Ћекции.ќрг


ѕоиск:




 атегории:

јстрономи€
Ѕиологи€
√еографи€
ƒругие €зыки
»нтернет
»нформатика
»стори€
 ультура
Ћитература
Ћогика
ћатематика
ћедицина
ћеханика
ќхрана труда
ѕедагогика
ѕолитика
ѕраво
ѕсихологи€
–елиги€
–иторика
—оциологи€
—порт
—троительство
“ехнологи€
“ранспорт
‘изика
‘илософи€
‘инансы
’ими€
Ёкологи€
Ёкономика
Ёлектроника

 

 

 

 


ќрган≥затори турн≥ру: ѕрофсп≥лкова орган≥зац≥€ студент≥в „Ќ”




ѕро турн≥р з психолог≥чноњ гри Ђћаф≥€ї 2016

 

«агальн≥ положенн€

1. ¬ турн≥р≥ приймають участь студенти денноњ форми навчанн€ „ерн≥вецького нац≥онального ун≥верситету ≥мен≥ ёр≥€ ‘едьковича, €к≥ Ї членами профсп≥лковоњ орган≥зац≥њ студент≥в „Ќ”.

2.  ожен факультет, ≥нститут або коледж маЇ право за€вити на турн≥р не б≥льше трьох гравц≥в, з кожного в≥дд≥лу ≤‘“ Ќ не б≥льше двох учасник≥в.

3.  ожен гравець граЇ 3 в≥дб≥рков≥ гри.

4. —клад в≥дб≥ркових ≥гор формуЇтьс€ шл€хом жеребкуванн€ головним ведучим турн≥ру.

5. «а результатами в≥дб≥ркових ≥гор формуЇтьс€ склад ф≥нальноњ гри, в €к≥й беруть участь 10 гравц≥в, €к≥ набрали найб≥льшу к≥льк≥сть бал≥в.

 

ѕ≥драхунок результат≥в

1. ¬ раз≥ перемоги гравц≥ отримують наступн≥ бали:

ћирний гравець Ц 4 бали

Ўериф (ком≥сар) Ц 5 бал≥в

ƒон Ц 6 бал≥в

ћаф≥€ Ц 5 бал≥в

2. √равець, убитий в першу н≥ч, маЇ право кращого ходу. якщо в≥н, встаючи з-за столу, називаЇ в≥рно три маф≥њ, то отримуЇ 1 бал, €кщо дв≥ маф≥њ Ц 0,5.

3. «а перемогу в повному склад≥ кожен њњ гравець отримуЇ +1 бал.

4. Ќайкращий гравець гри отримуЇ +3 бали.

5. Ќайкращий гравець Ц той учасник гри, €кий набираЇ 5 ≥ б≥льше голос≥в. ¬едучий також маЇ право голосу. ѕри р≥вност≥ голос≥в кращим визнаЇтьс€ гравець, за €кого проголосував ведучий.

6. ¬ раз≥ програшу мирних, Ўерифу м≥нусуЇтьс€ 1 бал, ћирн≥ гравц≥ залишаютьс€ з набраною к≥льк≥стю бал≥в.

7. ¬ раз≥ програшу маф≥њ, ƒону м≥нусуЇтьс€ 1 бал, звичайна маф≥€ залишаЇтьс€ з набраною к≥льк≥стю бал≥в.

¬изначенн€ переможц≥в

3. Ќайкращим гравцем турн≥ру стаЇ гравець, €кий набрав найб≥льшу к≥льк≥сть бал≥в за 4 гри (3 в≥дб≥рков≥ + ф≥нальна).

4. ” раз≥ р≥вност≥ бал≥в у двох чи б≥льше гравц≥в, переможцем визначаЇтьс€ гравець, €кий ставав найкращим б≥льшу к≥льк≥сть раз≥в.

 

ѕравила гри

¬ гр≥ приймають участь 10 чолов≥к. —постер≥гаЇ за ходом гри та регламентуЇ њњ х≥д ведучий. √равц≥ д≥л€тьс€ на дв≥ групи: Дчервон≥Ф та Дчорн≥Ф. Д„ервон≥Ф - це добропор€дн≥ громад€ни (картки Дћирний жительФ - 6 шт. та ДЎерифФ - 1 шт.). Д„орн≥Ф - це маф≥оз≥ (картки Дћаф≥€Ф - 2 шт. та ДƒонФ - 1 шт.). Ќа початку гри випадково роздаютьс€ 7 ДчервонихФ та 3 ДчорнихФ картки Ц в м≥ст≥ проживають 10 мешканц≥в. √оловним серед ДчервонихФ Ї Ўериф, серед ДчорнихФ Ц ƒон.

