Лекции.Орг


Поиск:




Дін1авт: Данте Алигьери

«Жоғ5жақ: Ницше

«Зар3авт: Ницше

«Иде11авт: Беркли

«Идо2авт: Гельвеции

«Иел3авт: Фромм

«Күн2авт: Кампанелла

«Қай5авт: Аль-Фараби

«Қай7жат: Әдептілік-әлеуметтік

«Қор4тер: Экзистенциализмнің

«Қуд4авт: Баласагуни

«Құд2бой: Шектен шығып кетуді болдырмайтын тәсіл

«Қыз4фил: Конфуций

«Мат3авт: Ленин

«Мат9көр: Субстанционалдық

«Мәң1сұр: Адам өмірінің мәні неде

«Мәс4авт: Радищев

«Мон1жүй: Қарапайым субстанция

«Мон6авт: Лейбниц

«Ноосфера»: Ақыл сферасы

«Ойл5ойш: Декарт

«Окк1при: «Жаратушыдан басқа тіршілік иесін көбейтуге болмайды»

«Оры5айн: Бердяев

«Оян3авт: Жұмабаев

«Өзе14кат: Мән мен құбылыс

«Өмі2сал: Кьеркегор

«Өрк2мағ: Тарихи дамуындағы қоғамның материалдық және рухани жетістіктерінің жиынтығы

«Өрк3түс: Шпенглермен

«Пай6қыз: Праксиология

«Пар3енг: Кун

«Пат1мағ: «Шіркеу әкейлерінің» ілімі

«Рес6авт: Шестов

«Сак1мағ: Киелі, діни

«Сиз2авт: Камю

«Сим3авт: Деррида

«Таб2авт: Энгельс

«Таб6дил: Неокантиандықтың

«Таз10авт: Кант

«Тақ1авт: Макиавелли

«Тар3сал: Фукуяма

«Үнг3кез: Платонда

«Фил2авт: Чаадаев

«Фил2енг: Пифагор

«Хай4құл: Экзистенциализм

«Шек4кез: Экзистенциализм

«Шығ3енг: Бергсон

«Экз4авт: Сартр

«Эма1мағ: Тұтас болмыстың өзінің ернеулеуінің түсінуі

«Эпи1авт: Рассел

30: Шоқай

35: Дидро

XIX3өкі: Хомяков, Киреевский

XVII6сип: Наукоцентризм

XVI-XVII3қал: Спиноза

А.Құн3көр: «Қара сөздер»

Аба11бар: Пантеизм

Аба2бөл: Адам

Аба2мәс: Адам

Аба3ілі: Жүрек

Аба4при: «Адамбол!»

Аба5тур: Пантеизм

Абс ақи: Толық жан жақты білім

Авг1көз: Теоцентристтік

Авг2еңб: «Діни қала туралы»

Авг3себ: Адамның ерігінің жамандығында

Авг4бол: Тек қана жүрекпен

Ада11қар: Сократ

Ада14ойш: Платон

Ада2аны: Тірі жүйе дамуының жоғарғы сатысы, оның басты элементтері ретінде адамдар, түрлі институттардың жиынтығы, рух сферасы

