Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Дәріс №12 USB: ҚҰРАЛ ЖҮЙЕСІНІҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУІ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛЫМЫ




USB(Universal Serial Bus - әмбебап тізбектелген шина) телефония мен кәдімгі электроникаға бағытталған ДК архитектурасын кеңеутілуінің өндірістік стандарты болып табылады.

USB 1.0 спецификациясы 1996ж, қантар айында шығарылған. 2000ж көктемінде USB 2.0. шықты.

USB архитектурасы келесі критерийлермен анықталады:

• Жеңіл орындалатын ДК перифирялық кеңеутілуі.

• Арзан шешім, 480 Мбит/с дейн жылдамдықты қолдайтын, арзан шешім.

• Аудио мен ығыстырылған видео деректердің тасымалдаудың толық қолдауы.

• Хаттама икемділігі.

• Шығарылған құралдар технологияларына интеграциялау.

• ДКдегі барлық конфигурациялар мен өлшемдерге рұқсат етуі.

• Жаңа құралдардың ашылуы.

• Кабельдік жүйенің қосылуының ыңғайлығы.

• Электрикалық косылудың пайдаланушынан ажырату.

• Өзінен өзі идентификацияланған периферия, драйверлермен автоматикалық байланыс.

• Динамикалық қосылудың мүмкіндігі.

USB хост-компьютер мен бір уақытта қолдануға болатын перифериялық құралдармен деректер алмасуын қамтиды. Шинаның өткізу жылдамдығы хостпен жоспарланады, маркерлер арқылы жүзеге асады. Шина құралдарды қосуға, өшіруге, конфигурациялауға рұқсат етеді және динамикалық (ыстық) қосылу болады.

USB құралдар(Device) хаб, "функция" немесе олардың комбинациясы болып табылады. Хаб (Hub) шинаға құралдардың косымша нүктелерін қамтиды. USB "Функциялары" (Function) жүйеге косымша мүмкіндіктерің ұсынады. Мысалы, цифровой джойстик, цифралық интерфейспен акустикалық колонкалар және т.б.

USB құралдар USB интерфейсін қамту қажет, яғни стандартты операциялары (конфигурирование, сброс) және құралды сипаттайтын ақпараттың ұсынысы болу керек.

USB интерфейсіне қосылатын көптеген құралдар өз құрамында "функция" мен хабтарды қамтиды. USB жүйесінің жұмысымен хост-компьютер бақылайды. Құралдардың қосылуы көбярустық жұлдыз топологиясына ұқсас. Әр жұлдыздың ортасы хаб болып табылады, әр кабельдік сегмент екі нүктені қосады - хаб пен басқа хабты немесе хаб пен функцины. USB жүйесінде ежоғарыда орналасқан тек біреу хост-контроллер. Хост-контроллер түбір хабпен интеграцияланып бір немесе бір неше нүктелердің, яғни порттардың қосылуын қамтамасыз етеді.

USB контроллері чипсет құрамына кіреді, бұнда жалпы жағдайда 2/4порттық хаб болады. Қонымдылығында, кезкелген құрал хаб арқылы хост-контроллерге тұра жетеді. "Функция" дегеніміз деректерді қабылдайтын, тасымалдайтын немесе бақылайтын USB құралдарды айтамыз. Жалпы бір корпуста құрастырылған хабпен бірнеше функциялар болу мүмкін. Әр "функция" конфигурациялық ақпаратты елестетеді. Пайдалану алдында функция хостпен конфигурацияланады. Хаб - USB архитектурасында Plug-and-Play жүйесінің негізгі элементі. Хаб кабельдік концентраторы болып табылады. Қосылу нүктелері хаб порттары деп аталады. Бұл архитектурада бірнеше хаб болу мүмкін. Әр хаб үшін (хост немесе жоғары хаб) тек біреу жоғары порт бар. Қалғаны төменгі болып саналады, олармен сол хабтар бақылап тұрады (мысалы, токпен бақылау). USB жүйесі үш деңгейіне бөлінеді: интерфейстік, құрал бөлімі және функционалдық бөлімі. Хост үш бөлімге бөлінеді: интерфейстік, жүйелік, құралдың ПҚамтамасы. Әр бөлім тек өзінің қойылған есептеріне жауап береді. (Сурет 1.)

 

Сурет 1. USB компоненттердің өзара әрекеттесуі

 

1. USB физикалық құрал – қолданушыны қызықтыратын функциясын орындайтын шинада орналасқан құрылғы.

2. Client SW – хост-компьютерде орындалатын нақты құрылғыға сәйкес бағдарламалық қамтамасыз ету. ОЖ құрамдас бөлігі немесе арнайы қызметші бағдарлама болу мүмкін.

3. USB System SW - клиенттік бағдарламалық қамтамасыз етудің немесе нақты құрылғыларға қатысты емес ОЖ арқылы USB жүйелі түрде қолдау.

4. USB Host Controller – USBқұрылғыларды хост-компьютерге қосуды қамтитын аппараттық және бағдарламалық қаражаттар.

 

Дәріс №13 Дәріс тақырыбы: CSS негіздері.

 

Web-сайт контенті HTML арқылы қалыптасады. Бұл дегеніміз құжаттың құрылымы мен маңыздылығы және басқа технологиялар жедел қосылады. Сол технологиялардың бірі CSS (Каскадтық стиль кестелері - Каскадные таблицы стилей) болып табылады. HTML тілі анық элементінің функциясын браузерге хабарлайды (мысалы, сілтеме, тақырыпша), ал CSS браузер арқылы сол элементтің көрінісі тұралы кепілдеме береді.

 

Бұл жағдай ереже арқылы іске асады.

Ережелер анықтайды, қандай элементтері дайындаулы болуға қосымша тиісті, және әрбір ережеде қасиеттерді саналады. Мысалы, ережесі сөйлей алады:" мен h 2 элементтері барлық табуды қалаймын және жасыл олардың істеу ", немесе " мен author - name сыныбы атымен параграфтар барлық табуды қалаймын, қызыл олардыңның істеу фондары, әдеттегі мәтінімен салыстырумен екі есе әріп мөлшерін үлкейту және әрбірдің айнала 10 пикселейге ашық жер жасау ".

Бағдарламалау тілімен келмейді, сондаймен JavaScript сияқты, және белгі тілімен келмейді, сондаймен сияқты — ештеңе. Технологияның немен салыстыруға оны болады ақиқатта жоқ. Web дамуына дейін интерфейстер ұсыныс пен құрылымды біріктіретін, бірақ Web технологиялард мұндай әдіс қолданылмайды. Сол үшін CSS шығанрылды.





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2017-04-14; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 772 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Начинать всегда стоит с того, что сеет сомнения. © Борис Стругацкий
==> читать все изречения...

2298 - | 2047 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.01 с.