СТИЛІЗАЦІЯ ЗАДАНОГО ОБ’ЄКТУ (за карткою-завданням)
Мета завдання: перевірка навичок володіння графічною мовою (лінія, пляма, крапка), художніми матеріалами, вміння відібрати головне у стилізованому об’єкті, аналіз та відтворення особливостей стилю;
Виявити креативність, декоративність сприйняття, вміння спрощувати, схильність до утворення дизайн-форм
3.1. Виконати 4 варіанти стилізованих зображень за зразком наданої графічної мови:
· лінія,
· пляма,
· поєднання лінії, крапки, плями,
· спрощення до геометричних фігур
3.2. Виконати ще 3 варіанти стилізації цього ж об’єкту за власною графічною манерою.
Завдання ІІ етапу для спеціалізації ДИЗАЙН СЕРЕДОВИЩА
ВИКОНАТИ ПОБУДОВУ ОБ’ЄМНО-ПРОСТОРОВОЇ
КОМПОЗИЦІЇ З ВКАЗАНИХ ОБ’ЄКТІВ (за карткою-завданням)
Мета: перевірка навичок володіння графічною мовою; об’ємно-просторовим уявленням та сприйняттям; художніми матеріалами; здатність самостійно аналізувати та приймати рішення; виявити креативність, відчуття кольору, декоративність сприйняття, вміння адаптувати під обмеження об’ємно-просторових форм, схильність до утворення дизайн-форм.
2.1. Виконати 3 варіанти побудови об’ємно-просторової композиції з вказаних об’єктів;
Виконати побудову 2-х додаткових видових точок найбільш вдалої композиції.
2.2. Виконати 2 варіанти стилізації цієї ж композиції за власною графічною манерою в кольорі.
Критерії оцінювання роботи з фаху (стилізація)
Бали | Критерії оцінювання |
Відмінно - 91-100 балів | 1. В роботі виявлено відчуття гармонійності й пропорційності при розташуванні зображень в полі аркушу, взаємодія між окремими елементами зображення забезпечена на основі законів пропорціювання, співмірності та гармонії; 2. Пластика форми, тектоніка і конструкція зображення підпорядковані властивостям художнього образу, що створюється. Утримано єдність зображення та всі його частини підпорядковані цілому, наявні авторські пошуки у засобах відображення задуманої ідеї. 3. Наявні розуміння відмінностей між площинною та об’ємною (в тому числі й ілюзорно-обємною) композиціями. 4. Виявлені графічні навички, вміння працювати з різними графічними матеріалами і інструментами. 5. Виявлена графічна культура у представленні кінцевого рішення. |
Дуже добре – 84-90 балів | 1. В роботі виявлено відчуття гармонійності й пропорційності при розташуванні зображень в полі аркушу, взаємодія між окремими елементами зображення забезпечена на основі законів пропорціювання, співмірності та гармонії; 2. Пластичні, тектонічні та конструктивні характеристики форми зображення подекуди є випадковими, засоби розкриття художнього образу не є достатньо обміркованими. Втім зображення виглядають достатньо цілісно, наявні авторські пошуки у засобах відображення задуманої ідеї. 3. В розкритті образних характеристик нівелюється розуміння відмінностей між площинною та об’ємною (в тому числі й ілюзорно-обємною) композиціями. 4. Виявлені графічні навички, вміння працювати з різними графічними матеріалами і інструментами. 5. Виявлена графічна культура у представленні кінцевого рішення. |
Добре - 76-83 бали | 1. В роботі, в цілому забезпечено гармонійність й пропорційність при розташуванні зображень в полі аркушу, однак мають місце незначні порушення законів пропорціювання у взаємодії між окремими елементами зображення, співмірності та гармонії; 2. Пластичні, тектонічні та конструктивні характеристики форми зображення подекуди є випадковими, засоби розкриття художнього образу не є достатньо обміркованими. Втім, наявні авторські пошуки у засобах відображення задуманої ідеї. 3. В розкритті образних характеристик нівелюється розуміння відмінностей між площинною та об’ємною (в тому числі й ілюзорно-обємною) композиціями. 4. Виявлені графічні навички, вміння працювати з різними графічними матеріалами і інструментами. 5. Графічна культура у представленні кінцевого рішення потребує вдосконалення. |
Задовільно – 66-75 балів | 1. В роботі частково порушена гармонійність й пропорційність при розташуванні зображень в полі аркушу, не утримуються закони пропорціювання у взаємодії між окремими елементами зображення, співмірності та гармонії; 2. Пластичні, тектонічні та конструктивні характеристики форми зображення подекуди є випадковими, засоби розкриття художнього образу не є достатньо обміркованими. Втім, наявні авторські пошуки у засобах відображення задуманої ідеї. 3. В розкритті образних характеристик відсутнє розуміння відмінностей між площинною та об’ємною (в тому числі й ілюзорно-обємною) композиціями. 4. Графічні навички та технічність виконання роботи свідчать про використання вкрай обмеженого кола графічних матеріалів і інструментів. 5. Графічна культура у представленні кінцевого рішення потребує суттєвого вдосконалення. |
Достатньо (задовольняє мінімальні критерії) – 61-65 балів | 1. В роботі частково порушена гармонійність й пропорційність при розташуванні зображень в полі аркушу, не утримуються закони пропорціювання у взаємодії між окремими елементами зображення, співмірності та гармонії; 2. Пластичні, тектонічні та конструктивні характеристики форми зображення подекуди є випадковими, засоби розкриття художнього образу не є достатньо обміркованими. Втім, наявні авторські пошуки у засобах відображення задуманої ідеї. 3. В розкритті образних характеристик відсутнє розуміння відмінностей між площинною та об’ємною (в тому числі й ілюзорно-обємною) композиціями. 4. Графічні навички та технічність виконання роботи свідчать про використання вкрай обмеженого кола графічних матеріалів і інструментів. 5. Графічна культура у представленні кінцевого рішення потребує суттєвого вдосконалення. |
Недостатньо (Задовольняє мінімальним критеріям) - 21-60 балів | 1. В роботі повністю порушена гармонійність й пропорційність при розташуванні зображень в полі аркушу, не утримуються закони пропорціювання у взаємодії між окремими елементами зображення, відсутні співмірність та гармонія. 2. Пластичні, тектонічні та конструктивні характеристики форми у всіх зображеннях є випадковими, засоби розкриття художнього образу є не обміркованими, а випадковими. Всі запропоновані авторські зображення є подібними, образна ідея є не зрозумілою, відсутні пошуки засобів її відображення. 3. Відсутнє розуміння відмінностей між площинною та об’ємною (в тому числі й ілюзорно-обємною) композиціями. 4. Графічні навички є врай нерозвинутими, технічність виконання роботи свідчать про використання вкрай обмеженого кола графічних матеріалів і технік. 5. Графічна культура у представленні кінцевого рішення потребує суттєвого вдосконалення. |