А. комікс;
Б. асоціальне розташування;
В. смуга;
Г. цирк.
22. До способів залучення уваги аудиторії не належить залучення:
А. за допомогою однієї ілюстрації;
Б. за допомогою одного заголовка;
В. за допомогою комбінації ілюстрації і заголовка;
Г. за допомогою промо-акції.
23. У заголовку, на думку Д. Толкачова, головне:
А. відобразити в ньому сенс статті;
Б. передати тему статті;
В. відобразити головне завдання;
Г. розмежувати тему та мету написаної роботи.
24. Лід - це:
А. головне завдання статті;
Б. вступна частина у статті, що виокремлена абзацем, що несе найпотужнішу інформацію у статті;
В. середина статті;
Г. заключна частина статті, що містить ґрунтовні висновки.
25. Статтю не можна починати з:
А. імені;
Б. ініціалів;
В. власних назв;
Г. чисел.
2 6. Як можна рідше треба починати статтю з:
А. цитат;
Б. з назв установ;
В. питального речення;
Г. опису природи.
27. Сліпим заголовком називається:
А. заголовок, що ні окремо, ні разом з ілюстрацією не передає рекламного звернення, не виникає навіть приблизного уявлення про те, що ж рекламується;
Б. заголовок, що часто буває більш ефективним, ніж прямолінійний, так як він провокує увагу і цікавість, читач хоче знати відповідь і отримати пояснення;
В. заголовок,що відкритий, легко доступний для розуміння, інформативний;
Г. заголовок, що не відбиває основний зміст статті.
28. Який з названих пунктів не включає перевірка заголовка:
А. тема зупиняє, інтригує читача;
Б. надає повну інформацію про описувану тему;
В. створює він емоційний зв'язок з читачем;
Г. залучає увагу аудиторії до тексту.
29. Основна роль над заголовка полягає у:
А. стимулюванні інтереса до прочитання;
Б. посилити сприйняття рекламного обігу шляхом підкреслення переваг товару;
В. розмежовувати основний текст та тему;
Г. посилити емоційне сприйняття.
30. Іміджевий слоган направлений на:
А. пониження іміджу туристичного підприємства;
Б. підвищення впізнаваємості торгової марки;
В. для закріплення іміджу політичної особи;
Г. на надання продукту певних іміджевих характеристик.
Теоретична частина
Унікальна торгова пропозиція (УТП). Логотип
Затверджено на засіданні кафедри масової комунікації
Протокол № 6 від 19 січня 2012 р.
КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Комплексна контрольна робота | |
Галузь знань 0303 Напрям підготовки 6.030301 | Журналістика та інформація Журналістика |
Дисципліна | Рекламознавство та підготовка рекламних текстів |
Варіант 20
1. По відношенню до чого не застосовується авторське право:
А. хедлайну;
Б. статті;
В. салогану;
Г. нейму.
2. Яка з перелічених вимог не відповідає вимогам до створення слоганів:
А. відповідність загальній темі реклами;
Б. лаконічність – короткі фрази легше запам’ятовувати;
В. відсутність важковиговорюваних слів та словосполучень;
Г. приналежність до ліду.
3. Рекламну тему можна виразити не лише у вигляді слогана, але й за допомогою посередництва:
А. рекламних завдань;
Б. рекламного образу;
В. ліду рекламного звернення;
Г. висновків, щодо описаного матеріалу.
4. Термін «Унікальна торгова пропозиція» ввів відомий ідеолог раціоналістичної реклами:
А. Р. Крейг;
Б. Ф. Сойєр;
В. П. Целан;
Г. Р. Рівс.
5 .. До типових помилок, що допускають рекламщики не належить:
А. про незвичені властивості товару в рекламному тексті говориться серед інших, більш звичних властивостей, тим самим в рекламі це властивість спеціально не підкреслено;
Б. рекламісти не аргументують або слабо аргументують незвичайна властивість товару. У першому випадку споживач може не помітити інформацію про незвичайний властивості;
В. Нова інформація, яку сприймає людина, може увійти в протиріччя з наявними у нього знаннями;
Г. рекламісти слабо аргументують незвичайна властивість товару. У першому випадку споживач може не помітити інформацію про незвичайний властивості.
6. Назва рекламного дисонансу:
А. «поручень»;
Б. «ручка»;
В. «держак»;
Г. «важіль».
7. Логотип завжди залишається:
А. головним елементом іміджу;
Б. головним елементом стратегії;
В. головним елементом салогану;
Г. головним елементом логотипу.
8. Візуальна ідея логотипу, полягає в його:
А. «прихованому змісті»;
Б. раціоналістичному типі стратегії;
В. емоційному типі стратегії;
Г. синтезі завдання та меті рекламної кампанії.
9. Роль прихованого сенсу може грати:
А. візуалізація образів рекламного повідомлення;
Б. багатоаспектність контрасту, візуальна імітація тривимірності;
В. ключову роль у підтриманні позитивного іміджу;
Г. ключову роль у емоційному типі стратегії.
10. До видів інтерпретації у рекламі не належить:
А. переказ;
Б. резюмування;
В. переклад;
Г. написання твору.
11 До складових психологічного впливу реклами не належить:
А. навіювання;
Б. переконання;
В. прийняття рішення;
Г вияв емоцій
12. У практиці управлінської діяльності не використовують одни з різновидів пояснення, такий як:
А. коментар;
Б. аргументування;
В. тлумачення;
Г. переказування.
13. До етапів неймінгу не належить:
А. аналіз цільової аудиторії;
Б. аналіз торгової марки;
В. збирання команди учасників, знайомих з цільовою аудиторією;
Г. генерация безлічі варіантів
14. Шостим офіційним етапом створення неймінгу є:
А. тестування вибраних варіантів;
Б. генерация безлічі варіантів;
В. відбір варіантів, що задовольняють існуючим критеріям;
Г. остаточна юридична перевірка на відповідність вимогам регулюючих органів.
1 5. До правила створення результативних рекламних текстів не належить:
А. рекламний текст повинний бути таким, щоб з першого погляду можна було впізнати рекламу конкретної фірми;
Б. основні зусилля необхідно вкласти в написання заголовка;
В. необхідно продавати переваги для споживача, а не характеристики товару;
Г. рекламщикові необхідно розробити ПР-кампанію.
16. Головне завдання першого абзацу рекламного тексту:
А. зв'язати заголовок і ілюстрацію з тим, що буде викладено далі в основному тексті;
Б. синтезувати образ і текст рекламного оголошення;
В. створити центральний образ;
Г. залучити увагу.
17.В останньому абзаці рекламного звернення все спрямовано на те, щоб:
А. зробити такий вплив на ставлення споживача до товару, що він приймає рішення діяти і придбати рекламований товар;
Б. виокремити наш товар з-поміж інших побідних товарів;
В. підвести до логічних висновків про необхідності придбання саме нашого рекламного продукту;
Г. закріплення у пам'яті споживачів саме нашого рекламного образу.