Ћекции.ќрг


ѕоиск:




 атегории:

јстрономи€
Ѕиологи€
√еографи€
ƒругие €зыки
»нтернет
»нформатика
»стори€
 ультура
Ћитература
Ћогика
ћатематика
ћедицина
ћеханика
ќхрана труда
ѕедагогика
ѕолитика
ѕраво
ѕсихологи€
–елиги€
–иторика
—оциологи€
—порт
—троительство
“ехнологи€
“ранспорт
‘изика
‘илософи€
‘инансы
’ими€
Ёкологи€
Ёкономика
Ёлектроника

 

 

 

 


ƒл€ студент≥в 1 курсу факультету германськоњ ф≥лолог≥њ заочноњ форми навчанн€

1. ѕер≥одизац≥€ јнтичност≥. ‘еномен античноњ цив≥л≥зац≥њ.

2. јнтропоморф≥чн≥сть античноњ м≥фолог≥њ: 12 наймогутн≥ших ол≥мп≥йц≥в.

3. ќхарактеризуйте давньогрецький героњчний епос.

4. ќсобливост≥ складанн€ поеми Ђ≤л≥адаї.

5. ѕор≥вн€льна характеристика √ектора ≥ јх≥лла.

6. “ема фатуму в Ђ≤л≥ад≥ї: втручанн€ бог≥в у житт€ смертних (дол€ ™лени та ѕар≥са).

7. Ђќд≥ссе€ї Ц поема про поверненн€ чолов≥ка додому та ≥стор≥€ в≥дновленн€ с≥мейного благополучч€.

8. ќсобливост≥ побудови поеми Ђќд≥ссе€ї.

9. √енеза та художн≥ особливост≥ давньогрецькоњ трагед≥њ.

10. ¬ чому пол€гаЇ, на вашу думку, трагед≥€ головного геро€ в твор≥ —офокла Ђ≈д≥п-царї?

11. —пециф≥ка творчост≥ јнакреона, јлке€, —апфо.

12. —ередньов≥чна рел≥г≥йна л≥тература. “ворч≥сть —в€того јвгустина.

13. Ќавед≥ть типолог≥чн≥ риси класичного епосу середньов≥чч€.

14. ќсобливост≥ лицарського роману на приклад≥ Ђ–оману про “р≥стана та ≤зольдуї ∆. ЅедьЇ.

15. ∆анри передновел≥стики: exemplum, ле, фабл≥о, шванк.

16. „асо-просторов≥ параметри зах≥дноЇвропейського ¬≥дродженн€.

17. ѕон€тт€ ренесансного гуман≥зму та ≥ндив≥дуал≥зму.

18. ѕон€тт€ ренесансного реал≥зму.

19. ¬плив ≥тал≥йського ренесансу на розвиток ¬≥дродженн€ в ™вроп≥.

20. ѕоетична творч≥сть ‘. ѕетрарки €к родоначальника Ївропейськоњ л≥рики Ќового часу.

21. —оц≥ально-психолог≥чн≥ передумови виникненн€ жанру п≥карескного роману.  омпозиц≥йно-стильов≥ особливост≥ жанру.

22. Ђƒон  ≥хотї ћ. —ервантеса €к перший роман нового типу: композиц≥€; структурн≥ прийоми.

23. ѕротагон≥ст Ц позитивн≥ та негативн≥ характеристики лицар€; зовн≥шн≥сть проблема ≥люз≥њ та д≥йсност≥ в роман≥ Ђƒон  ≥хотї.

24. ∆анр сонету в л≥тератур≥ Ївропейського ¬≥дродженн€: витоки, еволюц≥€, формально-зм≥стовна характеристика, нац≥ональн≥ вар≥анти.

25. Ўексп≥ра €к вершина сонетноњ л≥рики –енесансу.

26. ≤дейно-естетичн≥ особливост≥ сонету у поет≥в-метаф≥зик≥в (ƒж. ƒонн). ћетаф≥зична поез≥€ €к самост≥йне €вище л≥тератури Ѕароко.

27. ЂЎексп≥р≥вське питанн€ї та ставленн€ до нього сучасних фах≥вц≥в-шексп≥рознавц≥в.

28. “радиц≥йна пер≥одизац≥€ творчост≥ ¬. Ўексп≥ра.  оротка характеристика кожного етапу.