Ада3көм: Интуиция

Ада3ой: Абстрактылы

Ада3тег: Антропосоциогенез

Ада3түр: Материалдық өндіріс

Ада4бол: Философиялық антропология

Ада4жер: Ес

Ада5көр: Шығармашылық

Ада5про: Таным

Ада5түр: Антропоцентризм

Ада5ілі: Буддизм

Ада6айт: Маркс

Ада6аны: Затты өзгертетін, практикалық қызмет

Ада6ере: Индивидуалдылық

Ада7көр: Өмірлік позиция

Ада7қыз: Бостандық

Ада8ілі: Этика

Акс5бол: XIX ғасыр

Акс9сан: Мәдени-тарихи релятивизм

Ақи3енг: Сократ

Ақы7фил: Вольтер

Алғ2бер: Парменид

Алғ9ойш: Сократ

Алт6жол: Ағарту мен тәрбие

Аль5дәс: Перипатетизм

Аль8бер: Аристотельдің

Ана1тал: Тіл

Ана5авт: Декарт

Ана5бөл: Таным объектісі

Ана5таб: Ғылыми зерттеу әдістері

Ант2көз: Космоцентризм

Ант2мәд: Адам қолымен жасалғанның барлығы: материалдық заттар, әлеуметтік ұйым

Ант3біл: Болмыстың алғашқы себебі туралы ілім

Ант5дег: Протагор

Ант6етк: Еңбек құралдары,тіл мен ойлау

Ант8бөл: Аристотель

Апе3сан: Анаксимандр

Ара фил: Аристотель іліміне сүйенеді

Ара2ата: Мутакалимдер

Ари2көр: Жан

Ари5бас: Танқалудан

Ари5түр: Аристократия

Атқ7тер: Тұлға

Ато1сал: Демокрит

Ауы10қар: Аномия

Әле құн: Отбасы, жұмыс, әлеуметтік жағдай

Әле1біл: Тарихи оқиғалардың интенсивтілігі

Әле3бағ: Монизм

Әле3ғыл: Диалектика

Әле3көр: Коперник

Әле3фун: Танымдық

Әле5ақт: Теодицея

Әле5сан: Дін

Әле5сан: Мальтус

Әле5тер: Деизм

Әле5фун: Көзқарастық

Әрб6при: Верификация

Әрі7түр: Гипотеза

Бар4көз: Цивилизм

Бейсаналық: Автоматизм, болған саналық

Бер2түс: Бостандық

Бер3құр: Интуиция

Био4суб: Адам

Бол аны: Адамға бағынбайтын дамитын шындық

Бол1аны: Түрлі материалдық және рухани әлемдерінің белгіленетін абстрактылы түсінік

Бол1мән: Түйсік арқылы берілген, объективтік шындық

Бол1түр: Заттар, процесстер, адамдар, рухани, әлеуметтік

Бол2мән: Ойлаймын, демек өмір сүремін

Бос11мек: Йога

Бос1жән: Қоғам дамуының критериі

Буд1мақ: Нирванаға жету

Буд2түс: Қайғыру

Буд3айы: Буддизме құдірет идеясы және рух мәнгілігіұғымы жоқ

Бұл11сан: Дильтей

Бұл4жоқ: Номиналисттер

Бұл4орт: Антропоцентризм

Бұл5айт: Гуманизм

Бұл5еме: Агностицизм

Бұл5жар: Гностиктердің

Бұл6әке: Руссо

Бұл6ері: Ницшенікі

Бұл6сан: Эскистенциализм

Бұл7бол: Достоевский

Бұл7сан: Бейсаналықтың өзгешелігі

Бұл7фак: Прогресс

Бұл9айт: «Толқын тоғысында»

Біл гум: Гуманитарлық пәндердің зерттеуіне көп көңіл бөлу

Біл түр: Ғылыми, паранаучное, өтірік ғылыми, квазиғылыми, керіғылыми, антиғылыми

Біл1аны: Қоғаммен білімнің маңыздылығын мойындау

Біл1дер: Қабылдау, ой қорытындысы, айғақ

Біл1қыз: Қоғамның мәдени дәулетінің генераторы

Бір2туғ: Себептілік

Бір3шығ: Шестов

Бір7сал: Соловьёв

В.Вер көз: Орыс космизмі

В.С.Сол7бол: Оң

Вай2ата: Жалғыз құдірет ақиқатын мойындау

Вал–жақ: Географиялық детерминизмнің

Вол өкі: Шопенгауэр

Г.Гег2бол: Диалектикалық

Гег1әді: Диалектикалық

Гег2әді: Диалектикалық

Гег2жат: Объективтік идеализмге

Гег3ата: Абсолюттік объективтік идеализм

Гег3мән: «Әлемдік рухтың» қалыптасу процесі

Гег3сат: Өнер, дін, философия

Гег8өте: Тезис – Антитезис – Синтез

Гег9аша: Абсолюттік рух немесе Абсолюттік идея

Гер пән: Мәтін

Гер1Лог: Жалпы заң

Гно рац: Ақыл – танымның негізі

Гно эмп: Танымның негізі тәжірибе болып табылады

Гносеология: Таным теориясы

Гре3мағ: Бөлінбейтін, мәңгі

Гре3мағ: Құндылықтар

Гре5жас: Софистикада

Гум1этн: «Ландшафттағы халық»