√ра розпод≥лена на дв≥ половини Ц день та н≥ч. ѕрот€гом дн€ Дчервон≥Ф шукають ДчорнихФ та усувають њх з гри, прот€гом ноч≥ Ц Дчорн≥Ф вбивають ДчервонихФ.  оли ведучий оголошуЇ н≥ч, вс≥ гравц≥ закривають оч≥ та схил€ють голови.

«а ≥гровий ст≥л с≥дають 10 гравц≥в. «а давн≥м звичаЇм вс≥ гравц≥ Ц чолов≥ки в≥тають присутн≥х ж≥нок, сто€чи, аплодисментами. ѕ≥сл€ цього ведучий оголошуЇ н≥ч, вс≥ закривають оч≥ ≥ ДзасинаютьФ. ¬едучий по черз≥ п≥дходить до кожного з гравц≥в ≥ пропонуЇ обрати соб≥ роль.  ожен гравець робить св≥й виб≥р, показуЇ свою картку ведучому та гл€дачам, ≥ знову ДзасинаЇФ. ѕ≥сл€ того, €к вс≥ зробили св≥й виб≥р, ведучий оголошуЇ Двс≥ спл€ть, не спить т≥льки маф≥€Ф - вс≥ Дчорн≥Ф просинаютьс€ ≥ знайомл€тьс€ один з одним. ƒон жестом показуЇ себе та призначаЇ жертв на перших три ноч≥. ¬едучий дублюЇ номери гравц≥в, €ких мають вбити в перших три ноч≥, п≥сл€ чого маф≥€ засинаЇ. ÷е Їдина н≥ч, коли маф≥€ одночасно не спить, призначена вона дл€ домовленост≥ про пор€док усуненн€ Ђчервонихї. ƒомовл€тись треба тихо Ц за допомогою жест≥в та м≥м≥ки, щоб ≥нш≥ гравц≥ не здогадались, хто Ї маф≥€. ѕ≥сл€ маф≥њ прокидаЇтьс€ Ўериф €кий огл€даЇ м≥сто. ¬ цю н≥ч в≥н не маЇ права перев≥рки. ¬едучий оголошуЇ: Дћ≥сто просинаЇтьс€Ф - вс≥ зн≥мають повТ€зки.

ѕерший день. ¬едучий по черз≥, починаючи з першого гравц€, надаЇ слово дл€ обговоренн€. ќбговоренн€ дл€ кожного триваЇ 1 хвилину, наприк≥нц≥ €коњ ведучий може попереджати: Д” вас залишилось 10 секундЕ, 5 секундЕ, три, два, одна, д€кую!Ф якщо гравець не зак≥нчив обговоренн€ до слова Ђд€куюї, в≥н отримуЇ попередженн€. «ак≥нчити св≥й виступ можна ≥ достроково, але в к≥нц≥ виступу обовТ€зково маЇ бути сказане слово Дƒ€куюФ. ћета обговоренн€ в вс≥ дн≥ Ц дл€ червоних: зТ€сувати, хто Ї чорними та усунути њх з гри, дл€ чорних: усунути з гри червоних Ц навести на них п≥дозри ≥ переконати вс≥х, що хтось з червоних Ц чорний, змусивши таким чином мирних мешканц≥в усунути свого. «розум≥ло, що маф≥€ знаходитьс€ в б≥льш виг≥дному положенн≥, адже вона знаЇ, хто Ї хто. јле маф≥њ Ц лише 3 проти 7 мирних жител≥в. ќбговоренн€ в перший день розпочинаЇтьс€ з гравц€ є1, в другий день Ц з гравц€ є2 ≥ так дал≥ по колу.

