Ћекции.ќрг


ѕоиск:




 атегории:

јстрономи€
Ѕиологи€
√еографи€
ƒругие €зыки
»нтернет
»нформатика
»стори€
 ультура
Ћитература
Ћогика
ћатематика
ћедицина
ћеханика
ќхрана труда
ѕедагогика
ѕолитика
ѕраво
ѕсихологи€
–елиги€
–иторика
—оциологи€
—порт
—троительство
“ехнологи€
“ранспорт
‘изика
‘илософи€
‘инансы
’ими€
Ёкологи€
Ёкономика
Ёлектроника

 

 

 

 


«агальна осв≥тлен≥сть сцени.




Ћабораторна робота є5

≤м≥тац≥€ зовн≥шнього середовища. јн≥мац≥€ сцен

ћета роботи:Ќавчитис€ створювати фон сцени, що ≥м≥туЇ реальне зовн≥шнЇ середовище: пейзаж, арх≥тектурний ландшафт. ƒокладн≥ше вивчити динам≥чн≥ сцени при створенн≥ ан≥мац≥йних ролик≥в. —творюючи р€д посл≥довних зображень, можна зм≥нювати положенн€ об'Їкт≥в у простор≥, њхню геометр≥ю, використовуючи будь-€кого роду модиф≥катори, властивост≥ матер≥ал≥в, так≥ €к кол≥р, прозор≥сть, блиск, стан навколишнього середовища, атмосферн≥ ефекти. ћожна ≥м≥тувати рух не т≥льки окремих елемент≥в сцени, але ≥ враховувати при цьому њхн≥й зв'€зок м≥ж собою. “акож ≥снуЇ можлив≥сть ≥м≥тувати так≥ фактори руху, €к сила терт€, ваги, тиску, враховувати напр€мок в≥тру, деформац≥ю об'Їкт≥в при з≥ткненн≥.

 

≤м≥тац≥€ природних ефект≥в даЇ реальне в≥дчутт€ простору ≥ правдопод≥бност≥ сцени. ¬ибер≥ть у меню Rendering (¬≥зуал≥зац≥€) команду Environment (ќточенн€). «'€витьс€ д≥алогове в≥кно Environment, що м≥стить два сувоњ: Common Parameters («агальн≥ параметри) ≥з групами Background (“ло) ≥ Global Lighting («агальна осв≥тлен≥сть), ≥ Atmosphere (јтмосфера).

Ќастроюванн€ кольору тла.

ƒл€ настроюванн€ кольору тла виконайте наступн≥ кроки:

1.  лацн≥ть LM в област≥ Color ( ол≥р) групи Background.

2. ” в≥кн≥, що з'€вилос€, Color Selector: Background Color (¬иб≥р кольору: “ло), задайте кол≥р тла.

3. ¬иконайте в≥зуал≥зац≥ю сцени. “ло сцени буде пофарбоване в обраний кол≥р.

4. ѕоверн≥тьс€ в групу Background ≥ в≥дзначте прапорець Use Map (¬икористовувати карту текстур).

ѕ≥дб≥р текстури.

«астосуванн€ карт текстур дозвол€Ї створити практично будь-€ке тло сцени. ƒл€ ≥м≥тац≥њ тла сцени можна використовувати так≥ карти текстур, €к Bitmap (–астрова карта), Gradient (√рад≥Їнтна), Mask (ћаска) ≥ т.п. ¬иб≥р типу карти текстур ≥ њњ застосуванн€ можна провести двома способами.

ѕерший спос≥б припускаЇ використанн€ редактора матер≥ал≥в.

1. –озкрийте в≥кно редактора матер≥ал≥в ≥ клацн≥ть LM на кнопц≥ Get Material (ќдержати матер≥ал).

2. ” в≥кн≥ д≥алогу, що з'€вилось, Material / Map Browser (ѕерегл€д матер≥ал≥в ≥ карт текстур) клацн≥ть два рази LM на найменуванн≥ потр≥бного типу карти текстури. ¬ результат≥ карта текстури буде завантажена в осередок зразка.

3. Ќастройте характеристики обраноњ текстури. Ќастроюванн€ параметр≥в карт текстури зовн≥шнього середовища робитьс€ так само, €к ≥ будь-€ких ≥нших тип≥в карт.

4. ѕерет€гн≥ть текстуру з осередку зразка в д≥алогове в≥кно Environment ≥ поклад≥ть поверх кнопки Environment Map ( арта текстури тла). як т≥льки кнопка миш≥ буде в≥дпущена, з'€витьс€ д≥алогове в≥кно Instance (Copy) Map (—творити зразок (коп≥ю) карти).

5. ¬станов≥ть перемикач Method (ћетод) у положенн€ Instance («разок) ≥ клацн≥ть на кнопц≥ ќ .

ƒругий спос≥б починаЇтьс€ з в≥кна д≥алогу Environment.

1.  лацн≥ть LM на кнопц≥ Environment Map у груп≥ Background. «'€витьс€ д≥алогове в≥кно Material / Map Browser.

