним из самых распространенных, его поддерживают большинство программ. Является одним из лучших для импорта растровой графики в векторные программы.
PCX - данный формат предназначен для хранения данных программы PaintBrush. Отсутствие возможности хранить цветоделенные изображения, недостаточное количество цветовых моделей привели к утрате популярности данного формата.
JPEG - предназначен для хранения растровых изображений. Позволяет регулировать соотношение между степенью сжатия файла и качеством изображения, но применяемые методы сжатия основаны на удалении части «избыточной» информации.

GIF - формат хранения сжатых изображений с фиксированным количеством цветов (256).

PNG - формат хранения изображений для их публикации в интернете. Поддерживаются три типа изображений: цветные с глубиной 8 или 24 бита и черно-белое с градацией 256 оттенков серого. Сжатие информации происходит практически без потерь, предусмотрены 254 уровня альфа-канала, чересстрочная развертка.

EPS - формат описания как векторных, так и растровых изображений на языке PostScript фирмы Adobe. Так как язык PostScript является универсальным, то в файле могут одновременно храниться векторная и растровая графика, шрифты, контуры, цветовые профили, параметры калибровки оборудования и т.д. Для отображения на экране векторного содержимого используется формат WMF, а растрового - TIFF.

BMP - формат Windows, который поддерживается всеми графическими редакторами, работающими под ее (Windows) управленим.

22. Основні типи відсікання відрізків прямих

Двомірний алгоритм Коена-Сазерленда

Цей алгоритм дозволяє швидко виявити відрізки, які можуть бути або прийняті або відкинуті цілком. Обчислення перетинів вимагається коли відрізок не потрапляє ні в один з цих класів. Цей алгоритм особливо ефективний в двох крайніх випадках:

· · більшість примітивів міститься цілком в великому вікні,

· · більшість примітивів лежить цілком поза відносно маленького вікна.

Ідея алгоритму полягає в наступному: вікно відсікання і частини площини, що прилягає до нього, разом утворюють 9 областей. Кожній з областей присвоєний 4-х розрядний код.

Дві кінцеві точки відрізка отримують 4-х розрядні коди, які відповідають областям, в які вони потрапили. Зміст розрядів коду:

1 рр = 1 – точка над верхнім краєм вікна;

2 рр = 1 – точка під нижнім краєм вікна;

3 рр = 1 – точка праворуч від правого краю вікна;

4 рр = 1 – точка зліва від лівого краю вікна.

Визначення того лежить відрізок цілком всередині вікна або цілком поза вікном виконується наступним чином:

4. · якщо коди обох кінців відрізка рівні 0 то відрізок цілком всередині вікна, відсікання не потрібне, відрізок приймається як тривіально видимий (відрізок AB на рис. 1);

5. · якщо логічне & кодів обох кінців відрізка не дорівнює нулю, то відрізок цілком поза вікном, відсікання не потрібне, відрізок відкидається як тривіально невидимий (відрізок KL на рис. 1);

6. · якщо логічне & кодів обох кінців відрізка дорівнює нулю, то відрізок підозрілий, він може бути частково видимим (відрізки CD, EF, GH) або цілком невидимим (відрізок IJ); для нього потрібно визначити координати перетинів зі сторонами вікна і для кожної отриманої частині визначити тривіальну видимість або невидимість. При цьому для відрізків CD і IJ необхідно буде обчислення одного перетину, для інших (EF і GH) – двох.

При розрахунку перетину використовується горизонтальність або вертикальність сторін вікна, що дозволяє визначити координату X або Y точки перетину без обчислень.

Двомірний FC-алгоритм

В 1987 г. Був запропонований алгоритм (Собков, Поспишил і Янг), який називається FC-алгоритмом (Fast Clipping), що використовує кодування не кінцевих точок, а ліній цілком.

Схема кодування подібна до тої, що використовується в алгоритмі Коена-Сазерленда Простір поділяється на 9 областей, що перекриваються і пронумеровані арабськими цифрами від 1 до 9. Коди, які назначені кінцям відрізків, що потрапили в ту чи іншу область, приведені в двійковому і шістнадцятковому вигляді (запис вигляду 0xD).

Двомірний алгоритм Ліанга-Барскі

В 1982 г. Ліанг і Барскі запропонували алгоритми відсікання прямокутним вікном з використанням параметричного представлення для двох, трьох і чотирьохмірного відсікання.





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2016-10-30; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 448 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

В моем словаре нет слова «невозможно». © Наполеон Бонапарт
==> читать все изречения...

2174 - | 2121 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.006 с.