ѕрот€гом денного обговоренн€ гравц≥ можуть виставл€ти кандидатури ≥нших гравц≥в, але не б≥льше н≥ж по одн≥й кандидатур≥ в≥д кожного гравц€, з метою усунути њх з гри. ¬иставленн€ в≥дбуваЇтьс€ таким чином: гравець каже Ђя виставл€ю гравц€ номерЕї ≥ ставить на ст≥л руку, стиснену в кулак з п≥дн€тим догори великим пальцем. ¬ к≥нц≥ обговоренн€ вс≥ гравц≥ голосують, кого усунути з гри. √олосують в пор€дку, в €кому в≥дбувалось висуненн€.  андидатура, €ка набрала б≥льше всього голос≥в, вибуваЇ з гри. √олосуванн€ в≥дбуваЇтьс€ також шл€хом виставленн€ на ст≥л руки, стисненоњ в кулак з п≥дн€тим догори великим пальцем. √олоси тих, хто не проголосував, зараховуютьс€ останньому, хто був виставлений. якщо в перший день була виставлена лише одна кандидатура, вона не голосуЇтьс€. ¬ вс≥ ≥нш≥ дн≥ голосуЇтьс€ будь Ц €ка к≥льк≥сть кандидатур. “ой, хто вибуваЇ, маЇ право на виступ Ц останню хвилину

¬ гр≥ ≥снуЇ також терм≥н Ђперестр≥лкаї. ÷€ ситуац≥€ виникаЇ, коли два або б≥льше гравц≥в п≥д час голосуванн€ набрали однакову к≥льк≥сть голос≥в, ≥ в той же час найб≥льшу серед вс≥х виставлених. ¬ такому раз≥ голосуванн€ повторюЇтьс€, але лише по тим кандидатам, €к≥ набрали однакову к≥льк≥сть голос≥в, а по вс≥м ≥ншим Ц не голосують. ѕеред початком повторного голосуванн€ кожен з кандидат≥в маЇ право на 30-ти секундну промову, в €к≥й намагатиметьс€ переконати вс≥х, що в≥н Ц мирний мешканець. якщо гравц≥ знову набрали р≥вну к≥льк≥сть голос≥в, то н≥хто не покидаЇ гру.

ѕ≥сл€ кожного дн€ наступаЇ н≥ч. ѕрот€гом вс≥х ночей маф≥€ маЇ право стр≥л€ти ≥ вбивати мирних мешканц≥в. ¬≥дстр≥л мирних в≥дбуваЇтьс€ таким чином: в першу н≥ч маф≥€ домовл€Їтьс€ кого вбивати з в≥дкритими очима, в вс≥ наступн≥ ноч≥ стр≥л€Ї з закритими очима. ¬едучий вноч≥ оголошуЇ: Дћаф≥€ виходить на полюванн€Ф, ≥ починаЇ перераховувати: Дћаф≥€ проходить повз будинок гравц€ є1, гравц€ є2, гравц€ є3 Е √равц€ є10.Ф ¬ той момент, коли ведучий називаЇ номер гравц€, кого домовилась вбити маф≥€, вс≥ маф≥оз≥ одночасно, з закритими очима, мають п≥дн€ти руку догори, стиснути руку в кулак, виставити вказ≥вний та середн≥й палець ≥ стиснувши њх, вистр≥лити Ц н≥би натиснувши на спусковий гачок п≥столета. ¬истр≥л зараховуЇтьс€, €кщо вс≥ маф≥оз≥ одночасно зробили постр≥л так, щоб ведучий бачив њх руки. «розум≥ло, що можна завчасно п≥дготуватись до постр≥лу Ц п≥дн€ти руку ≥ таке ≥нше, але стр≥л€ти треба ч≥тко, один раз, ≥ головне Ц одночасно. ” вс≥х ≥нших випадках вбивство не зараховуЇтьс€ Ц маф≥€ промахнулас€. ѕ≥сл€ того, €к вс≥ дома пройден≥, ведучий оголошуЇ: Дћаф≥€ зробила свою чорну справу та засинаЇФ. —аме п≥сл€ цього починаЇтьс€ ще один етап н≥чного житт€ м≥ста Ц житт€ ƒона маф≥њ та Ўерифа. ¬едучий оголошуЇ: Д¬с≥ спл€ть, не спить т≥льки ƒон маф≥њ. ¬≥н просинаЇтьс€ та запитуЇ мене: ’то тут Ўериф?Ф ¬ цей час ƒон маф≥њ зн≥маЇ повТ€зку, ≥ жестами запитуЇ ведучого про одного з гравц≥в Ц чи в≥н не Ўериф. ¬едучий жестом показуЇ так чи н≥ ≥ оголошуЇ: Дя даю в≥дпов≥дь ƒону ≥ ƒон засинаЇФ. ¬едучий знову оголошуЇ Д¬с≥ спл€ть, не спить т≥льки Ўериф. ¬≥н просинаЇтьс€ ≥ запитуЇ мене: ’то тут маф≥€?Ф Ўериф в цей час просинаЇтьс€ ≥ жестами шукаЇ маф≥ю. якщо шериф знайшов маф≥ю, то в≥н може додатково запитати ведучого чи це не ƒон маф≥њ. ѕ≥сл€ в≥дпов≥д≥ ведучого ≥ його сл≥в Дя в≥дпов≥в Ўерифу ≥ Ўериф засинаЇФ. Ўериф засинаЇ...

