Освітньо-кваліфікаційний рівень | Молодший спеціаліст | |
Спеціальність | Естрадно-циркове мистецтво | |
Спеціалізація | Циркова акробатика, Циркова гімнастика, Еквілібристика, Жонглювання, Пантоміма, Ілюзія та маніпуляція, Клоунада | Семестр: VI |
Навчальна дисципліна | ІСТОРІЯ ЦИРКУ |
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 2
1. Жанр дресировки. Виникнення та історія розвитку.
2. Мистецтво трупи радянських акробатів «Океанос»
(керівник Л. С. Ольховиков).
3. Основні (суттєві) риси архітектурного вирішення
сучасних циркових будівель пов`язані з особливостями
роботи у таких циркових жанрах:
а) клоунада; б) кінна дресура;
в) повітряна гімнастика; д) ілюзія.
Затверджено на засіданні кафедри, циклової комісії
гуманітарних та мистецьких дисциплін
Протокол № 7 від «10» квітня 2015 року.
Завідувач кафедри,
голова циклової комісії _______________ О. Я. Ткаченко
(підпис)
Екзаменатор _______________ Т. Б. Гріньє
(підпис)
Форма № Н-5.04
Київська муніципальна академія
Естрадного та циркового мистецтв
Освітньо-кваліфікаційний рівень | Молодший спеціаліст | |
Спеціальність | Естрадно-циркове мистецтво | |
Спеціалізація | Циркова акробатика, Циркова гімнастика, Еквілібристика, Жонглювання, Пантоміма, Ілюзія та маніпуляція, Клоунада | Семестр: VI |
Навчальна дисципліна | ІСТОРІЯ ЦИРКУ |
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 3
1. Українські майстри дресировки. Володимир та Людмила
Шевченко. Характеристика творчості.
2. Є. М. Кузнєцов – теоретик і практик цирку.
3. Згідно з Декретом про націоналізацію цирків першим в Україні статус державного отримав цирк:
а) м. Києва; б) м. Харкова;
в) м. Львова; г) м. Одеси.
Затверджено на засіданні кафедри, циклової комісії
гуманітарних та мистецьких дисциплін
Протокол № 7 від «10» квітня 2015 року.
Завідувач кафедри,
голова циклової комісії _______________ О. Я. Ткаченко
(підпис)
Екзаменатор _______________ Т. Б. Гріньє
(підпис)
Форма № Н-5.04
Київська муніципальна академія
Естрадного та циркового мистецтв
Освітньо-кваліфікаційний рівень | Молодший спеціаліст | |
Спеціальність | Естрадно-циркове мистецтво | |
Спеціалізація | Циркова акробатика, Циркова гімнастика, Еквілібристика, Жонглювання, Пантоміма, Ілюзія та маніпуляція, Клоунада | Семестр: VI |
Навчальна дисципліна | ІСТОРІЯ ЦИРКУ |
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 4
1. Жанр жонглювання, його різновиди. Найвидатніші
майстри світового та вітчизняного цирку.
2. Е. Т. Кіо (Ренард) – артистичний дар.
3. Назвіть прізвище видатного французького артиста, який
вперше найбільш повно виявив ранню маску циркового
клоуна:
а) Б. Зігріст; б) Ж.-Б. Оріоль;
в) Ж.-Ж. Анрі (Франконі); г) Л. Віоль.
Затверджено на засіданні кафедри, циклової комісії
гуманітарних та мистецьких дисциплін
Протокол № 7 від «10» квітня 2015 року.
Завідувач кафедри,
голова циклової комісії _______________ О. Я. Ткаченко
(підпис)
Екзаменатор _______________ Т. Б. Гріньє
(підпис)
Форма № Н-5.04
Київська муніципальна академія
Естрадного та циркового мистецтв
Освітньо-кваліфікаційний рівень | Молодший спеціаліст | |
Спеціальність | Естрадно-циркове мистецтво | |
Спеціалізація | Циркова акробатика, Циркова гімнастика, Еквілібристика, Жонглювання, Пантоміма, Ілюзія та маніпуляція, Клоунада | Семестр: VI |
Навчальна дисципліна | ІСТОРІЯ ЦИРКУ |
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 5
1. Клоунада у цирку. Зародження, основні напрямки.
Роль і функції.
2. Цирк Труцці в Росії – академія циркового мистецтва.
3. Назвіть основні джерела виникнення циркових жанрів:
а) релігійні обряди; б) спортивні змагання;
в) трудові процеси та особливості побуту;
г) гладіаторські бої; д) обрядові дії;
є) народні свята.
Затверджено на засіданні кафедри, циклової комісії
гуманітарних та мистецьких дисциплін
Протокол № 7 від «10» квітня 2015 року.
Завідувач кафедри,
голова циклової комісії _______________ О. Я. Ткаченко
(підпис)
Екзаменатор _______________ Т. Б. Гріньє
(підпис)
Форма № Н-5.04
Київська муніципальна академія