Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Розробка програмного продукту




Наш проект складається з різних файлів, які між собою зв’язані та тісно позязані, якщо одного файла будет не вистачати, програма не буде працювати, а якщо запустить то працюватиме не коректно. В каталозі, де записаний проект, знаходиться як мінімум шість файлів. Їх автоматично створив і належним чином наповнив C++ Builder. Взагалі, C++ Builder багато робить за програміста, але, по-перше, не всі, а, по-друге, бувають випадки, коли це заважає.

Отже в будь-якому проекті є:

· Вихідний файл проекту (project source fail) (Project1.cpp)-містить WinMain і код, який C++ Builder пише автоматично.

· Вихідний файл форми (form source file) (Unit1.cpp) і заголовний файл форми (form header file) (Unit1.h)-ця пара завжди відповідає одній з форм, в цих файлах знаходиться код внесений середовищем і програмістом (C++ Builder тут вставляє тільки оголошення та оформляє функції, решту пишете прогрміст).

· Файл ресурсів форми (form resource file) (Unit1.dfm)-цей файл теж створюється з кожною новою формою, цей файл містить опис форми.

· Файл ресурсів програми (application resource fail) (Project1.res) - стандартний файл ресурсів, тут містяться ресурси для всього додатки (іконка і т.п.)

· Інформаційний файл проекту (Project1.bpr)-тут інсталяційні опції компілятора і всякий збір файлів які потрібні для компіляції.

Створюваний проект містить: Project1.cpp, Project1.bpr, Project1.res, Project1.exe, Unit1.dfm, Unit3.dfm, Unit5.dfm, Unit6.dfm, Unit7.dfm, Unit8.dfm, Unit1.cpp, Unit3.cpp, Unit5.cpp, Unit1.h, Unit3.h, Unit5.h. Unit6.cpp Unit7.cpp Unit8.cpp Якщо видалити хоча б один файл, програма буде працювати не коректно або зовсім не запускатися.

 

Лістинг Project1.bpr

# Наш проект складається з різних файлів, які між собою зв’язані та тісно позязані, якщо одного файла будет не вистачати, програма не буде працювати, а якщо запустить то працюватиме не коректно. В каталозі, де записаний проект, знаходиться як мінімум шість файлів. Їх автоматично створив і належним чином наповнив C++ Builder. Взагалі, C++ Builder багато робить за програміста, але, по-перше, не всі, а, по-друге, бувають випадки, коли це заважає.

Отже в будь-якому проекті є:

· Вихідний файл проекту (project source fail) (Project1.cpp)-містить WinMain і код, який C++ Builder пише автоматично.

· Вихідний файл форми (form source file) (Unit1.cpp) і заголовний файл форми (form header file) (Unit1.h)-ця пара завжди відповідає одній з форм, в цих файлах знаходиться код внесений середовищем і програмістом (C++ Builder тут вставляє тільки оголошення та оформляє функції, решту пишете прогрміст).

· Файл ресурсів форми (form resource file) (Unit1.dfm)-цей файл теж створюється з кожною новою формою, цей файл містить опис форми.

· Файл ресурсів програми (application resource fail) (Project1.res) - стандартний файл ресурсів, тут містяться ресурси для всього додатки (іконка і т.п.)

· Інформаційний файл проекту (Project1.bpr)-тут інсталяційні опції компілятора і всякий збір файлів які потрібні для компіляції.

Створюваний проект містить: Project1.cpp, Project1.bpr, Project1.res, Project1.exe, Unit1.dfm, Unit3.dfm, Unit5.dfm, Unit1.cpp, Unit3.cpp, Unit5.cpp.Якщо видалити хоча б один файл, програма буде працювати не коректно або зовсім не запускатися.

 

Лістинг Project1.bpr

#include <vcl.h>

#pragma hdrstop

//---------------------------------------------------------------------------

USEFORM("Unit1.cpp", Form1);

USEFORM("Unit2.cpp", Form2);

USEFORM("Unit3.cpp", Form3);

USEFORM("Unit4.cpp", Form4);

USEFORM("Unit5.cpp", Form5);

//---------------------------------------------------------------------------

WINAPI WinMain(HINSTANCE, HINSTANCE, LPSTR, int)

{

try

{

Application->Initialize();

Application->CreateForm(__classid(TForm1), &Form1);

Application->CreateForm(__classid(TForm2), &Form2);

Application->CreateForm(__classid(TForm3), &Form3);

Application->CreateForm(__classid(TForm4), &Form4);

Application->CreateForm(__classid(TForm5), &Form5);

Application->CreateForm(__classid(TForm6), &Form6);

 

Application->Run();

}

catch (Exception &exception)

{

Application->ShowException(&exception);

}

catch (...)