 

«акон гри

1. √равець не маЇ права говорити слова "правдаФ, "кл€нус€Ф, "чесно" ≥ так дал≥, а також кл€стис€ в будь-€к≥й форм≥. «а це ведучий може або дати попередженн€ або видалити гравц€ з гри.

2. “акож не можна використовувати фрази 100%, 200% ≥ так дал≥, а також пропонувати кошти або ≥нш≥ форми п≥дкупу гравц≥в. «а це даЇтьс€ попередженн€.

3. √равець не маЇ права навмисно п≥дгл€дати вноч≥. «а це гравець залишаЇ гру ≥ може бути позбавлений права подальшоњ участ≥ в турн≥р≥.

4.√равець маЇ право виставл€ти на голосуванн€ лише одну кандидатуру.

5. √равець маЇ право голосувати лише за одну кандидатуру.

6. ѕ≥д час голосуванн€ гравець повинен торкнутись рукою столу ≥ утримувати њњ до к≥нц€ голосуванн€ по дан≥й кандидатур≥.  ≥нець голосуванн€ оголошуЇтьс€ ведучим Ђд€кую, голосуванн€ зак≥нченеї. якщо рука була поставлена на ст≥л одночасно з цими словами або п≥сл€ них, голос не зараховуЇтьс€.

7. якщо п≥д час голосуванн€ гравець торкнувс€ рукою столу, а пот≥м до сл≥в ведучого Ђд€кую, голосуванн€ зак≥нченеї забрав руку з столу, в≥н отримуЇ попередженн€.

8. якщо гравець не проголосував, його голос зараховуЇтьс€ останньому з кандидат≥в.

9. ¬ноч≥ гравець маф≥њ маЇ право стр≥л€ти лише один раз. ¬истр≥л зараховуЇтьс€ т≥льки в цьому випадку, коли вс≥ маф≥оз≥ вистр≥лили одночасно. ¬истр≥л не зараховуЇтьс€, €кщо гравець маф≥њ не вистр≥лив, вистр≥лив дв≥ч≥, або вистр≥лив м≥ж номерами будинк≥в.

10. ћирн≥ жител≥ та маф≥€ вноч≥ не мають права показувати жестами або ≥ншим чином ƒону та Ўерифу, кого перев≥р€ти. «а порушенн€ цього правила гравець отримуЇ попередженн€.

11. √равець не маЇ права п≥д час гри сп≥вати, танцювати, бити по столу, говорити або робити ≥нш≥ д≥њ, €к≥ не вход€ть в рамки н≥чного житт€. «а порушенн€ ведучий виносить попередженн€.

12. ƒон та Ўериф не можуть перев≥р€ти гравц≥в в першу н≥ч.

13. ƒон та Ўериф мають право перев≥р€ти лише одного гравц€ в н≥ч.

14. √равець не маЇ право говорити не в свою чергу, або до того, €к йому надав слово ведучий. «а це гравець отримуЇ попередженн€.

15. ¬день гравець може говорити не б≥льше, н≥ж 1 хвилину. «а порушенн€ регламенту гравець отримуЇ попередженн€.

16. ¬ к≥нц≥ свого виступу гравець повинен сказати Дƒ€куюФ.

17. ѕ≥д час перестр≥лки гравець маЇ право на 30-ти секундний виступ. «а порушенн€ регламенту гравець отримуЇ попередженн€.

18. ѕ≥сл€ сл≥в ведучого ДЌаступаЇ н≥чФ гравець повинен негайно закрити оч≥. «а затримку ведучий може дати попередженн€.

19. ¬едучий маЇ право давати попередженн€ за:

- неетичну повед≥нку;

- удари по столу;

- зайву жестикул€ц≥ю, €ка заважаЇ гр≥;

- плач за столом;

- доведенн€ ведучого до ≥стерики;

- ≥нш≥ порушенн€, ступ≥нь важливост≥ €ких визначаЇ ведучий.

20. √равець не маЇ право доторкатись до ≥нших гравц≥в або ведучого п≥д час гри. «а це гравець отримуЇ попередженн€.

