В) жаңа мемлекет құруға талпынуында
Г) қоғамның демографиялық мәселелерін шешуінде
Д) саяси төнкеріс жасауында
*****
Тоталды азаптану және одан айығу қай философияның орталық мәселесі?
A)Көне Үнді философиясының
б) Көне Грекия философиясының
в) Көне Қытай философиясының
г) Көне Иран философиясының
д) Бүкіл Көне Шығыс философиясының
*****
22 Көне Үнді философиясындағы адамгершіліктік құлшыну заңы мына ұғыммен белгіленеді:
A) нирвана;
б) карма;
в) атман;
г) сансара;
Д) джива.
*****
23 Көне Үнді философиясындағы ортодоксалды мектеп, йоганың теориялық негізі:
A) ньяя;
б) буддизм;
в) чарвака-локаята;
г) джайнизм;
Д) санкхья.
*****
24 Дүниенің алғашқы бастамасы от, су, жер деп санаған Көне Үнділік ортодоксалды емес мектеп:
A) буддизм;
б) йога;
в) вайшешика;
г) веданта;
Г)чарвака-локаята.
*****
25 Көне Үнді философиясының өкілі:
A) Сенека;
б) Парменид;
в) Зенон;
г)Джина;
Д) Лао-цзы.
*****
26 Махавира Вардхамана негізін қалаушы:
A) буддизмнің;
б) классикалық йоганың;
в) индуизмнің;
г) кришнаизмнің;
Д) джайнизмнің.
*****
27 Джайнизм метафизикасындағы мәңгі тәуелсіз екі субстанция:
A) Брахман мен Атман;
б) Пракрити мен Пуруша;
в) Джива мен Аджива;
г) Астика мен Настика;
Д) Шрути мен Смрити.
*****
28 Қазіргі дүниежүзілік діндердің бірі болып табылатын көне үнділік діни-философиялық ілім:
A) буддизм;
б) йога;
в) брахманизм;
г) джайнизм;
Д) чарвака-локаята.
*****
Буддизмнің пайда болуы мен таратылуы кімнің атымен байланысты?
A) Лао-цзының;
б) Махавиры Вардхамананың;
в) Сиддхартхи Гаутаманың;
г) Патанджалидің;
Д) Бадараяның.
*****
30 Буддизм онтологиясының басты категориясы:
A) мокша;
б) дхарма;
в) пракрити;
г) брахман;
Д) анну.
*****
31 Антикалық философияның сипатты белгісі:
A) теоцентризм;
б) космоцентризм;
в) монотеизм;
г) ғылымицентризм;
Д) мәденицентризм.
*****
Космос», «Логос», «Архе», «Эйдос», «Сан», «Өлшем...» - қандай философияның басты ұғымдары?
A) Көне Үнді философиясының;
б) Қытай философиясының;
в) Грекия философиясының;
г) бүкіл Көне Шығыстың;
Д) Көне әлемнің.
*****
33 Фалес іліміндегі дүниенің түп негізі:
A) ауа;
б) су;
в) от;
г) идея;
Д) апейрон.
*****
34 Шындықтың сандық өлшемі, қатынасына көңіл аударған көнегрек ойшылы:
A) Анаксагор;
б) Пифагор;
в) Гераклит;
г) Сократ;
Д) Аристотель.
*****
35 Анаксимандр іліміндегі дүниенің алғы бастамасы:
A) атом;
б) сан;
в) су;
г) апейрон;
Д) ауа.
*****
36 Апейрон – ол:
A) философиялық трактат;
б) шексіз, белгісіз зат;
в) көнегрек философы;
г) көнегрек құдайы;
Д) Платонның Отаны.
*****
Барлығы да ағын үстінде», «Бір түскен өзенге екінші рет қайтып түсуге болмайды» деген кімнің сөзі?
A) Фалестің;
б) Гераклиттің;
в) Парменидтің;
г) Зенонның;
Д) Пифагордың.
*****
38 «Санға барлық заттар ұқсас» деген пайымдаудың авторы:
а) Гераклит;
б) Горгий;
в) Пифагор;
г) Парменид;
Д) Фалес.
*****
39 «Бұл космосты еш құдай да, ешбір адам да жасаған жоқ, ол әрқашанда болған, бар, бола да береді, ол бірде жанып, бірде сөнетін мәңгі от» деген антикалық философ:
A) Ксенофан;
б)Гераклит;
в) Пифагор;
г) Анаксимен;
Д) Зенон.
*****
40 Болмыс мәселесін ең алғашқы қойған философиялық мектеп:
A) Милет мектебі;
б) Афиналық мектеп;
в) Атомистік мектеп;
г) Пифагоршылар мектебі;
Д) Элей мектебі.
*****
41 Антика дәуіріндегі ойлау мен болмыстың тепе-теңдігі идеясын айтқан ойшыл:
A) Анаксимен;
б) Сократ;
в) Горгий;
г) Парменид;
Д) Антисфен.
*****
42 Апория – бұл:
A) алынбайтын логикалық қиындық;
б) сұлулық туралы ілім;
в) математикалық термин;
г) көне оқу орны;
Д) Элей мектебінің өкілі.
*****
43 Атышулы «Дихотомия», «Ахиллес пен тасбақа», «Жебе» апорияларының авторы:
A) Анаксимен;
б) Пифагор;
в) Левкипп;
г) Аристотель;
Д) Элейлік Зенон.
*****
44 Көне Грек атомистері:
A) Фалес, Анаксимандр, Анаксимен;
б) Парменид, Зенон, Мелисс;
в) Левкипп, Демокрит, Эпикур;
г) Сократ, Платон, Аристотель;
Д) Анаксагор, Протагор, Эмпедокл.
*****
45 Демокриттің атомистік ілімін жалғастырушы:
A) Сократ;
б) Протагор;
в) Эпикур;
г) Софокл;
Д) Цицерон.
*****
46 Антикалық алғашқы ағартушылар деп атауға болады:
A) элеаттарды;
б) пифагорейшілерді;
в) скептиктерді;
г) софистерді;
Д) стоиктерді.
*****
47 «Адам – барлық заттардың өлшемі» деген грек ойшылы:
A) Горгий;
б) Эмпедокл;
в) Сократ;
г) Платон;
Д) Протагор.
*****
48 «Сөз» - ұлы билеуші деген софист:
A) Горгий;
б) Фалес;
в) Гераклит;
г) Пифагор;
Д) Анаксагор.
*****
49 «Өзіңді өзің танып біл» деген дельфийлік сөзге философиялық мән берген ойшыл:
A) Фалес;
б) Платон;
в) Пифагор;
г) Критий;
Д) Сократ.
50 Өзінің философиясының негізгі әдісін Сократ былай атады: