Өзіне ын қо мү әк, жа да ке жа, шы үс орнықты, шы аст орн активті пі \\\үшбұрыш
Өндірісті ғимараттар интерьерлерінің ерекшеліктері \\\кеңістікті габариттер
Өнердің кеңістік түрі \\\архитектура
Өте сұ бояу не ту қо акв тех \\\жуып тастау
Өткен ға инт ХХІ ға инт ба ай \\\жоғары функционалдық
Парфенонадағы арх піш үй ұс \\\алтын қима
Пәтер интерьерінің комп орталығы \\\ жалпы бөлме (қонақ үйі)
Перпендикуляр қабырғалары бар, жазықтықтар мен ғұмаланған көлемді денелер \\\кубтар, тура призмалар
Перспективадағы басты суреттер \\\сурет жазықтығының заттық жазықтықпен қиылысу сызығы
Перспективадағы заттық жазықтық\\\ натура, сурет және сурет салушы орналасқан горизонтальды жазықтық
Перспективадағы суреттік жазықтық \\\сурет салушы затының арасындағы елестетілген түссіз вертикалды жазықтық
Песпективалық бейнелеудің басты шарты \\\жуандықтың масштабы, биіктігі мен тереңдігі
Пит Мондриан \\\дат сурептшісі, «де стейл» жасаушысы
Позитивті, негативті, бейтарап интерьерде болады \\\түстің эмоциналды асоциациясы
Психодизайн патенттелген ел \\\Ресей
Пішін мен сыз үй, ан жә ма \\\күйтабақтық
Пішіндердің болмайтын қасиеттері \\\уақыттағы созымдылық
Ресімделген қуыс» дизайнер үшін \\\обьектінің кеңістігі
Салтанаттылық, қаталдық, ықыластылық және демалу \\\интерьердегі сәулеттілік көңіл
Сарай құ та ғи ин ко сх \\\аралас
Сәйкес білімі мен тәжірибесі бар, қызметі интерьердің функционалды және сапалы деңгейін көтеруге бағытталған маман\\\ дизайнер
Сәнді комп ба ер \\\орнамент
Силуэт және дала \\\пішіндеудің тәсілі
Скандинавиялық стильге тән ерекшеліктер\\\ салмақтылық, ыңғайлылық, табиғи
Сол түс қа сп тү те бо тү сапасы \\\түсті рең
Соус, сангина техн интерьер суреті үшін қағаз негізінің түрі \\\барқыт
Суреттегі конструкция \\\пішінді түсінуді жалпылау
Суретті, оған бұдан да артық сақтауды қамтамасыз ететін арнайы құраммен бекіту \\\фиксаж
Сызба бо жұ үш де не жатпайды? \\\сызықты масштабты құру
Сызба бойынша жұмыстың екінші деңгейне не жатпайды? \\\сәуле мен көлеңкелі күйтабақты айқындау
Сызба бойынша жұмыстың төртінші деңгейіне не жатпайды \\\біліктелген ортогональді проекцияларды қарындашпен белгілеу
Сызбада бе об сы өл он бо кө қа \\\масштаб
Сызықты конструктивті бейне затының құрылуының негізі \\\материалды заттардың мөлдірлігі
Театр ілгіштен баст» ал пәтер баст \\\кіреберіс
Терезе «киімі» \\\тұтас перделер
Терең кеңістікті перспективасы \\\көше, аудан бойындағы және тағы сол сияқты ашық композиция
Техника тү «шаш», «жуу», «су шашу», «дақ» \\\бояу
Техникалық сурет \\\көзге өлшеу аксонометриялық проекциялар негізінде орындалған, обьектінің көрнекілік бейнесі
Техникалық суреттің көркемдік құралы \\\туштеу, штрихтеу, шрафироваттау
Төбесі шыныдан жасалған вестибюль \\\атриум
Тушь техн өзгешілігі \\\интерьердің бейнесі екі тонмен жасалады, қара тушпен және ақ қағазбен
Тұйық, байсалды интерьерде болады \\\түстердің бейтарап эмоцианалды асоциациясы
Тұрақты ме жа үш жа ғи жа ау бө \\\тұрғылықты
Тұрғылықты ғи арх көрк мәнерлігі \\\көрнекі сыртқы келбет
Тұрғылықты жерді жобалаудың жалпы ұстанымдары \\\функционалды зонаға бөлу және эргономика
Түрлі тү кө қа бо за \\\дедукция түспен ойлау тәсілі
Түрлі тү ою қи ер \\\көп түсті оюлардың бірдей фоны болуы тиіс
Түрлі түсті орт піш бол ұст \\\түс фактор ретінде
Түрлі түсті орт ұй эс пр қа ғи кл ба бо \\\қоғамдық обьектілер (асхана, спорттық, сауда, іскерлік және т.б)
Түрлі түсті шеңбердің, үш тең жайылған өңдердің қосарлануы \\\триада
Түс кеңістікті ұйымдастыру және пішінді айқындау құралы \\\заттар үлкендігін көру бұрмалауы
Түсті ортаны функ ұй және ғим қан кл ма басым болады \\\өндіріс обьектілері(цехтер, фабрикалар, медициналық, оқыту, ғылыми өндірістер)
Тыным,қа, ме, сы, му, инт бол \\\акустика, физикалық түстер ассосациясы
Тіркессіздер және үзулердің жазықтығы бар, обьект бетінің барлық нүктелерінің қосарлануынан жасалатын фигура \\\жазба
Уильям Моррис \\\модерн стилін жасаушы, ағылшындық суретші
Ұзын кіреберістер мен бөлмелері визуалды «қысқартатын» түстер \\\жылы қоңыр түстер
Ұқсас пі инт қа ер \\\ұқсас пішіндер кеңістікте біртұтас болып қабылданады
Үзік сызықтары \\\тұтас жіңішке сынықтармен
Үндес және сәуле мен көлеңкелі сыртқы беттерді орындаудың негізгі тәсілі \\\жуып тастау
Үстелдің үс та ор жа бар гүл үст \\\жардиньерка
Үстінен астына қарағандағы қима жазықтығының композиция кескінінің горизонталь бойынша бейнесінің ортогональдің шарты \\\жоспар
Фарфор мен керамиканы сақтау жиһазы\\\ төбешік, сервант, буфет, көрме
Флигель, терраса, тамбур \\\үйге жанама жапсыра салынған құрылыс
Фронтальды ко жа ко \\\барлық жазықтықты және бедері бар композициялар
Хай тек арх өзге ерек \\\жаңашыл шешімдерді массалық құрылысқа енгізу
Шеңбер тә пі не \\\шеңбер тәрізді беттердің иілімі
Шпалерлер, гобелен, тапестри, обюссон \\\интерьерлік кілемдер
Шығып тұру, шегінген, терең, үстіртті, интерьерде болады \\\кеңістікті физикалық түстер ассосациясы
Шығыс Араб жиһазының европалықтан айырм белгісі \\\арабеска
Ырғақ көлемімен жазықтықты ұйымдастыру \\\пішіндеудің композициялық ұстанымы
Элементтердің ма ко ба ви са \\\ауыр салмақты, нақты шектеулерге қысылған пішіндерден құралған композиция
Эскиз, сурет, модель \\\жобаны көркемді тұрғыдае беру
Этностильдің басты айырмашылығы \\\экзотика