21. √равець, €кий отримуЇ третЇ попередженн€, позбавл€Їтьс€ права на виступ п≥д час даного кола виступ≥в. якщо в≥н отримав попередженн€ п≥сл€ свого виступу, то позбавл€Їтьс€ права на виступ п≥д час наступного кола виступ≥в.

22. √равець, €кий отримуЇ четверте попередженн€, покидаЇ гру.

23. ѕротест може бути висунений лише п≥сл€ зак≥нченн€ гри ≥ прийн€тий до розгл€ду лише у випадку, €кщо мало м≥сце порушенн€ правил гри.

24. якщо гравець, €кий перебуваЇ на голосуванн≥, покидаЇ ст≥л - голосуванн€ проходить дал≥.

25. √равець, що подав протест п≥д час гри, покидаЇ гру.

27. √равець, €кого виключили з гри, негайно залишаЇ ≥гровий ст≥л.

28. ѕри будь-€кому видаленн≥ з гри гравець не маЇ права на заключне слово.

29. ѕ≥сл€ вставанн€ з-за столу п≥д час свого заключного слова гравець негайно залишаЇ ст≥л ≥ будь-€к≥ його д≥њ п≥сл€ цього вважаютьс€ за п≥дказку. ¬ випадку п≥дказки гра зупин€Їтьс€ ≥ перемога оголошуЇтьс€ за командою Ц суперницею. ѕ≥дказка т€гне за собою позбавленн€ права брати участь в турн≥р≥.

30. «а столом не можна користуватис€ моб≥льним телефоном. «а порушенн€ цього правила гравець отримуЇ попередженн€, в особливих випадках, гравець покидаЇ ст≥л.

31. «аборонено будь-€ким чином реагувати (окр≥м м≥м≥ки) д≥знавшись свою роль. «а реагуванн€ надаЇтьс€ попередженн€.

32. якщо гл€дач заважаЇ гравц€м чи ведучому, то ведучий маЇ право попросити гл€дача покинути ≥грове прим≥щенн€.

33. «а будь-€к≥ нецензурн≥ слова чи вислови п≥д час гри, за образу гравц≥в, ведучого чи гл€дач≥в, гравець отримуЇ попередженн€ або, на розгл€д ведучого, покидаЇ ст≥л ≥ може бути позбавлений права подальшоњ участ≥ в турн≥р≥.

34. «а будь-€к≥ нецензурн≥ слова чи вирази в адресу ≥нших гравц≥в, ведучого, поза ≥гровим столом, порушник може бути позбавлений права подальшоњ участ≥ в турн≥р≥.

35. Ќезнанн€ правил ≥ закон≥в не зв≥льн€Ї в≥д в≥дпов≥дальност≥.

36. ѕ≥д час гри ведучий завжди правий.

 

¬едучий маЇ право:

- надавати попередженн€ гравц€м ≥ духам зг≥дно «акон≥в;

- виган€ти гравц≥в з-за столу зг≥дно «акон≥в;

- виган€ти гл€дач≥в, €кщо вони заважають гр≥;

- попередженн€ ведучий маЇ право надавати лише в перервах м≥ж висловлюванн€ми гравц≥в вдень, ≥, €кщо порушенн€ було вноч≥, то попередженн€ надаЇтьс€ вранц≥ перед пов≥домленн€м про результати ноч≥;

- €кщо порушенн€ в≥дбулос€ вдень, ведучий, ведучий, надаючи попередженн€, повинен по€снити причину попередженн€;

- €кщо порушенн€ в≥дбулос€ вноч≥, ведучий маЇ право не озвучувати причину попередженн€;

¬едучий не маЇ права говорити п≥д час промови гравц€.

¬едучий сам повинен вир≥шувати, коли надавати попередженн€, не питаючи про це в самих гравц≥в.

якщо ведучий не бачив порушенн€, то не маЇ права надавати попередженн€ на вимогу гравц≥в чи гл€дач≥в.

ѕопередженн€ скасовуватись не можуть.

 

ќрган≥затори турн≥ру: ѕрофсп≥лкова орган≥зац≥€ студент≥в „Ќ”





ѕоделитьс€ с друзь€ми:


ƒата добавлени€: 2016-11-23; ћы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 230 | Ќарушение авторских прав


ѕоиск на сайте:

Ћучшие изречени€:

80% успеха - это по€витьс€ в нужном месте в нужное врем€. © ¬уди јллен
==> читать все изречени€...

495 - | 496 -


© 2015-2023 lektsii.org -  онтакты - ѕоследнее добавление

√ен: 0.028 с.