2.  лацн≥ть дв≥ч≥ LM на найменуванн≥ потр≥бного типу карти. Ќайменуванн€ типу карти з'€витьс€ на кнопц≥ Environment Map. ƒл€ настроюванн€ текстурноњ карти або дл€ вибору файлу растрового зображенн€ при використанн≥ карти типу Bitmap завантажте обрану карту в один ≥з осередк≥в зразку в≥кна редактору матер≥ал≥в.

3. « ц≥Їю метою знову клацн≥ть на кнопц≥ Environment Map з написом, що вказуЇ на тип обраноњ текстури, ≥ перет€гн≥ть курсор у в≥льний осередок зразка редактору матер≥ал≥в. як т≥льки кнопка миш≥ буде в≥дпущена, з'€витьс€ д≥алогове в≥кно Instance (Copy) Map, в €кому варто встановити перемикач Method у положенн€ Instance. ƒл€ проектуванн€ текстур на тло сцени необх≥дно встановити перемикач вар≥анта використанн€ проекц≥йних координат, розташований у верхн≥й частин≥ сувою Coordinates ( оординати) редактора матер≥ал≥в, у положенн€ Environ (‘онов≥) ≥ вибрати один з чотирьох тип≥в фонових проекц≥йних координат у списку Mapping (ѕроекц≥€):

Х Spherical (—феричн≥) Ч забезпечуЇ нанесенн€ карти растровоњ текстури тла на внутр≥шню поверхню у€вноњ сфери неск≥нченно великого рад≥уса;

Х Cylindrical (÷ил≥ндричн≥) Ч забезпечуЇ проектуванн€ карти текстури тла на внутр≥шню поверхню у€вного цил≥ндра неск≥нченно великих розм≥р≥в, що охоплюЇ сцену;

Х Shrink Wrap (“а що обт€гуЇ) Ч забезпечуЇ проектуванн€ карти текстури тла на внутр≥шню поверхню у€вноњ сфери неск≥нченно великого рад≥уса. ѕри цьому на в≥дм≥ну в≥д сферичного проектуванн€ вс≥ чотири кути текстури карти ст€гаютьс€ до одному з полюс≥в сфери;

Х Screen (≈кранна) Ч дозвол€Ї використовувати текстуру в €кост≥ звичайного плоского тла, прив'€заного до в≥кна проекц≥њ. ѕри переключенн≥ в≥кна на ≥ншу проекц≥ю сцени тло у в≥кн≥ не зм≥нюЇтьс€. ƒана система координат зручна т≥льки дл€ в≥зуал≥зац≥њ нерухомих кадр≥в. ѕриклад використанн€ растровоњ текстури €к тло в екранн≥й систем≥ координат приведений на рис.5.1. ѕ≥сл€ того €к тип системи проекц≥йних координат обраний, установка текстури тла зак≥нчена. —творене тло стане використовуватис€ при в≥зуал≥зац≥њ доти, поки не буде скинутий прапорець Use Map у груп≥ Background д≥алогового в≥кна Environment.

4. ўоб растрова текстура, обрана €к тло сцени, була видна у в≥кнах проекц≥њ, вибер≥ть у меню Views (ѕроекц≥њ) команду Viewport Background (“ло в≥кна проекц≥њ) ≥ встанов≥ть прапорець Use Environment Background (¬икористовувати тло зовн≥шнього середовища) у груп≥ Background Source (ƒжерело тла) д≥алогового в≥кна Viewport Background.

«агальна осв≥тлен≥сть сцени.

√рупа Global Lighting д≥алогового в≥кна Environment м≥стить елементи

керуванн€ осв≥тлен≥стю.

1.  лацн≥ть LM в област≥ Ambient (ѕ≥дсв≥чуванн€), щоб викликати д≥алогове в≥кно Color Selector: Ambient Light (¬иб≥р кольору: ѕ≥дсв≥чуванн€), ≥ настройте кол≥р ≥ ≥нтенсивн≥сть п≥дсв≥чуванн€.

2.  лацн≥ть LM в област≥ Tint (¬≥дт≥нок), щоб викликати д≥алогове в≥кно Color Selector: Global Tint (¬иб≥р кольору: ¬≥дт≥нок), ≥ настройте кол≥р ≥ ≥нтенсивн≥сть в≥дт≥нку.  ол≥р в≥дт≥нку п≥дфарбовуЇ ус≥ вогн≥ сцени, за вин€тком п≥дсв≥чуванн€. ÷ей параметр допускаЇ ан≥мац≥ю. «а замовчуванн€м кол≥р Tint Ч б≥лий.

3. ¬станов≥ть значенн€ л≥чильника Level (–≥вень). ÷ей параметр д≥Ї €к п≥дсилювач стосовно вс≥х джерел св≥тла, кр≥м п≥дсв≥чуванн€. «наченн€ 1 у л≥чильнику збер≥гаЇ нормальн≥ р≥вн≥ ус≥х вогн≥в. Ѕ≥льш висок≥ Ч п≥дсилюють висв≥тленн€.





ѕоделитьс€ с друзь€ми:


ƒата добавлени€: 2016-11-24; ћы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 257 | Ќарушение авторских прав


ѕоиск на сайте:

Ћучшие изречени€:

¬елико ли, мало ли дело, его надо делать. © Ќеизвестно
==> читать все изречени€...

1619 - | 1297 -


© 2015-2024 lektsii.org -  онтакты - ѕоследнее добавление

√ен: 0.013 с.