Гум3тер: Пассионарность

Гум5бол: Италияда

Ғыл мән: Табиғат пен қоғам заңдылықтарының тануын теория мен әдістемесі

Ғыл4шығ: Виндельбанд пен Риккерт

Ғыл6бағ: Сциентизм

Ғыл7авт: Лакатос

Д.Лок1сөз: «Өмір сүру – сезіне білу»

Дам3көр: Бағдар

Дам5көр: Механизм

Дам7көр: Дерек

Дао біл: Жол, әлемді тану заңы

Дао1қал: Үндемеуді

Дао1при: Недеяние

Дао6бол: Әр адамда

Дар3ере: Ренессансатың

Дек1ілі: Дуализм

Дек3өкі: Рационализмнің

Джа1қал: Махавира Вардхамана

Диа аль: Метафизика, негативті диалектика, софистика, релятивизм, догматизм

Диа кат: Мән мен құбылыс

Диа1аны: Материалды және идеалды болмыстардың дамуы туралы ілім

Диа1ашқ: Гегель

Диа1при: Даму

Диа1түс: Дискуссияны жүргізу әдісі

Диа3сал: Маркс, Энгельс

Диа7ашқ: Гегель

Диа8шығ: Гегель

Дұр пік: Сана – жоғары ұйымдасқан материяның ерекшелігі

Дін3аны: Дін көзқарастың тарихи формасы

Дін3тео: Супернатурализм

Евр6бөл: Макиавелли

Еже2түп: Ағаш, су, от, металл, жер

Еже2Фил: Даналыққа махаббат

Еже3жаз: Ведалар

Еже4авт: Конфуций

Еже5тан: Аспан

Еже5түр: Диалектика

Еже6көш: VI ғ. б.д.д

Еже6сал: Конфуций

Еже8аны: Аристотель

Еже9бер: Миманса

Ерт4мәс: Ғарыштың пайда болуы мен құрылымы

Ерт6сал: Макиавелли

Ері6сан: Шопенгауэр

Еур3сал: Бентам

Жақ10жүй: Мораль

Жақ2рет: Адамдардың бақытына көмекші болатын имандылық әлпеті

Жал3әді: Дедукция

Жал6бағ: Экзистенциннизм

Жал6бел: Символ

Жаң11көр: Локком

Жаң3қал: Декарт

Жаң4өкі: Гольбах

Жар11сан: Неопозитивисттер

Жек12айт: Кьеркегор

Жер3бөл: Литосфера, атмосфера, гидросфера, биосфера, ноосфера

Жоғ құн: Адам өмірі

Жұп6тән: Диалектика

З.Фре1мәд: Бейсаналық құштарлықтың басу механизмі

З.Фре3дең: Бейсаналық, сана, жоғарғы сана

Зат2мін: Құбылыс

Зат4көр: Қабылдау

Зат6сан: Платон

Зат7әді: Диалектика

И.Лак3тұр: Қатты ядро мен құтқарушы белбеуден

Ибн3сип: Электика

Ибн6осы: Философиялық ойлау мен сенім ақаиқатының дербестігін мойындау

Иде біл: Бірінші орынға идея мен сананы қою

Идеалды: Ми қызметінің қасиеті

Идеология: Жеке анықталған әлеуметтік таптардың позицияларын көрсететін идеялар жүйесі, көзқарастары және принциптері

Има4айт: Руссо

Инд поз: Табиғатта себептер мен салдар жоқ

Инд11пси: Ұлттық өзіндік сана. Қоғамдық прогрестегі жоғары критериі

Индукция: Жекеден жалпыға құралған ойлаудың әдісі

Инк1фил: Бруно

Инь2көр: Заттар табиғатының екі жақтылығы принципі

Исл1бол: VII ғ

Исл4жүй: Тәңірлік

К.Мар2әді: Формациялық

К.Мар2фор: Диалектикалық

К.Мар4енг: Іс-әрекет принципі

К.Мар8көр: Материалдық байлықтың өндіру тәсілі

К.Р.Поп2жат: Постпозитивизмге

К.Юнг1арх: Бейсаналық элементі мен тәжірибеге дейін идеялар

К.Юнг2бей: Архетип

К.Ясп4шар: Коммуникация

Кан10кер: Категориялық императив

Кан1имп: Моральды заң

Кан2біл: Таза, тәжірибеге дейін

Кан2біл: Тәжірибеге дейін алынған білім

Кан4бай: Бостандық әлемімен

Кан4бол: Тәжірибеге дейін сезімдік формалары

Кан7бай: Өтпейтін шекарамен

Кан8бел: «Зат өзінде»

