Зако́ннии Тя о́бразы, и проро́ческая прорече́ния я́ве предвозвеща́ху, / хотя́щую роди́ти благоде́теля, Чи́стая, всея́ тва́ри, / многоча́стне и многообра́зне благоде́йствовавшаго / ве́рно воспева́ющих Тя.
Устра́ншагося дре́вле наве́том человекоуби́йцы, Ада́ма первозда́ннаго / ра́йския боже́ственныя сла́дости, / Неискусобра́чная, па́ки возвела́ еси́, / ро́ждши и́же от преступле́ния нас изба́вившаго.
Малая ектения, Кондак, глас 7:
Не ктому́ держа́ва сме́ртная / возмо́жет держа́ти челове́ки: / Христо́с бо сни́де, сокруша́я и разоря́я си́лы ея́. / Связу́ем быва́ет ад, / проро́цы согла́сно ра́дуются: / предста́, глаго́люще, Спас су́щим в ве́ре, / изыди́те, ве́рнии, в воскресе́ние.
Икос: Вострепета́ша до́ле преиспо́дняя днесь, / ад и смерть Еди́наго от Тро́ицы: / земля́ поколеба́ся, вра́тницы же а́довы ви́девше Тя, ужасо́шася: / вся же тварь со проро́ки ра́дующися пое́т Тебе́ побе́дную песнь, / изба́вителю Бо́гу на́шему, / разруши́вшему ны́не сме́ртную си́лу. / Да воскли́кнем и возопии́м ко Ада́му, и к су́щим из Ада́ма: / дре́во сего́ па́ки введе́. / Изыди́те, ве́рнии, в воскресе́ние.
Песнь 7
Ирмос: Пещь о́троцы / огнепа́льну дре́вле росоточа́щу показа́ша, / Еди́наго Бо́га воспева́юще и глаго́люще: / превозноси́мый отце́в Бог / и препросла́влен.
Канон воскресен
Дре́вом умерщвля́ется Ада́м, во́лею преслуша́ние соде́лав: / послуша́нием же Христо́вым па́ки обновля́емь есть. / Мене́ бо ра́ди распина́ется Сын Бо́жий, препросла́вленный.
Тебе́ воскре́сшаго, Христе́, из гро́ба, тварь вся воспе́: / Ты бо жизнь су́щим во а́де процве́л еси́, / ме́ртвым воскресе́ние, / и́же во тьме, свет препросла́вленный.
Другий канон, крестовоскресен.
Иже на дре́ве кре́стнем грехо́вное жа́ло притупи́в, / и Ада́мова преступле́ния рукописа́ние разруши́в копие́м ребра́ Твоего́, / благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.
Иже в ребро́ прободе́н быв, / и кропле́ньми кро́ве боже́ственныя зе́млю очи́стив, / кровьми́ идолобе́сия оскверне́нную, / благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.
Ин канон, Пресвятей Богоро́дице
Очища́ется, Отрокови́це, угль дре́вле Иса́иа прие́м: / знамена́тельне Твое́ рождество́ ви́дев, / превозноси́маго отце́в Бо́га, и препросла́влена.
Образы знамена́тельная дре́вле боже́ственнаго Твоего́ рождества́, / боже́ственнии проро́цы зря́ще, / ра́достно воспева́юще взыва́ху: / превозноси́мый отце́в Бог, и препросла́влен.
Песнь 8
Ирмос: Неопа́льная огню́ / в Сина́и прича́щшаяся / Купина́, Бо́га яви́ / медленоязы́чному и гугни́вому Моисе́ови, / и о́троки ре́вность Бо́жия / три непребори́мыя / во огни́ певцы́ показа́: / вся дела́ Госпо́дня Го́спода по́йте, / и превозноси́те во вся ве́ки.
Канон воскресен
Пречи́стый Агнец слове́сный за мир закла́н быв, / преста́ви я́же по зако́ну приноси́мая, / очи́стив сего́ кроме́ прегреше́ний я́ко Бог, при́сно зову́ща: / вся дела́ Госпо́дня, Го́спода по́йте, и превозноси́те во вся ве́ки.
Нетле́нна не су́щи пре́жде стра́сти, / восприя́тая от Созда́теля плоть на́ша, / по стра́сти и воскресе́нии неприкоснове́нна тле́нию устро́ися, / и сме́ртныя обновля́ет, зову́щия: / вся дела́ Госпо́дня Го́спода по́йте, / и превозноси́те во вся ве́ки.
Другий канон, крестовоскресен.
Претерпе́вшаго стра́сти во́лею, / и на кресте́ пригвожде́на хоте́нием, / и разру́шшаго си́лы а́довы, / по́йте свяще́нницы, лю́дие превозноси́те во вся ве́ки.
Упраздни́вшаго сме́рти держа́ву, / и от гро́ба воскре́сшаго со сла́вою, / и спа́сшаго челове́ческий род, / по́йте свяще́нницы, лю́дие превозноси́те во вся ве́ки.
Ин канон, Пресвятей Богоро́дице
Пое́м, Чи́стая, благоче́стно Твое́ чре́во, / Бо́га вмести́вшее несказа́нно воплоща́ема, / да́вшаго всем ве́рным богоразу́мия просвеще́ние, при́сно зову́щим: / вся дела́ Госпо́дня Го́спода по́йте, / и превозноси́те во вся ве́ки.
Све́та Твоего́ блиста́ньми, Тебе́ пою́щия светови́дны соде́лала еси́, / светороди́тельнице Богоро́дице Чистая: / све́та бо яви́лася еси́ Селе́ние, уясня́ющи све́том зову́щия: / вся дела́ Госпо́дня Го́спода по́йте, / и превозноси́те во вся ве́ки.
Таже, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода: с припевом: Честне́йшую херуви́м:
Песнь 9
Ирмос: Нетле́ния искуше́нием ро́ждшая, / и всехитрецу́ Сло́ву плоть взаимода́вшая, / Ма́ти неискусому́жная Де́во Богоро́дице, / Прия́телище Нестерпи́маго, / Село́ Невмести́маго Зижди́теля Твоего́, / Тя велича́ем.
Канон воскресен
Иже божеству́ страсть прилага́ющии, / заусти́теся вси чуждему́дреннии: / Го́спода бо сла́вы пло́тию распя́та, / не распя́та же естество́м боже́ственным, / я́ко во двою́ естеству́ Еди́наго велича́ем.
Иже телесе́м воста́нию неве́рующии, / ко Христо́ву ше́дше гро́бу, научи́теся: / я́ко умерщвле́на бысть, и воскре́се па́ки плоть Жизнода́вца, / во увере́ние после́дняго воскресе́ния, на не́же упова́ем.