Конда́к Трио́ди, глас 3:
В оздыха́ния принесе́м мыта́рская Го́сподеви,/ и к Нему́ присту́пим гре́шнии я́ко Влады́це:/ хо́щет бо спасе́ния всех челове́ков,/ оставле́ние подае́т всем ка́ющимся./ Нас бо ра́ди воплоти́ся,// Бог сый Отцу́ собезнача́льный.
Прокимен воскре́сный, глaс 8:
Стих: В е́дом во Иуде́и Бог, во Изра́или ве́лие И́мя Его́.
Проки́мен новому́чеников, глас 7: поем в сексту
Б ог нам Прибе́жище // и Си́ла.
Апо́стольское чте́ние Триоди (неде́ли о мытаре́ и фарисе́е):
2 Тим., зач. 296 (гл. 3, ст.10-15)
Ч а́до Тимофе́е, ты после́довал еси́ моему́ уче́нию, житию́, приве́ту, ве́ре, долготерпе́нию, любви́, терпе́нию, изгна́нием, страда́нием, якова́ ми бы́ша во Антиохи́и, и во Икони́и, и в Ли́стрех: якова́ изгна́ния прия́х, и от всех мя изба́вил есть Госпо́дь. И вси же хотя́щии благоче́стно жи́ти о Христе́ Иису́се, гони́ми бу́дут. Лука́вии же челове́цы и чароде́и преуспе́ют на го́ршее, прельща́юще и прельща́еми. Ты же пребыва́й в ни́хже науче́н еси́ и я́же вве́рена суть тебе́, ве́дый, от кого́ научи́лся еси́. И я́ко из мла́да свяще́нная писа́ния уме́еши, могу́щая тя умудри́ти во спасе́ние ве́рою, я́же о Христе́ Иису́се.
Апо́стольское чте́ние новому́чеников:
Рим., зач. 99 (гл. 8, стт. 28-39)
Б ра́тие, ве́мы я́ко лю́бящым Бо́га вся поспешеству́ют во благо́е, су́щым по предуве́дению зва́нным. И́хже бо предуве́де, тех и предуста́ви сообра́зным бы́ти о́бразу Сы́на Своего́, я́ко бы́ти Ему́ перворо́дну во мно́гих бра́тиях. А и́хже предуста́ви, тех и призва́, а и́хже призва́, сих и оправда́, а и́хже оправда́, сих и просла́ви. Что у́бо рече́м к сим, а́ще Бог по нас, кто на ны? И́же у́бо Своего́ Сы́на не пощаде́, но за ны вся пре́дал есть Его́, ка́ко у́бо не и с Ним вся нам да́рствует? Кто пое́млет на избра́нныя Бо́жия? Бог оправда́яй. Кто осужда́яй? Христо́с Иису́с уме́рый, па́че же и воскресы́й, И́же и есть одесну́ю Бо́га, И́же и хода́тайствует о нас. Кто ны разлучи́т от любве́ Бо́жия? Скорбь ли, или́ теснота́, или́ гоне́ние, или́ глад, или́ нагота́, или́ беда́, или́ мечь? Я́коже есть пи́сано: я́ко Тебе́ ра́ди умерщвля́еми есмы́ весь день, вмени́хомся я́коже о́вцы заколе́ния. Но о сих всех препобежда́ем за Возлю́бльшаго ны. Извести́хся бо, я́ко ни смерть, ни живо́т, ни А́нгели, ни Нача́ла, ниже́ Си́лы, ни настоя́щая, ни гряду́щая, ни высота́, ни глубина́, ни и́на тварь ка́я возмо́жет нас разлучи́ти от любве́ Бо́жия, я́же о Христе́ Иису́се Го́споде на́шем.
Аллилуа́рий воскре́сный, глас 8:
Стих: П рииди́те, возра́дуемся Го́сподеви, воскли́кнем Бо́гу Спаси́телю на́шему.
Аллилуа́рий Новому́чеников (му́чеников о́бщий), глaс 4:
В оззва́ша пра́веднии, и Господь услы́ша их, и от всех скорбе́й их изба́ви их.
Прича́стны:
Воскре́сный:
Х вали́те Го́спода с небе́с, хвали́те Его в вы́шних.
Новому́чеников:
Р а́дуйтеся, пра́веднии, о Го́споде, пра́вым подоба́ет похвала́. А ллилу́ия. (Три́жды)
[1] По традиции, новозаветные паримии читаются при открытых царских вратах.