Кең6пік: Абсолюттік идеяның пайда болуы

Кла3бағ: Иррационализм, «өмір философиясы»

Кла5себ: Классикалық неміс философиясының дүниеге берген идеалисттік түсінігімен келіспеушілігі

Кон3бол: «Өзі үшін» емес қоғам үшін тұлға

Кон3при: «Алтын арқауы» жолы

Кон4жән: Парыз

Кон5кер: Адам салт-дәстүрлерді этикетті дұрыс орындау керек

Коп7дәл: Галилей

Көз1түр: Мифология, дін, философия

Көз2мән: Рухани-практикалық бағыттау әдісі, дүниенің түсінуі мен күйзелісі, сезімдер жүйесі

Көз2фор: Миф

Көр2көр: Жеке күйзелуде

Көш5әді: Халық ауыз әдебиеті

Кре біл: Құдай – барлығының жаратушысы

Кре дег: Құдай – барлық дүниенің жаратушысы

Куд8сан: Намыс

Күн сан: Түрлі қоғамдық құбылыстардың адамдармен күнделікті түсінуі

Күн1жат: Міңез-қылықтар

Күн2кір: Парасатты мағына, ырым мен насихат, рецепт,жеке тәжірибе, дәстүр

Кім5тиг: Аверроэстікі

Қаз13жат: Тенгрианство

Қаз1аға: А.Құнанбаев, Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин

Қаз2кон: Ақпарат қоғамы

Қаз2өкі: Маритен, Войтыла

Қаз2фор: Халық ауыз әдебиеті

Қаз3бас: Шанырақтан

Қаз3ере: Космоцентризм

Қаз4аға: Абай Құнанбаев

Қаз5сип: Табиғат пен гармониясы, шаруашылықтың пысықтығы, өмірдің жоғары иманды принциптері. Жүйелі есмес қанғыру

Қаз6бол: XIX ғ екінші жартысы

Қай13сан: Галилей

Қай3бағ: Гуманисттік, неоплатондық, натурфилософиялық, реформациялық, әлеуметтік-утопиялық

Қай3дәс: Гуманизм

Қай3ере: Технократизм

Қай3түс: Адам – жаратушы

Қай5бей: Мор

Қоғ сан: Әлеуметтік нормалар мен рухани мәдениеттің шығармашылығында, әлеуметтік шындық пен табиғат құбылыстарының жиынтығына адамдардың көзқарасы

Қоғ1өмі: Ерік, сезім, ақылдың барлық көріністерінің жиынтығы

Қоғ2әді: Идеология

Қоғ2бөл: Әлеуметтік философия

Қоғ2кри: Гуманисттік құндылықтарда

Қоғ3эле: Адам

Қоғ5орт: Табиғат

Қоз2жік: Энгельс

Қозғалыс: Жалпы өзгеріс

Қор3тап: Руханилық пен қобыздың дыбысында

Қос2авт: Ибн-Рушд

Құд4тер: Пантеизм

Құд4ұғы: Пантеизм

Құд5иде: Қайта өрлеу кезеңі

Құд9қар: Мутазилиттер

Құқ иде: Әрекеттегі құқыққа адамдардың көзқарасы мен қатынасы

Құқ1бел: Әділеттілік

Құқ3рет: Заңмен бекітілген нормалар мен ережелердің реттеушісі

Құндылықтар: Өмірдің эталоны ретінде болатын адамның байлығы

Қыт4ілі: Даосизм, конфуциандық

Л.Тол6түс: Біреуге жамандық жасамау

Л.Фей1ілі: Антропологиялық материализм

Лат3мағ: «Зат»

Лат3тиі: Ибн- Рушдқа

Лат4мағ: Тақуа, әулиелік

Лег1түс: Жэнь (адамсүйгіштік)

Лок4сал: Данилевский

Ляз4ілі: Гедонизм

Мар айт: «Сана- жоғарғы ұйымдасқан материяның ерекшелігі»