{

try

{

throw Exception("");

}

catch (Exception &exception)

{

Application->ShowException(&exception);

}

}

return 0;

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

Лістинг Unit 1. h

//---------------------------------------------------------------------------

#include <vcl.h>

#pragma hdrstop

 

#include "Unit1.h"

#include "Unit2.h"

#include "Unit3.h"

#include "Unit4.h"

#include "Unit5.h"

//---------------------------------------------------------------------------

#pragma package(smart_init)

#pragma resource "*.dfm"

TForm1 *Form1;

//---------------------------------------------------------------------------

__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)

: TForm(Owner)

{

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)

{

Form2->Show();

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)

{

Form3->Show();

 

}

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Button3Click(TObject *Sender)

{

Form4->Show();

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

void __fastcall TForm1::Button4Click(TObject *Sender)

{

Form5->Show();

}

Лістинг Unit 2.h

 

#include <vcl.h>

#pragma hdrstop

 

#include "Unit2.h"

//---------------------------------------------------------------------------

#pragma package(smart_init)

#pragma resource "*.dfm"

TForm2 *Form2;

//---------------------------------------------------------------------------

__fastcall TForm2::TForm2(TComponent* Owner)

: TForm(Owner)

{

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

void __fastcall TForm2::Button1Click(TObject *Sender)

{

Form2->Close();

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

Лістинг Unit 3.h

#include <vcl.h>

#pragma hdrstop

 

#include "Unit3.h"

//---------------------------------------------------------------------------

#pragma package(smart_init)

#pragma resource "*.dfm"

TForm3 *Form3;

//---------------------------------------------------------------------------

__fastcall TForm3::TForm3(TComponent* Owner)

: TForm(Owner)

{

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

void __fastcall TForm3::Edit6KeyPress(TObject *Sender, char &Key)

{

if ((Key>='0' && Key<='9') || (Key=='-') || (Key==(char)8)) {}

else Key=0;

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

void __fastcall TForm3::Button1Click(TObject *Sender)

{

Form3->ADOTable1->Insert();

 

Form3->ADOTable1->FieldByName("Marka")->AsString=Form3->Edit2->Text;

Form3->ADOTable1->FieldByName("Imya")->AsString=Form3->Edit3->Text;

Form3->ADOTable1->FieldByName("Familia")->AsString=Form3->Edit4->Text;

Form3->ADOTable1->FieldByName("Gorod")->AsString=Form3->Edit5->Text;

Form3->ADOTable1->FieldByName("Telefon")->AsString=Form3->Edit6->Text;

Form3->ADOTable1->FieldByName("Kod")->AsString=Form3->Edit7->Text;

Form3->ADOTable1->FieldByName("Zaplatil")->AsString=Form3->Edit7->Text;

Form3->ADOTable1->Refresh();

}

//Лістинг Uni4.h

#include <vcl.h>

#pragma hdrstop

 

#include "Unit4.h"

#include "Unit6.h"

//---------------------------------------------------------------------------

#pragma package(smart_init)

#pragma resource "*.dfm"

TForm4 *Form4;

//---------------------------------------------------------------------------

__fastcall TForm4::TForm4(TComponent* Owner)

: TForm(Owner)

{

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

Лістинг Unit5.h

//---------------------------------------------------------------------------

 

#include <vcl.h>

#pragma hdrstop

 

#include "Unit5.h"

//---------------------------------------------------------------------------

#pragma package(smart_init)

#pragma resource "*.dfm"

TForm5 *Form5;

//---------------------------------------------------------------------------

__fastcall TForm5::TForm5(TComponent* Owner)

: TForm(Owner)

{

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

void __fastcall TForm5::Button1Click(TObject *Sender)

{

GroupBox2->Visible=true;

//GroupBox3->Visible=false;

//GroupBox4->Visible=false;

}

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm5::Button2Click(TObject *Sender)

{

//GroupBox2->Visible=false;

GroupBox3->Visible=true;

//GroupBox4->Visible=false;

}

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm5::Button3Click(TObject *Sender)

{

//GroupBox2->Visible=false;

//GroupBox3->Visible=false;

GroupBox4->Visible=true;

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

 

void __fastcall TForm8::Button1Click(TObject *Sender)

{

//Form8->ComboBox1->Text=Form8->Edit1->Text;

//Form6->Edit6->Text=Form2->ComboBox2->Text;

ComboBox1->Items->Add(Edit1->Text);

ComboBox1->ItemIndex=1;

ComboBox2->Items->Add(Edit2->Text);

ComboBox2->ItemIndex=1;

double v1,v2;

int i1,i2;

if (Edit1->Text=="")

{

ShowMessage("Введите исходную величину");

return;

}

Form8->Edit2->Clear();

i1=Form8->ComboBox1->ItemIndex;

i2=Form8->ComboBox2->ItemIndex;

//v1=Form8->Edit1->Text.ToDouble();

switch (i1)

{

case 0:v1=v1/1000.0; break;

case 1:v1=v1/100.0; break;

case 2:v1=v1; break;

case 3:v1=v1*1000; break;

case 4:v1=v1*1609; break;

case 5:v1=v1*0.305; break;

case 6:v1=v1*0.914; break;

}

switch (i2)

{

case 0:v2=v1*1000; break;

case 1:v2=v1*100; break;

case 2:v2=v1; break;

case 3:v2=v1/1000; break;

case 4:v2=v1/1609; break;

case 5:v2=v1/0.305; break;

case 6:v2=v1/0.914; break;

}

Form8->Edit2->Text=FloatToStr(v2);

if (Edit2->Text=="")

{

ShowMessage("Введите исходную величину");

return;

}

}

 





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2016-10-22; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 307 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Наука — это организованные знания, мудрость — это организованная жизнь. © Иммануил Кант
==> читать все изречения...

2328 - | 2116 -


© 2015-2025 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.012 с.