Емтихан тесттері
1. Әлем және ондағы адамның алатын орнына деген тұтас көзқарас:
1. таным
2. сана
3. жан
4. +дүниетаным
5. аксиология
2. Дінге негізделген дүниетанымның формасы:
1. таным
2. сана
3. мифология
4. +дін
5. философия
Еркіндік – бұл танылған қажеттілік» осы көзқараспен кім келіспеді?
1. Спиноза
2. Гегель
3. Маркс
4. Ленин
5. +Бердяев
Н.Г:Чернышевский бойынша интеллегенцияның өмірлік сұрағы қандай?
1. Бiз қайда бара жатырмыз?
2. Оқуға қайда баруға болады?
3. +Не істеу керек?
4. Халыітың достары деген кiмдер?
5. Менiң көзiлдiрiгiм қайда?
5. Будданың «ізгі ақиқаттарының» ішіндегі жоғы:
1. азаптану бар
2. азаптанудыңсебебi
3. азаптанудан босану
4. азаптанудан босануІа апаратын жол
5. +азаптанудан құтылуға болмайды
6. К.Попердің белгілі шығармаларының бірі – «Ашық қоғам және оның......»:
1. +жаулары
2. сыншылары
3. жақтастары
4. апологеттерi
5. теоретиктерi
7. З.Фрейдтің концепциясындағы мәдениет:
1. Эго
2. Ид
3. +Супер Эго
4. Супер Ид
5. либидо
8. Идеалдылықтың дербес реалдық ретінде өмір сүруі болмыстың қандай формасы болып табылады:
1. материалдық болмыс
2. +идеалдық болмыс
3. адам болмысы
4. әлеуметтiк болмыс
5. феноменальдық болмыс
9. Материалдық пен руханилықтың бірлдігі ретіндегі адамның тіршілік етуі болмыстың қандай формасы болып табылады:
1. матералдық болмыс
2. идеалдық болмыс
3. +адам болмысы
4. әлеуметтiк болмыс
5. феноменальдық болмыс
Азақстанда суфия философиясы қандай ойшылдың есімімен байланысты?
1. Ибн-Сина
2. Мұхаммед Хайдар Дулати
3. Мұхаммед Қашқари
4. +Қ.А.Яссауи
5. Әл-Фараби
Гуманистердiң айтуынша, адамды барлығында да айырып, өзгешелейтiн Алланың сыйы, нұры, ол...
1. сезiмталдық
2. дарын
3.+ ақыл - ой
4. адамгершiлiк
5. жекешелiк
Quot;Тiл - болмыстың үйi" деген сөйлемнiң авторы кiм?
1. Будда
2. Аристотель
3. Сартр
4. Конфуций
5. +Хайдеггер
13. Материалдық пен руханилықтың бірлдігі ретіндегі адамның тіршілік етуі болмыстың қандай формасы болып табылады:
1. матералдық болмыс
2. идеалдық болмыс
3. +адам болмысы
4. әлеуметтiк болмыс
5. феноменальдық болмыс
14. Қоғамдағы адамның және қоғамның өзінің болмысын өзіне кіргізетін Болмыс, болмыстың қандай формасы болып табылады:
1. материалдық болмыс
2. идеалдық болмыс
3. адам болмысы
4. +әлеуметтік болмыс
5. феноменальдық болмыс
15. Кімде-кім өзін епті болмай тұрып, қазіргі адаммын деп жарияласа, онда ол жай ғана алдаушы-міне осылайша психоанализ өзінің осы өкілі тарапынан Homo habilis-епті адам туралы ежелгі түсінікке келеді:
1. +К.Юнг
2. И.Кант
3. Л.Фейербах
4. К.Ясперс
5. К.Маркс
16. Таным теориясында түйсікті танымнаң шын мәнінде жалғыз қайнар көзі деп қарастырылатын ілім:
1. +сенсуализм
2. рационализм
3. солипсизм
4. агностицизм
5. эмпиризм
17. Бейнелеу:
1. өлi табиғаттың қасиетi
2. Мидың қасиетi
3. Адам санасының қасиетi
4. Тiрi табиғаттың қасиетi
5.+ материяның жалпы қасиеті
18. Философияны діннің қызметшісі деп түсінген орта ғасырлық ойшыл:
1. +Фома Аквинский
2. Пьер Абеляр
3. У.Оккам
4. Әл Фараби
5. Әл Кинди
Киниктердің қайсысы күндіз шам жағып адал адамды іздеген?
1. Антисфен
2.+ Диоген
3. Демокрит
4. Гоббс
5. Вольтер
Антик дәуірінде кім алғаш рет философияға болмыс ұғымын енгізді?
1. Анаксимандр
2. Зенон
3. Аристотель
4. +Парменид
5. Гераклит
21. Қарама – қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңы дамудың..... ашады:
1. Тетiгiн
2. механизмiн
3. +Қайнар көзін
4. ұзындығын
5. бағытын
22. Ницше жоғары адам теориясын философиялық негізде қалай құрады:
1. Күштемеу этикасы
2. Жақын адамға деген махаббат этикасы
3. қызметтестiк этикасы
4. +Алыстағыға деген махаббат этикасы
5. Кез-келген этикалық бастаманың жоітығы
23. Қазақ ағартушыларының басты қарастырған мәселесі:
1. материалистік
2. метафизикалық
3. ирационалдық
4. +гуманизм
5. телеологизм
Абай қазақ қоғамының жағдайын қалай сипаттайды?
1. алтын ғасыр ретінде
2. ол баға бермейді
3. мәлімет ретінде
4. анық мақсаттқа жету жолындағы кезең ретінде
5. +Білімділікті талап ететін, сыни көзқараста
25. Гегель-неміс классикасының көрнекті өкілі, қандай көзқарасында мына принциптер ерекшеленеді:
1. +диалектикалық
2. атеизм
3. иррационализм
4. мистицизм
5. метафизикамен
26. «Философия» терминін алғаш қолданған:
1. Фалес Фалес
2. Гераклит
3.+ Пифагор
4. Платон
5. Аристотель
27. Пифагордың пайымдауынша:
1. +«санға барлық заттар тең»
2. "соғыс барлығының әкесi"
3. "адамдардың түсiнуi-жүрек айналасындағы қан"
4. "мен бiлемiн өзiмнiң ешнәрсе бiлмейтiнiмдi"
5. "бәрi ағады, бәрi өзгередi"