Мар2біл (даму): Объективтік шындық болмысының әдісі

Мар2біл (қозғалыс): Объективтік нақтылықтың болмысының әдісі

Мар2көр: Әлеуметтік жүйемен

Мар3аны: Көзқарастың алғашқы тарихи формасы

Мар3дең: Қоғамдық психология

Мар3кри: Практика

Мар4күш: Тап күресі

Мар4шар: Буржуазиялық қоғамның өндірістік қатынастар мен өндірістік күштер арасындағы сәйкессіздігі

Мат поз: Қоршаған орта және оның заңдары объективті, ғылыми теориялар мен адамдардың ойына деген қатынасын анықтайтын бастама

Мат сфе: Биосфера, ноосфера, ғарыш

Мат1жат: Субстанцияны материяның болмысы ретінде санау

Мат1түс: Объективтік шындықты бейнелейтін категория

Мат2әді: Қозғалыс

Мат2пік: Кеңістік пен уақыт – болмыс материя болмысының түрі

Мат2фор: Қоғамдық даму

Мат2шығ: Маркс

Мат3көр: Ми

Мат3ілі: Атомизм

Мәд құн: Мәдениеттің бүкіл әлемі

Мәд4пән: Деонтология

Мәд4сал: Данилевский

Мәд5түс: Семиотикалық

Мәң11ақы: Қорқыт-ата

Мем5фил: Платон

Мил1фил: Фалес, Анаксимандр, Анаксимен

Мир3жаз: Адам өз бақытын өзі жасаушы

Миф көз: Көзқарастың алғашқы тарихи формасы

Мор құн: Жақсылық, махаббат, достық, борыш, намыс

Мор3ғыл: Этика

Мор7бір: Соборлық

Мұс2бағ: Чистые братья

Н.А.Бер3себ: Бостандыққа ұмтылыс

Нат2кар: Кузанский

Нег3қат: Көзқарастың

Нем16айт: Фихте

Нем2мәс: Гносеология

Нем2шын: Г.Гегельдің диалектикасы

Нем3сал: Кант

Нем6бай: Вольфа

Нео1түс: Эманация

Нео7сал: Верификация

Нирвана: Сөнген болмыс

Ниц3шеш: Құдай өлді

Ниц6ите: «Билікке деген ерік»

Ноо1авт: Вернадский

О.Кон3сат: Теологиялық, метафизикалық, позитивті

Объ1бел: Тәжірибемен дәлелденген, нақтылыққа сәйкес

Объ5мін: Өлшем

Ойл4ғыл: Логика

Онт аны: Болмыс туралы ілім

Орт1фил: Аль-Фараби, Ибн Сина, Ибн Рушд

Орт2шық: «Дін оқуының қызметшісі»

Орт3бағ: Мутакалам

Орт3біл: Әлемнің рационалдық тану әдісі

Орт3жат: Деизм

Орт3иде: Теоцентризм

Орт3кез: Шіркеу әкейлерінің кезеңі

Орт3мағ: Дүниенің тануының рационалды әдісі

Орт3ілі: Суфизм

Орт4кез: Схоластика

Орт4қал: Aль-Кинди

Орт4сан: Он

Орт5қат: Адам – Құдайдың туындысы

Орт7ұсы: Сопылық

Орт7ілі: Концептуализм

Оры1фен: Тек қана автономдық даму

Оры2сал: Циолковский

Оры6бол: Мораль, адам, билік, мемлекет, идеалды қоғам

Осы10айт: Энгельс

Осы15кер: Кант

Осы4қаж: Спиноза

Осы4орт: Антропоцентризм

Осы4себ: Спиноза

Осы6құр: Кант, Фихте, Шеллинг, Гегель, Фейербах

Осы6тиг: Ницше

Осы7бол: Маркстың

Осы8сал: Мор

Осы9реа: Сенім мен ақыл

Осы9сан: Жаңа заман

Өз5тар: Аскетизм

Өзі3тан: Солипсизм

Өлш1нег: Бұл шекарада сандық өзгерістерге байланысты сапаға сәйкес өзгерістер болады

