А. мондріан;
Б. силует;
В. мультиреклама;
Г. алфавіт.
30. Ф. Сойєр вивів ____ принципів ефективності реклами:
А. 20;
Б. 10;
В. 12;
Г. 15.
Теоретична частина
Візуальне сприйняття як складова частина невербальної комунікації. Види та класифікація зовнішньої реклами.
Затверджено на засіданні кафедри масової комунікації
Протокол № 6 від 19 січня 2012 р.
КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Комплексна контрольна робота | |
Галузь знань 0303 Напрям підготовки 6.030301 | Журналістика та інформація Журналістика |
Дисципліна | Рекламознавство та підготовка рекламних текстів |
Варіант 17
1. Так званий принцип KISS (Keep It Simple, Stupid) належить:
А. Ф. Морісу;
Б. Дж. Ганінгу;
В. Ф. Сойєру;
Г. Р. Крейгу.
2. «Ви продаєте не продукт, ви продаєте вигоду продукту». Цей принцип належить:
А. О. Холоду;
Б. Ф. Сойєру;
В. В. Іванову;
Г. Ф. Морісу.
3. Реклама, яка перенасичена текстом. У такому макеті:
А. ілюстративний і текстовий матеріал розташовані хаотично;
Б. макеті ілюстративний матеріал поданий на маленькій площі в оптичному центрі;
В. ілюстративний матеріал розташовано у клітинках чітко розділеного простору рекламного повідомлення;
Г. ілюстративний матеріал займає близько 2/3 площі рекламного повідомлення та розташований у його верхній частині.
4. Скандальні заголовки за своїм типом належать до заголовків:
А. емоційного впливу;
Б. раціоналістичного типу;
В. заголовкових комплексів;
Г. простих.
5. Особливості сприйняття, інтерпретації та розуміння рекламного тексту базуються:
А. власне сприйняття та розуміння;
Б. загальне сприйняття та створення іміджу;
В. розкриття основних принципів рекламного звернення для аудиторії;
Г. використання різноманітних допоміжних засобів, що допомагають цільовій аудиторії сприйняти подану інформацію.
6. Рекламні тексти можуть бути складені в декількох функціональних стилях. До них не належить:
А. публіцистичний;
Б. науковий;
В. розмовний;
Г. науковий.
7. Заголовок у технології створення рекламного тексту - це:
А. остання частина друкованої реклами, метою якої є повторення основної думки рекламного тексту та надання завершеного вигляду всій реклами;
Б. основний рекламний текст, в якому розвивається аргументація, що доводить істинність заголовку і доцільність його застосування на базі основних комунікативних моделей;
В. найважливіша вербальна частина реклами, в якій виражаються основне рекламне повідомлення та основний рекламний аргумент;
Г. короткий, простий і легкий для вимови вираз, основним логічним елементом якого є товар, назва торгової марки, послуга чи місце продажу.
8. До чотирьох основних частин вербальної реклами не належить:
А. салоган;
Б. заголовок;
В. викристалізація образу;
Г. ехо-фраза.
9.. З точки зору структури основного тексту реклами до нього не належить:
А. перший, або що вводить, абзац;
Б. центральні, внутрішні, абзаци;
В. обов'язкова наявність завдань і останнього абзацу;
Г. передостанній абзац і останній абзац.
10. Основний текст рекламного оголошення:
А. виконує обіцянки заголовка;
Б. не виконує обіцянки заголовка;
В. мотивує обіцянки заголовка;
Г. спростовує обіцянки заголовка.
11. До тестування вибраних варіантів неймів як п'ятого етапу їх створення не належить:
А. вимовляння назви;
Б. постановка задачі створення максимально відповідної назви;
В. посилання електронною поштою представникам цільової аудиторії для вивчення «громадської думки»;
Г. перевірка, чи немає конфлікту з іншими зареєстрованими торговими марками.
12. До задач рекламіста не належить:
А. розповсюдження не правдивої інформації;
Б. інформацію про незвичайні властивості товару не можна було не помітити;
В. рекламу легко було б зрозуміти;
Г. переконати споживача в тому, що це не перебільшення і не обман.
