Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Основою побудови віртуального середовища для ведення




маркетингової діяльності виступають:

25.1. Інформаційні ресурси Інтернету.

25.2. Моделі комунікації мережі.

25.3. Учасники середовища Інтернету.

25.4. Сервіси мережі Інтернету.

26. Перша система, заснована на гіпертексті, була запропонована:

26.1. Ванневаром Бушем.

26.2. Нельсоном.

26.3. Бомманом.

26.4. Біллом Гейтсем.

27. Перша гіпертекстова система отримала назву:

27.1. Cookies.

27.2. Memex.

27.3. Bomman.

27.4. Hot Box.

Який тип мережевої форми організації матеріалу характерний для гіпертексту як властивості середовища Інтернету?

28.1. Горизонтальний.

28.2. Вертикальний.

28.3. Лінійний.

28.4. Нелінійний.

29. Гіпертекст містить:

29.1. Нелінійну мережеву форму організації матеріалу та апарат ефективного пошуку інформації.

29.2. Ефективні засоби представлення, обробки та аналізу інформації.

29.3. Способи ефективного представлення і засвоєння інформації.

29.4. Новітні засоби навігації в середовищі Інтернету при пошуку інформації згідно з запитом користувача.

30. Використання гіпертексту в середовищі Інтернету дозволяє здійснювати:

30.1. Обробку інформації замість користувача.

30.2. Освоєння матеріалу з урахуванням здібностей людини.

30.3. Обробку інформації разом з людиною.

30.4. Пошук інформації згідно з запитом користувача.

31. Комп’ютерна інтеграція, що використовується засобами мультимедіа в мережі Інтернет, об’єднує:

31.1. Економічний і статистичний вміст.

31.2. Статичний і дидактичний вміст.

31.3. Статистичний і динамічний вміст.

31.4. Динамічний і статичний вміст.

32. Мультимедіа статичного вмісту передбачають використання:

32.1. Текстів.

32.2. Графіків.

32.3. Малюнків.

32.4. Усі відповіді правильні.

33. Динамічний вміст засобів мультимедіа мережі Інтернет може складатися з:

33.1. Текстів, графіків і малюнків.

33.2. Аудіо, відео та анімації.

33.3. Малюнків і фотографій.

33.4. Аудіо- та відеоматеріалів.

34. Нова філософія представлення інформації та доступу до неї в середовищі Інтернету отримала назву:

34.1. Мультимедіа.

34.2. Гіпертекст.

34.3. Гіпермедіа.

34.4. Мережева навігація.

35. Концепція гіпермедійного простору базується на:

35.1. Моделі інформаційного простору, представленого у вигляді графа, вузли якого містять інформацію, а семантичні зв’язки представлені його дугами.

35.2. Моделі графічного простору, який представлений за допомогою графічного зображення семантичних зв’язків.

35.3. Ресурсах Інтернету, які у дуже великих розмірах транспортуються через різноманітні канали інформаційного простору.

35.4. Методах нелінійного пошуку інформації в комп’ютерному гіперсередовищі.

36. Інформація в системі гіпермедіа може бути представлена у формі:

36.1. Динамічних зображень.

36.2. Текстів, малюнків, зображень.

36.3. Аудіо- та відеотерміналу.

36.4. Кожна форма має місце.

37. Поєднання статичного та динамічного вмісту характерне для такої властивості Інтернету, як:

37.1. Гіпермедіа.

37.2. Інтерактивність.

37.3. Мультимедіа.

37.4. Гіпертекст.

38. У комунікаційній моделі Інтернету процес «спілкування» клієнта з навколишнім середовищем називається:

38.1. Ефектом наявності.

38.2. Ефектом присутності.

38.3. Ефектом досяжності.

38.4. Ефектом навігації.

39. Ефект присутності середовища Інтернету пов’язаний з:

39.1. Персональним спілкуванням з навколишнім середовищем.

39.2. Можливістю контролю за поведінкою користувача.

39.3. Інтерактивним спілкуванням через комп’ютерне середовище.

39.4. Свободою вибору інформації з врахуванням потреб клієнтів.

40. Навколишнє середовище, з яким «спілкується» користувач Інтернету, складається з:

40.1. Приміщення, оточення, робочого місця і середовища, створюваного комп’ютерними гіперзасобами.

40.2. Оточення людини та її робочого місця з комп’ютером.

40.3. Комп’ютерних засобів передачі інформації та програмних продуктів.

40.4. Приміщення і середовища, що створюється комп’ютерними гіперзасобами.





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2017-04-15; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 277 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Что разум человека может постигнуть и во что он может поверить, того он способен достичь © Наполеон Хилл
==> читать все изречения...

2510 - | 2325 -


© 2015-2025 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.012 с.