астында дін психологиялық алғышарттары мұндай заңдар ретінде түсініледі және Адам психикасы ерекшеліктері, жағдайы болып табылатын болуы діни наным пайда шоғырландыру, сақтау және дамыту. Бір ең бар ма еді бұл тұрғыда қарастырды арнайы діни адам психикасы априори, кез келген, бұл тарихи жағдайы мен даму сипаттамасы ndividualnogo болып қалуда діни сипаты, түрлі нысандарда дегенмен әрекет етеді.
бар жақтап жауап береді ұғымдардың саны. Осылайша, көптеген теологиялық үшін Ілім адам белгілі бір діни кендеріне бай идея сипатталды сезімі, құдайлардың бастапқы идеясы. Оң шешім нұсқасы болды Р. Otto және Карл Юнг ұсынылған numinous тәжірибе ұғымы - numinous тәжірибесі True бастапқы және тек маңызды көзі болып табылады діншілдік; негізделген діншілдік, ұқсас тәжірибе өтірік емес - өлі және жалған; оның көріністерін, оның толық (дамыған жүйесі дін Ілім, құдайға құлшылық ету, ұйым) тәжірибе өнім болып табылады. Алайда, бұл алғышарты әмбебап қарастырыла алмайды (numinous тәжірибесі барлық үшін емес), және жеке діни кез келген жағдайларда өте қажет (ол мүмкін дәстүр міндеттеме негізінде, әлеуметтік органның қуаты, адалдық, және тағы басқалар. н.). Уильям Джеймс бейсаналық көзі деп аталады діни тәжірибе, ол еш...
қандай нақты бар екенін атап өтті, дегенмен діни сезім; Бұл жағдайда бейсаналық әмбебап ретінде әрекет бөлме, бірақ дін болмаған, ол жасырын, тыныштық, сатылған жоқ. Бұл сериясы мен С. Grof тұжырымдамасы шақырылуы тиіс, «параллельді әлемдер» барын қабылданған және табиғат тән белгілі бір жағдайларда (мысалы, әлемге «басымды» деген психикалық қабілеті) кез келген адамға тән; сондай-ақ көп немесе бейсаналық болуы кем әмбебап перинаталдық естеліктер.
Зерттеушілер теріс сұраққа қатты жауапты деп ойлаған психикасы кейбір ерекшеліктері (қорқыныш, депрессия, қажеттілік психологиялық өтемақы, ешқандай ғылыми не екенін түсіну түсініктемелер) діни пайда шоғырландыру және дамытуға ықпал түрлері. Алайда, бұл мемлекеттердің негізгі детерминанты болып табылады дін (олар, мысалы, деп санауға болады, әлеуметтік мән-жайлар, сынып мүдде, топтық аффилиирлену), олар тек мүмкіндігін жасау және көбейту іс-негізгі себептері. Шын мәнінде, олар кез келген жағдайда тұр емес, кез келген қоспай арнайы діни анықталған және жұмыс болады діни наным және діни өмірі мен мән-жайлар олардың дін көрінісі ретінде «Түрлендірілген түрінде», бұрмалау көп болып тән бастапқы табиғат. Бұл көрініс көпшілігімен ортақ Соңғы онжылдықта орыс зерттеушілер.
Бұл болуы тиіс надандығымыз бала ретінде дін қарап, сондай-ақ есте, бұл өткізді, Атап айтқанда, Дэвид Юм, және көптеген француз материалисты. Мұнда психологиялық дін алғышарттар - ақыл психология бақылауынан тыс психикалық өмір элементі қарабайыр массасы; ойшыл, философ, а - ақыл-ой шындықпен білімді адам - іс жүзінде автоматты түрде сәйкес осындай дисплейлерді алады бақылау және осы «надандық құрсауынан» сондықтан бос.
қатынауды дінді ескере отырып арнайы діни психикалық құбылыстар мен 3. Фрейд, невроздар түрі ретінде. Ол сондай-ақ, кейбір мүмкіндік береді, ол қажет деп емес, Кез келген қалыпты психикасы сипаты арнайы діни құбылыстар, «Irreligious» невроздар бірдей себептер бойынша, ақыл-ой, сол әсерін көрсетеді «діни» деп тетіктері мен көріністері.
үшін дін психологиялық алғышарттар түсіну назарға шындық қабылдауға тиіс екі әлемнің шындық алынған өзінің адам шарттары, - сыртқы және ішкі. бірінші - физикалық, биологиялық, т...
абиғи әлем, әлеуметтік givens, екінші - олардың саналы психикалық әлем және подсознание аспектілері, рухы мен ақыл пәнінің элементі «, қараңғыда тереңдігі» және «Ашықтықтың тереңдігі». Қиын және қауіпті Екі әлем, олардың әрқайсысы - бір міндет және Баспана, әрбір өз ерекшеліктері бар, және адам дамыту бар Арнайы құралдар (, шеберлігі, дағдылары мен даму нысандары және де сай жауап). Көбінесе дін теориялық моделін ғана назарға оппозицияны алады Осы әлемнің бірі. Ежелгі құдайлар, олар қорқыныш құрылған жариялаған кезде сыртқы әлемнің қауіп-қатерлерге осалдығы ер жасады дегенді білдірмейді діни фантастикалық суреттер пана іздейді. Әрине, бұл, растау барлық дерлік психологиялық фактісін табуға болады діндер. Антропология қарабайыр халықтар арасындағы сиқырлы байланыс байқалады кезде табысты нәтиже жоқ сенім, олар бар, рәсімдері, мұндай iс-әрекеттер, бақылаусыз бастап кездейсоқ деп тәуелділігі жасалған қолайсыз мән-жайлар, бұл күштердің қорғауды сұрауға мәжбүр ер Жазатайым ретінде onsam астам күшті болды. Шынында да, сондай-ақ тек адам өзі реттеледі қызметінің аясын кеңейту діни тарылады ауданы. Алайда, діннің психологиялық алғышарттар Бұл түсінік тым толық қарастырылуы мүмкін емес.
Алайда, және Карл Юнг пен С. Grof ұғымы, психологиялық ретінде absolutizes психикалық, ұмытпайды рөлін әлеміне бейімделу көзі дін процестер сыртқы әлеммен өзара іс-қимыл тетіктерін.
көзі дін психологиялық алғышарттар бірқатар іргелі болып табылады екі болмысты атынан nesamodostatochnosti адам: ол пайда тұрмысы төмен, сондықтан осал және қайғы-қасірет. Ол үшін күресуге бар қажеттілігін, қауіп-қатер жеңу, сондықтан, жеке талаптарына сәйкес өздерін жетілдіру үшін, өзгертуге мәжбүр өмір жүктейді. Резистанс ерік бақылау ғана емес, бар тыс, бірақ оның сипаты ішінде. Психологиялық жағдай дін алғышарттары жиі қайтыс қорқыныш деп аталады; бірақ объективті фактісі өлім-жітім адам үшін мұндай маңызды болған емес еді, адам болуы емес, психика күшті және іс жүзінде бақылаусыз серпін қойды өзін-өзі сақтау. адам, қастерлеуді сыртқы әлемнің қорқады табиғат салтанатты құбылыстар мен көрінетін шығындарды былай бұрын, барлық осы дін қазбалар көрініс; сондай-ақ, ішкі әлем (фантазия, арман құбылыс аян...
да транс) оған кем емес қорқыныш, бір қастерлі сезім тудырады қабілетті, немесе күйініш, және олар дін бар кем маңызды емес.
жылы көптеген психологиялық ұғымдар діни маңызы назар аударады Адам «эмбриондық жұмақ» және өсіп келе жатқан өту жолында шығатын жолы өтеу мерзімі. Кепілдік жоқ, бұл жерде - бір жағынан, ол басқа, бұл сөзсіз бағыт дұрыс болады. Осылайша, Эрих Фромм, мүмкін ересек сәйкес тұтқында инфантилизм қалады, байлам тіркеу және қалай білдірді демек, өз бетінше тұжырымдап және өмірлік маңызды шешу қабілетін жоғалтып проблема. Оның ұмтылу, адам болуын бар predzadannost Кейбір мақсаты мен дұрыс бағдардан ауытқысаңыз білу. Тұрды жеке тұлғаның өтеу мерзімі, сондай-ақ ықтимал ауытқулар түрлі ұғымдар түсіндіріледі әр түрлі; жеке даму мақсаты индивидуации (Қ ретінде түсінуге болады Jung) синдромы PO?? Ма (Эрих Фромм), өзін-өзі жеке басын куәландыратын (E. Эриксон), жеңу Эдиптың кешені (Фрейд 3). тұжырымдамасы басқаша, бірақ барлық теориялар болуы тиісті жағдайы бар екенін ұғымы, және адам ол үшін жауапты, әр түрлі деңгейде, одан ұшып. Дифферентли necrophilia, индикаторы viduatsii дағдарыс бас тарту - өздері жалтару түсінген болады өзін-өзі құрмет, нашар жүйесі ұлғаюда, шамадан тыс еркіндігі немесе жолын кесу дискілер және т.б.. N. Сонымен қатар психологтар деп аталатын көңіл КП аударды рухани жолы туралы көптеген діндердің болуы ұқсас идеялар, бұл тұлға арқылы алдын ала орнатылады мақсатқа жету үшін өтуі керек сондай-ақ, оның ауқаты (адам жанының құтқару, көктегі жұмаққа, Nirvana) және күнә фактісі Осы мақсат жалтарған мағынасы бар. Сонымен қатар, психологтар көрген сондай-ақ психотерапия мәселелерін шешуге, олардың одақтасы ретінде дін Нормативтік компоненттері нанымға алгоритмдер түрі ретінде олардың түсіндірілген психикалық денсаулық.
жылы психологиялық алғышарттары басқа мүмкіндіктер қарастырылуы мүмкін психикалық өмір. Мәселен, адам ретінде тән семантикалық қызметі болып табылады және Ол елеулі маңызы бұзу фактісі болып табылады, мағынасы әлемде өмір сүреді жүйенің келісімділігі (деп аталатын танымдық диссонансом L. Festinger терминология) күрделі психикалық көзі болып табылады дінді беретін еңсеру үшін ыңғайсыздық, көптеген жолдары. Жеке үнемі құндылықтард...
ы таңдау міндеті тұр; жағдайлар саны Бұл таңдау және жүзеге асыру негіздемесі ұтымды әдістері қол жетімді емес және Дін кезде, оның ойлау «қайта нысандарын» ұсынады ол шын мәнінде бейсаналық негізінде жүзеге асырылады.