Естество́ челове́ческое рабо́тающее греху́, / Влады́чице Чи́стая, Тобо́ю свобо́ду улучи́: / Твой бо Сын, я́ко а́гнец, за всех закала́ется.
Вопие́м Ти вси, и́стинней Богома́тери, / прогне́вавшыя рабы́ изба́ви: / Еди́на бо дерзнове́ние к Сы́ну и́маши.
Малая ектения, Кондак, глас 2:
Воскре́сл еси́ от гро́ба, Всеси́льне Спа́се, / и ад, ви́дев чу́до, ужасе́ся, / и ме́ртвии воста́ша; / тварь же ви́дящи сра́дуется Тебе́, / и Ада́м свесели́тся, / и мир, Спа́се мой, воспева́ет Тя при́сно.
Икос:
Ты еси́ Свет омраче́нным, / Ты еси́ Воскресе́ние всех, и Живо́т челове́ков, / и всех совоскреси́л еси́, / сме́ртную держа́ву, Спа́се, разо́рь, / и а́дова врата́ сокруши́вый, Сло́ве: / и ме́ртвии ви́девше чу́до, чудя́хуся, / и вся́ка тварь сра́дуется о Воскресе́нии Твое́м, Человеколю́бче. / Те́мже и вси сла́вим и пое́м Твое́ снизхожде́ние, / и мир, Спа́се мой, воспева́ет Тя при́сно.
Песнь 7
Ирмос: Богопроти́вное веле́ние / беззако́ннующаго мучи́теля / высо́к пла́мень вознесло́ есть; / Христо́с же простре́ Богочести́вым отроко́м ро́су духо́вную, / Сый благослове́н и препросла́влен.
Канон воскресен
Не терпе́л еси́, Влады́ко, за благоутро́бие / сме́ртию челове́ка зре́ти му́чима, / но прише́л и спасл еси́ Твое́ю кро́вию, челове́к быв: / Сый благослове́н и Препросла́влен, Бог отец на́ших.
Ви́девше Тя, Христе́, оболче́на во оде́жду отмще́ния, / ужасо́шася вра́тницы а́довы: / безу́мнаго бо мучи́теля раба́, Влады́ко, прише́л еси́ уби́ти: / Сый благослове́н и Препросла́влен, Бог оте́ц на́ших.
Ин канон крестовоскресен,
Осуди́ пра́отца дре́вле во Еде́ме преслуша́ние: / но во́лею суди́мь бысть, / престу́пльшему разреша́я прегреше́ния, / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.
Спасл еси́ уя́звеннаго язы́ком, за́вистию человекоуби́йцы, / во Еде́ме во́льным угрызе́нием, / во́льною бо стра́стию исцели́л еси́, / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.
Ин канон Пресвятей Богоро́дице
Зря́ще в нощи́ у́бо Иа́ков, / я́ко в гада́нии Бо́га воплоще́нна, / из Тебе́ же све́тлостию яви́ся пою́щим: / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.
Ме́рзок и́же не пропове́дует Тя, Де́вы Сы́на, / Еди́наго от Препе́тыя Тро́ицы несумне́нною ве́рою, / и язы́ком вопия́: / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.
Песнь 8
Ирмос: Пещь иногда́ о́гненная в Вавило́не де́йства разделя́ше, / Бо́жиим веле́нием халде́и опаля́ющая, / ве́рныя же ороша́ющая, пою́щия: / благослови́те вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.
Канон воскресен
Кро́вию Твое́ю, Христе́, / очервле́но пло́ти Твоея́ зря́ще одея́ние, / тре́петом ужаса́хуся мно́гому Твоему́ долготерпе́нию а́нгельстии чи́ни, зову́ще: / благослови́те вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.
Ты мое́ сме́ртное оде́ял еси́, Ще́дре, / в безсме́ртие воста́нием Твои́м. / Те́мже веселя́щеся благода́рственно воспева́ют Тя / избра́ннии лю́дие, Христе́, зову́ще Тебе́: / поже́рта бысть вои́стинну смерть побе́дою.
Ин канон крестовоскресен,
Ви́ден был еси́ на кресте́ пригвожда́емь, / Иже бога́тый в ми́лости, / во́лею погре́блся еси́: / и тридне́вно воскре́сл еси́, / и изба́вил еси́ вся челове́ки, Человеколю́бче, ве́рою пою́щия: / да пое́т Го́спода вся тварь, и превозно́сит во вся ве́ки.
Изба́вити от истле́ния, соше́д в преиспо́дняя, Сло́ве Бо́жий, / его́же созда́л еси́, Христе́, си́лою Твое́ю Боже́ственною, / и без истле́ния сотво́рь, сла́вы присносу́щныя Твоея́ прича́стника соде́лал еси́, / да пое́т, зову́щи, вся тварь, и превозно́сит Христа́ ве́ки.
Ин канон Пресвятей Богоро́дице
Ви́ден бысть на земли́ Тобо́ю, и с челове́ки поживе́, / Иже бла́гостию несравне́нный и си́лою, / Ему́же пою́ще вси ве́рнии зове́м: / осуществова́нная да пое́т Го́спода вся тварь, / и превозно́сит во вся ве́ки.
Вои́стинну Тя, Чи́стую пропове́дающе, сла́вим Богоро́дицу: / Ты бо еди́на родила́ еси́ от Тро́ицы воплоще́нна, / Ему́же со Отце́м и Ду́хом вси пое́м: / да пое́т Го́спода вся тварь, / и превозно́сит во вся ве́ки.
Таже, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода: с припевом: Честне́йшую херуви́м:
Песнь 9
Ирмос: Безнача́льна Роди́теля Сын, Бог и Госпо́дь, / вопло́щься от Де́вы, нам яви́ся, / омраче́нная просвети́ти, / собра́ти расточе́нная, / тем Всепе́тую Богоро́дицу велича́ем.
Канон воскресен
Яко в раи́ насажде́но на ло́бнем, Спа́се, / требога́тое дре́во Твоего́ пречи́стаго Креста́, / кро́вию и водо́ю Боже́ственною, / я́ко от исто́чника Боже́ственнаго, / ребра́ Твоего́, Христе́, напоя́емо, / живо́т нам прозябло́ есть.
Низложи́л еси́ си́льныя, распны́йся, Всеси́льне, / и е́же ни́зу лежа́щее во а́дове тверды́ни, / естество́ челове́ческое возне́с, / на Отчем посади́л еси́ престо́ле. / С Ни́мже Тебе́ гряду́щу покланя́ющеся, велича́ем.
Ин канон крестовоскресен,
Посреде́ осужде́нных, / я́ко Агнец возвы́шен был еси́, Христе́, на кресте́, / на ло́бнем копие́м в ребро́ пробода́емь, / живо́т дарова́л еси́ нам пе́рстным я́ко благ, / ве́рою чту́щим Боже́ственное Твое́ Воскресе́ние.
Иже Свое́ю сме́ртию, / сме́рти держа́ву си́лою упраздни́вшему Бо́гу / вси ве́рнии поклони́мся, / я́ко и́же от ве́ка ме́ртвыя совоскреси́, / и всем подае́т живо́т и Воскресе́ние.