13. Найчастіше у своїй передвиборчій рекламі А. Яценюк використовував образ:
А. чесного політика;
Б. патріота України;
В. простих людей;
Г. образного переначиення.
14. «Я не стверджую, що чарівна, дотепна і темпераментна реклама не буде сприяти продажу. Я тільки хочу сказати, що бачив безліч привабливих, дотепних рекламних компаній, які і не вплинули на продаж». Це сказав:
А. В. Іванов;
Б. Д. Огівлі;
В. В. Бернбах;
Г. Р. Рівс
15. Логотип привертає увагу тільки, коли в ньому укладено прихований:
А. зміст;
Б. образ;
В. імідж;
Г. сенс.
16. Логотип — це:
А. синонім до салогану;
Б. оригінальне зображення повного або скороченого найменування організації, фірми;
В. те саме, що й девіз;
Г. зображення торгової марки на сувенірах фірми.
17. Затвердження унікальності за Р. Рівсом – це:
А. не те ж саме, що затвердження переваги. Одними словами типу: «унікальний», «єдиний», «новий», "неперевершений", «неповторний», «тільки у нас», якими рясніють численні рекламні опуси, тут не обійтися;
Б. процес в умовах ринкової конкуренції товари все частіше і частіше виявляються схожими у споживчому відношенні, тому стратегія УТП для сучасних умов нібито не підходить і треба шукати більш ефективні прийоми рекламування;
В. УТП завжди закладається на етапі виробництва товару, тому творчі здібності рекламіста тут нібито ні при чому;
Г. процес за силою впливу УТП (як істинні, так і помилкові) перевершують інші рекламні твердження, оскільки краще запам'ятовуються і мають більшу агітаційною силою.
18. Суть стратегії рекламування на думку________, полягає забезпеченні успіху рекламної кампанії, де рекламіст повинен знайти і сформулювати таке твердження про товар, якого конкуренти не можуть повторити або ще не здогадалися висунути, хоча й могли. Це стверджував:
А. Р. Рівс;
Б. Ф. Сойєр;
В. О. Холод;
Г. В. Іванов.
19. До складу заголовкового комплексу входять:
А. тема та назва статті;
Б. заголовок та висновки;
В. назва та лід;
Г. заголовок і підзаголовок.
20. Непрозорим заголовком називається:
А. заголовок, що ні окремо, ні разом з ілюстрацією не передає рекламного звернення, не виникає навіть приблизного уявлення про те, що ж рекламується;
Б. заголовок, що часто буває більш ефективним, ніж прямолінійний, так як він провокує увагу і цікавість, читач хоче знати відповідь і отримати пояснення;
В. заголовок,що відкритий, легко доступний для розуміння, інформативний;
Г. заголовок, що не відбиває основний зміст статті.
21. До класифікації заголовків з точки зору прозорості їх змісту не відносяться:
А. прямолінійний;
Б. прозорий заголовок;
В. заголовковий комплекс;
Г. непрозорий.
22. Статтю у друкованих ЗМІ не рекомендується починати з:
А. опису природи;
Б. офіційних титулів або повних найменувань установ;
В. з назв установ;
Г. питального речення.
23. За метою емоційного впливу на аудиторію до типів заголовків не належить:
А. інтригуючи;
Б. страшні;
В. заголовковий комплекс;
Г. карколомні.
24.. «Уникайте двозначності». Це порадив:
А. Дж. Ганінг;
Б. В. Іванову;
В. Г. Почепцов;
Г. Ф. Сойєр.
25. При плануванні заходів по рекламі одночасно необхідно планувати заходи по:
А. зв'язках з громадськістю;
Б. розповсюдження реклами;
В. плануванню промо-акцій;
Г. роботі з працівниками фірми.
26. Для кращого розуміння мультимедійна реклама повинна покривати:
А. 60% загальної площі повідомлення;
Б. 30% загальної площі повідомлення;
В. 80% загальної площі повідомлення;
Г. 100% загальної площі повідомлення.