29. ∆≥ноч≥ образи в шексп≥р≥вськ≥й драматург≥њ.

30. ћистецька модель хаотичного св≥ту в л≥тератур≥ бароко. ѓњ ≥дейн≥ ор≥Їнтири та художн€ мова.

31. ’арактерн≥ особливост≥ л≥тератури Ѕароко: сп≥льне та в≥дм≥нне у пТЇсах ¬. Ўексп≥ра та ѕ.  альдерона.

32. «агальна характеристика епохи ѕросв≥тництва у «ах≥дн≥й ™вроп≥.

33. ’удожн≥ направленн€ ѕросв≥тництва: класицизм, реал≥зм, сентиментал≥зм.

34. —воЇр≥дн≥сть ѕросв≥тництва в јнгл≥њ на приклад≥ жанру роману-подорож≥ (ƒ. ƒефо Ђ–об≥нзон  рузої).

35. –омантизм €к творчий метод та л≥тературний напр€мок. —оц≥ально-пол≥тичн≥ та ф≥лософськ≥ передумови його виникненн€. ќсновн≥ положенн€ естетики романтизму, типолог≥€ романтичних героњв, жанрова система.

36. ∆итт€ та творчий шл€х ƒж. √. Ѕайрона. –омантична поема Ђѕаломництво „айльд-√арольдаї. —п≥вв≥дношенн€ автора ≥ геро€ в поем≥. Ћ≥ричне та еп≥чне начало в твор≥. Ѕайрон≥чний герой.

37. –омантична новел≥стика ≈. ѕо. √оловн≥ цикли новел та њх художн€ своЇр≥дн≥сть. ≈фект ц≥л≥сного сприйн€тт€ в новелах письменника. ѕроблематика новели Ђѕад≥нн€ дома јшер≥вї. –одер≥к јшер €к романтичний герой.

38. ќсновн≥ мотиви л≥рики поет≥в Ђозерноњ школиї. ѕередмова до ЂЋ≥ричних баладї. “ематика та образи поез≥њ ¬. ¬ордсворта. ∆анр поеми-балади в творчост≥ лейк≥ст≥в.

39. “ворч≥сть та естетичн≥ погл€ди ≈. ѕо. Ђ‘≥лософ≥€ творчост≥ї. —воЇр≥дн≥сть л≥ричних твор≥в поета (Ђ рукї, Ђјнабель Ћ≥ї та ≥н.).

40. –еал≥зм €к художн≥й метод та л≥тературний напр€м. ќсновн≥ принципи. ∆анри. —воЇр≥дн≥сть французького реал≥зму.

41. ¬. —котт Ц Ђбатької ≥сторичного роману. √оловн≥ риси нового жанру, особливост≥ художнього в≥дтворенн€ ≥стор≥њ. јнал≥з роману Ђјйвенгої.

42. “еор≥€ естетизму ќ. ”айльда та њњ ≥нтерпретац≥€ в роман≥ Ђѕортрет ƒор≥ана √ре€ї.

43. јнал≥з поеми —.  олр≥джа ЂЅалада про старого мореплавц€ї. ≤ррац≥ональне та рац≥ональне в поем≥.

44. ≈стетика та поетика реал≥зму. ¬≥дм≥нн≥сть м≥ж реал≥змом першоњ половини ’≤’ ст. та реал≥змом другоњ половини ’≤’ ст.

45. —пециф≥ка англ≥йського та американського неоромантизму.



<== предыдуща€ лекци€ | следующа€ лекци€ ==>
Ўир€ева ».¬. –азговорный английский в диалогах.Ч —ѕб.:  ј–ќ,2012. Ч 192 с. | ‘ормирование делегаций субъектов –оссийской ‘едерации
ѕоделитьс€ с друзь€ми:


ƒата добавлени€: 2016-12-04; ћы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 576 | Ќарушение авторских прав


ѕоиск на сайте:

Ћучшие изречени€:

Ѕутерброд по-студенчески - кусок черного хлеба, а на него кусок белого. © Ќеизвестно
==> читать все изречени€...

668 - | 720 -


© 2015-2023 lektsii.org -  онтакты - ѕоследнее добавление

√ен: 0.012 с.