Өлі2дең: Литосфера

Өнд9таб: Экономикалық

Өне6түс: Катарсис

Пай6сан: Утилитаризм

Пан1сал: Кузанский

Пар4бол: Ойлау мен болмыс

Пат4кез: Оратағасыр

Пла3қат: Зат – болмысқа қарсы идея және көшірмес

Пла4алғ: Аристотель

Пла7көр: Булгаков

Поз1түр: Махизм

Поз3көз: Ғылым

Поз4бол: Бақылау мен эксперименттің фактілері

Пос2авт: Белл

Пот7көр: Мүмкіндік пен нақтылық

Пра1фун: Гносеологиялық

Пси тео: Фрейдизм

Пси1сал: Фрейд

Р.Дек1күм: «Картезиандық күмәндану»

Р.Дек2суб: Ойланатын және аралық

Рац6фил: Шопенгауэр

Рен4мәс: Адам

Рен5тен: Әлемнің түсінуіндегі теоцентрліктен антропоцентрлікке көшуі

Рес4айт: Славянофильдар

Реф1сал: Лютер

Реф4иде: Лютер

Рух2асы: Ғалымдармен, идеологатармен, мәдениіт қайраткерлерімен

Рух7фил: Платон

С.Кье4сат: Эстетическлық, этикалық, діни

Сан2аны: Нақтылықтың көрінісінің жоғарғы түрі

Сан2ком: Жалпы түсініктер, анализ, синтез, логикалық дәлелдеу

Сан2эле: Түйсік, қабылдау, елестету, ес

Сан6фил: Пифагор

Сан7бол: Жаңа заманда

Сана: Субъективтік шындық, бағытталған көрініс

Сап1көр: Оның белгілілігін

Сая құн: Сөз еркіндігі, азаматтық еркіндік, заңды, жеке тәелсіздік, әлеуметтік теңдік

Сая8ашқ: Аристотель

Себ8ойш: Аквинский

Сез1түр: Түйсік, қабылдау, елестетулер

Сез3көр: Бұрын сезім мүшелеріне әсер еткен, сол заттардың санада жанғыруы

Секуляризация: Қоғам өмірінің түрлі сфераларының дін мен діни институттарынан босатуы

Сенім: Тексерусіз ақпараттың қабылдауы

Скептицизм: Біздің білімімізде радикалды күмәндану

Сла4авт: Хомяков

Сла4пән: Әлемдегі орыс халқының және Ресейдің тарихи өмірі

Сок1ақы: Өз-өзіне ұстамды немесе өз-өзіне ие бола алатын

Сок1біл: Жалпы дүниені түсінуге қажетті көзқарас мен идеялар жиынтығы

Сол өкі: Беркли, Фихте, Мах

Соф1түс: Барлық заттардың мөлшері

Социогенез: Қоғамның қалыптаса бастауы

Стр7қар: Фуко

Суб иде: Дүние-адамның ішкі күйзелісі мен сезімінің жиынтығы

Суф дәл: Зухидтер

Суф1тәр: Шариат, тарихат, ақиқат

Схо3айт: Сенім мен ақыл

Схоластика: Ортағасырлық ойдың философиялық ілімі

Сци2бағ: Логикалық позитивизм

Таб11құр: Аксиология

Таб5дағ: Экологиялық

Таб7сен: Анимизм

Таб8тер: Иррационализм

Тан1зер: Адамның танымдық әрекетінің заңдылықтары

Тан2түр: Түсінік, пікір,ой қорытындысы

Тан3қыз: Ақиқаттың критериі

Тан4асы: Қабылдау, ой қорытындысы, рационалдық интуиция, басқа адамдармен танысу, ауызша немесе жазба сөз

Тап5түр: Саясат

Тар6зер: Әлеуметтік философия мен тарих философиясы

Тар6шығ: Маркс

Тәж2сал: Бэкон

Тәж3сын: Эмпириосыншылдық

Тәж5бағ: Эмпиризм

Тәр мақ: Тәжірибе мен мәдениетті мұра қалдыру, бағалы қасиеттерді дамыту, айыптаушылық қасиеттерін жоғалту, басқа адамдармен өзара әрекет жасауды және еңбекке ұйрету

Тек4сан: Беркли

Тео фун: Білімдердің синтезін жасайды, оны жалпылайды белгілі бір жүйеге келтіреді

Тер5бол: Спираль арқылы

Тех4бай: Техниканың дамуы қоғам мен адамға не болатындығының өсуінде

Тех4қор: Антитехницизм

Тея5құр: Психикалық энергия

Той кон: «Шақырту мен жауаптар» арқылы өркениеттің дамуы

Тұл1сип: Рухани бастама

Түр6жас: Әлеуметтік

Тіл4қыз: Сана

Уақ ере: Қайтымсыздық

Уақ1түс: Өзгеріп отыратын объект пен олардың жағдайларының түрлерінің координациясы

