1. В якому році „Французька шістка” розпочала своє офіційне функціонування і скільки проіснувала як співдружність музикантів?
а) З 1917 – 1922 рік;
б) З 1918 – 1941 рік;
в) Першу половину XX століття;
2. Хто з перерахованих нижче композиторів не входив в музичне об’єднання „Французька шістка”?
а) Д.Мійо;
б) Е.Саті;
в) А.Онегерр;
г) Л.Дюрей;
д) Ж.Орік;
е) Ф.Пуленк;
ж) Ж.Тайфер;
з) М.Равель;
3. Вкажіть назву балету музику якого писали всі учасники «6»?
а) „Бик на даху”;
б) „Блакитний експрес”;
в) „Наречені на Ейфелевій вежі”;
4. Хто з композиторів „6” відродив у Франції жанр ораторії і підняв на рівень світового значення французьку симфонію?
а) А.Онегер;
б) Д.Мійо;
в) Ф.Пуленк;
г) Л.Дюрей;
5. Філософсько-естетичні засади „Французької шістки” характеризує:
а) Соціально-критична скерованість, інтерес до життя селянства, прагнення передати переживання своїх героїв, драматичну напруженість та емоційність, мелодраматизм (веризм);
б) Споглядання мінливості оточуючого світу, передача вражень та миттєвих станів, чуттєвість, пасивність музики (імпресіонізм);
в) Музичний урбанізм, створення музики „повсякденності”, що має ужитковий характер з опорою на французькі міські жанри (пісні вулиці, цирк, мюзік-холл, джаз);
6. Яку назву має твір Ж. Кокто, що набув значення художнього маніфестом „6”, а саме розкривав їх розуміння музичного мистецтва XX сторіччя?
а) „Півень і П’єро”
б) „Півень і Арлекін”;
в) „Арлекін і когут”;
7. Музичним ідеологом гуртка став:
а) Е. Саті;
б) Ж. Кокто;
в) А. Соге;
8. Вкажіть назву музичного гуртка 30-х, що об’єднював творчість 4 музикантів (серед них Олів’є Мессін та Андре Жоліве), який був покликаний відновити програмний симфонізм, „новий романтизм”, виражати духовний світ митця крізь новітні техніки:
а) Аркейська школа;
б) Народна музична федерація;
в) Молода Франція;
9. Характерними для творчості „6” рисами були:
а) Карикатурність, буфонадність та пародійність;
б) Оспівування, замилування красою, витончена пейзажність музики;
в) Дикість, нестримність, зображення крайніх людських станів;
10. Які твори не належать Ф. Пуленку:
а) Балет „Бик на даху”
б) Кантата „Образ людський”
в) „Регбі”
г) опера „Діалоги кармеліток”
д) опера „Голос людський”;
е) „STABAT MATER”
ж) балет „Салат”
11. Скільки симфоній у творчій спадщині Онеггера?
а) 8;
б) 5;
в) 4;
12. Хто з вивчених нами композиторів був найбільш продуктивний у творчості, що підтверджує близько 450 різножанрових творів в його доробку?
а) Д. Мійо
б) А. Онеггер
в) Ф. Пуленк;
13. Широке використання фольклору у творчості є стильовою рисою творчості:
а) Онеггера
б) Оріка;
в) Мійо;
14. Хто є автором нижче перерахованих творів: Пасифік 231, Регбі, Жанна Д’арк на вогнищі, Цар Давид, Скетинг-ринг, ораторія „Пляска мертвих”, 5 симфоній тощо?
а) Д. Мійо;
б) А. Онеггер;
в) Ф. Пуленк;
15. Однією з спільних рис творчості композиторів”6” було:
а) Звертання виключно до сучасних текстів як джерела істино вірного відображення дійсності в літературі;
б) Звертання до античної поезії і її своєрідне, часто іронічне втілення;
в) Написання власних текстів і лібрето;
16. Схильність до жарту і пародії в творчості композиторів „6” найбільше далася в знаки у жанрі:
а) Ораторії;
б) Симфонії
в) Балету;
17. Музичній стилістиці їх творів притаманні наступні риси:
а) Культ мелодії, перевага жанру інструментальної мініатюри, сюїти та дивертисменту; відмова від гігантських оркестрових складів та прагнення до простоти;
б) Короткі теми-імпульси або фрази-символи, колористична гармонія, що проявляється у використанні різних ладів, нерозв’язаних дисонансів, паралельного руху; а також мінливість ритму, звучання чистих оркестрових фарб;
в) Послаблення функційних зв’язків до поступового виходу в атональність; великі потужні оркестрові склади, складність музичної мови, перевага великих симфонічних творів;
18. Хто з вивчених нами французьких композиторів не народився у Франції, а має швейцарські корені?
б) Д. Мійо;
в) Ф. Пуленк;
г) А. Онеггер;
19. Музичні традиції якої країни знайшли своє яскраве втілення у творчості Д. Мійо?
б) Бразилії;
в) Іспанії;
г) США;
20. Який жанр творчості Мійо виявився найбільш експериментальним у 20-роки?
а) Опера
б) Балет
в) Кантата;