75 Христиандық «Шіркеу әкейлерінің ілімі»:
A)патристика;
б) мистика;
в) евгеника;
г) схоластика;
Д)апологиетика.
*****
76 Патристиканың көрнекті өкілі, «Құдай қаласы туралы» және «Тәубе» («Исповедь») еңбектерінің авторы:
A) Иоанн Златоуст;
б) Ориген;
в) Тертуллиан;
г) Дионисий Ареопагит;
Д) Аврелий Августин.
*****
77 «Сенемін, себебі абсурдты» деген ортағасырлық ойшыл:
A) Северин Боэций;
б) Әулие Августин;
в) Фома Аквинский;
г) Квинт Тертуллиан;
Д) Филон Александрийский.
78 «Түсіну үшін, сенемін» деген ортағасырлық ойшыл:
A) Северин Боэций;
б) Әулие Августин;
в) Фома Аквинский;
г) Квинт Тертуллиан;
Д) Филон Александрийский.
79 Ортағасырлық батысеуропалық схоластиканың гүлдену кезеңі:
A) ІX ғасырға дейін
Б) ІX-XІІ ғ.ғ.
В) XІІІ ғ.
Г) XІV ғ.
Д) XV ғ.
*****
80 Схоластикалық философияның әйгілі өкілі, «Теология жинағы», «Пұтқа табынушыларға қарсы жинақ» шығармаларының авторы:
A) Пьер Абеляр;
б) Уильям Оккам;
в) Дунс Скот;
г) Фома Аквинский;
Д) Раймонд Луллий.
*****
81 Құдай болмысының (бар екендігінің) қозғалыс, себептілік, қажеттілік, сапа және мақсатқа негізделген бес дәлелін келтірген ортағасырлық ойшыл:
A) Пьер Абеляр;
б) Уильям Оккам;
в) Фома Аквинский;
г) Әулие Августин;
Д) Раймонд Луллий.
82 Ортағасырлық Батыс философиясындағы жалпы ұғымдар мен жеке табиғатына қатысты пікірталастың қарама-қайшы позициялары:
A) материализм және идеализм;
б) реализм және номинализм;
в) рационализм және иррационализм;
г) диалектика және метафизика;
Д) монизм және дуализм.
*****
83 У. Оккам қолданған схоластардың жалған білімділігіне қарсы әдісінің образды атауы:
A) «Алтын қағида»
б) «Алтын қиылыс»
в) «Ұстара» (Бритва)
г) «Маятник»
Д) «Атауларды түзету» қағидасы
*****
84 Адамның ең жоғарғы мүмкіндігі болып табылатын ақыл мен ақиқат өлшемі жайындағы ілімді қалыптастырушы ортағасырлық мұсылмандық философиялық бағыт:
A) калам;
б) джайнизм;
в) фәлсафа;
г) сопылық;
Д) иррационализм.
*****
85 «Екінші ұстаз» атанған араб-мұсылман әлемінің ойшылы:
а) әл-Фараби;
б) әл-Ғазали;
в) Ибн Сина;
г) Ибн Рушд;
Д) әл-Кинди.
****
86 «Түсіндіруші» атанған араб-мұсылман әлемінің ғұламасы:
а) әл-Кинди;
б) әл-Фараби;
в) Ибн Сина;
г) Ибн Рушд;
Д) әл-Бируни.
87 «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактат» еңбегінің авторы:
A) әл-Кинди;
б) әл-Бируни;
в) Ибн Сина;
г)әл-Фараби;
Д) Ибн Рушд.
*****
88 Әл-Фараби философиясының айшықты белгісі:
A) адамның құдіретті табиғаты
Б) адамның ғарыштық табиғаты
В) адамның күнәхарлық табиғаты
Г) адамның қолжетпес табиғаты
Д) адамның әлеуметтік табиғаты
*****
89 Ибн Рушдтың «Терістеуді терістеу» кітабы кімге қарсы бағытталған:
A) Әл-Фарабиге;
б) Әл-Бируниге;
в) Әл-Ғазалиге;
г) Ибн Синаға;
Д) Ибн Баджаға.
*****
Философтарды терістеу» кітабының авторы
A) Әл-Ғазали;
б) Яссауи;
в) Ибн Араби;
г) Руми;
Д) Әл-Ансари.
*****
91 Исламдағы аскеттікті уағыздаушы ортағасырлық діни-мистикалық ілім:
A) джайнизм;
б) перипатетизм;
в) пантеизм;
г) «Тазалық ағайындарың ілімі»;
Д)суфизм.
*****
92 «Екі ұдай ақиқат» теориясын негіздеген философ:
A) Әл-Ғазали;
б) Әл-Кинди;
в) Ибн-Сина;
г) Әл-Фараби;
Д) Ибн-Рушд.
*****
*****
93 «Дәрігерлік ғылым каноны» еңбегінің авторы:
A) Әл-Ғазали;
б) Әл-Кинди;
в) Ибн-Сина;
г) Әл-Фараби;
Д) Ибн-Рушд.
Ибн Сина «Ақиқат жолындағы ағайындар» деп кімдерді атады?
A) каламиттерді;
б) сопыларды;
в) дәрігерлерді;
г) неоплатониктерді;
Д) софистерді.
*****
95 Қайта өрлеу дәуірі философиясының өкілдерін көрсет:
A) Ф. Бэкон, Р. Декарт, Дж. Локк;
б) Ф. Аквинский, П. Абеляр, Д. Скот;
в) Гераклит, Демокрит, Зенон;
г) Н. Кузанский, Дж. Бруно, Н. Коперник;
E) Вольтер, Руссо, Дидро.
*****
96 Қайта өрлеу дәуірі философиясының негізгі ерекшелігі:
A) космоцентризм;
б) теоцентризм;
в) сциентизм;
г) технократизм;
Д) антропоцентризм.
*****
97 Қарама-қайшылықтардың сәйкес келуі жайлы диалектикалық ілімнің негізін қалаушы Ренесанс дәуірінің ірі кардинал-философы:
A) Марсилио Фичино;
б) Альберт Великий;
в) Николай Коперник;
г) Николай Кузанский;
Д) Николо Макиавелли.
*****
98 Әлемнің гелиоцентрлік жүйесінің негізін калаушы Қайта өрлеу дәуірінің ойшылы:
A) Птолемей;
б)Н. Коперник;
в) Архимед;
г) Лаплас;
Д) Галилей.
*****
99 Шіркеу инквизициясының әмірімен отқа өртеуге бұйырылған Қайта өрлеу дәуірінің көрнекті философы:
A) Леонардо да Винчи;
б) Н. Кузанский;
в) Л. Вала;
г) Т. Кампанелла;
Д) Дж. Бруно.
*****
100 Томмазо Кампанелланың кемел мемлекетінің атауы:
A) «Күн қаласы»;
б) «Гиперурания»;
в) «Қайырымды қала»;
г) «Утопия»;