Уақ4түс: Объективтік болмыстың мінездемесі

Уни1дег: Реалисттер

Универсалиялар: Философияда жалпы түсініктер

Үзд біл: Ұдайы білім, мектептен бастап зейнеткерлер жасына дейін

Үнд5ата: Сансара

Ф.Акв5док: Неотомизм

Ф.Акв5түр: Монархия

Ф.Акв5шеш: Сенім парасаттан жоғары

Ф.Бэк4бол: Индивидтің танымдық қасиеттерінің субъективтік ерекшеліктері

Фал2нег: Су

Фей6аша: Материя мен табиғат

Фил бөл: Онтология, гносеология, антропология, аксиология

Фил жағ: Адам әлеуметтік тіршілік иесі, бірақ оның жүріс-тұрысына биологиялық ерекшеліктерінің әсерін тигізеді

Фил зер: Болмыс және ойлаудың жалпы заңдарын

Фил спе: Дүние жалпы және тұтастық ретінде тануға ұмтылу

Фил экз: Сартр, Камю, Ясперс

Фил экз: Хайдеггер, Ясперс, Сартр, Камю

Фил1қар: Психикалық түрдің көрінісімен салыстыру

Фил1қоғ: Территориалдық және тілдік тұтастық

Фил1қоз: Мәннің тіршілік етуінің әдісі

Фил1қыз: Әдістемелік, көзқарастық, құндылықтық, тәжірибелік

Фил1Мен: Адамның рухани әлемінің интегральды негізі, оның регулятивті орталығы

Фил1өкі: Леви-Стросс, Фуко, Лакан

Фил1өкі: Пирс, Джеймс, Дьюи

Фил1спе: Жалпыламалығында, кешеңділігінде өмір мәнінің толықтығында

Фил1сұр: Материя, сана, рух және табиғат қатынастары

Фил2бағ: Материализм мен идеализм

Фил2мәд: Біртұтас бірлестіктен дамыған бірлестікке өту жолы

Фил2мүм: Дүниеге деген жалпы теоретикалық көзқарастар жүйесі және ондағы адамның орны

Фил3авт: Камю

Фил3жағ: Дүниені танып білуге бола ма

Фил3шар: Материалдық өндірістің дамуының жоғарғы деңгейі

Фил5авт: М.Хайдеггер

Фил5авт: Соловьёв

Фил5жат: Рухани объективтігі

Фил5таб: Спиноза

Форма: Мазмұнның тіршілік ету әдісі

Фра3бай: Өркениеттің табиғи жағдайынан адамзат дамуына дейін

Фра6көз: Эксперимент

Фре3әді: Индуктивтік

Хай3мән: Осында-болмыс. Мұнда болмыс, оның қасында болу

Ход2көз: Сопылық

Хри3өкі: Кьеркегор

Хри4ойш: Филон Александрийский

Черн3сұр: Не істеу керек?

Ш.Уал3фил: Асан Қайгы

Шел2түс: Интеллектуалдық интуиция

Шел5бол: Антикалық-гректік

Шоп3бас: Әлемдік ерік

Шпе4бұл: Мәдениеттің жаңа элементтерінің қалыптасуы

Шығ2өкі: Аль-Фараби

Шын2кат: Объективтік

Шір5жиы: Патристика

Эво4сал: Конт

Экз4сип: Сезімділік

Энг1сан: Жоғарғы ұйымдасқан материяның ерекшелігі

Энг3сұр: Сананың материяға деген қатынасы

Эпи2при: Ляззат алу

Эст кат: Көтеріңкі, алқап, әдемілік, әлпетсіз

Эст құн: Әсемділік, өнер, гармония, стиль

Эсх1мағ: Әлемнің соңы туралы ілім



<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Адепт, прошедший «посвящение», должен перестать отличать себя от Бога, Бога от мира, а добро от зла | От авторов
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-08-18; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 501 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Наглость – это ругаться с преподавателем по поводу четверки, хотя перед экзаменом уверен, что не знаешь даже на два. © Неизвестно
==> читать все изречения...

1123 - | 871 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.012 с.