Лекции.Орг


Поиск:




Категории:

Астрономия
Биология
География
Другие языки
Интернет
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Механика
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Транспорт
Физика
Философия
Финансы
Химия
Экология
Экономика
Электроника

 

 

 

 


Г) ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО.




№2

ЕСТЕТИЧНЕ ВІДТВОРЕННЯ СВІТУ В АРХІТЕКТУРІ ВІДБУВАЄТЬСЯ:

А) ЧЕРЕЗ ПЛАСТИЧНІ ОБРАЗИ;

Б) ЧЕРЕЗ ОБ’ЄМНО-ПРОСТОРОВІ ФОРМИ;

В) ЧЕРЕЗ СЛОВО;

Г) ЗА ДОПОМОГОЮ КОЛЬОРУ.

2. КЛАСИЧНІ ДАВНЬОГРЕЦЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ОРДЕРИ:

А) СПАРТАНСЬКИЙ, АФІНСЬКИЙ, ДЕЛЬФІЙСЬКИЙ;

Б) СТУПІНЧАСТІ, ГЛАДЕНЬКІ, РЕБРИСТІ;

В) ДОРІЙСЬКИЙ, ІОНІЙСЬКИЙ, КОРИНФСЬКИЙ;

Г) СЮРРЕАЛІСТИЧНИЙ, РЕАЛІСТИЧНИЙ, ІМПРЕСІОНІСТИЧНИЙ.

3. ТИПОВИМИ ОЗНАКАМИ АРХІТЕКТУРИ ДОКОЛУМБОВОЇ АМЕРИКИ Є:

А) БАГАТОЯРУСНІ ВЕЖІ У ФОРМІ ПАГОД;

Б) МІНАРЕТИ, МЕЧЕТІ, ВИГАДЛИВЕ ОРНАМЕНТУВАННЯ СПОРУД;

В) ГЛАДКОСТІННІ ПІРАМІДИ, «ПАПІРУСОПОДІБНІ» ТА «ЛОТОСОВИДНІ» КОЛОНИ;

Г) КОМПЛЕКСИ СХІДЧАСТИХ ПІРАМІД ІЗ КУЛЬТОВИМ ПРИМІЩЕННЯМ НА ВЕРШИНІ, КАМ’ЯНІ СТЕЛИ З РЕЛЬЄФАМИ.

№3

ВИД СКУЛЬПТУРИ, РОЗРАХОВАНИЙ НА ОБХІД І ЕСТЕТИЧНЕ СПРИЙНЯТТЯ З УСІХ СТОРІН:

А) ГОРЕЛЬЄФ;

Б) КРУГЛА СКУЛЬПТУРА;

В) БАРЕЛЬЄФ;

Г) КОНТРРЕЛЬЄФ.

2. НЕВЕЛИКІ СТАТУЕТКИ З ДЕРЕВА, БРОНЗИ, ПОРЦЕЛЯНИ, КАМЕНЮ, КІСТКИ, ГЛИНИ ТА ІНШИХ МАТЕРІАЛІВ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО:

А) МОНУМЕНТАЛЬНО-ДЕКОРАТИВНОЇ СКУЛЬПТУРИ;

Б) СТАНКОВОЇ СКУЛЬПТУРИ;

В) МОНУМЕНТАЛЬНОЇ СКУЛЬПТУРИ;

Г) СКУЛЬПТУРИ МАЛИХ ФОРМ.

3. МИТЕЦЬ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ, ВІДОМИЙ ЯК ГЕНІАЛЬНИЙ СКУЛЬПТОР:

А) ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ;

Б) РАФАЕЛЬ САНТІ;

В) МІКЕЛАНДЖЕЛО БУАНАРРОТІ;

Г) ПАОЛО ВЕРОНЕЗЕ.

№4

ВИД СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА, СУТТЮ ЯКОГО Є НЕ КОПІЮВАННЯ ОТОЧУЮЧОГО СВІТУ, А ФІКСУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ЗАСОБІВ СПЕЦІАЛЬНО ПІДІБРАНИХ ОБ’ЄКТІВ АБО СТВОРЕНИХ СЦЕН ДЛЯ ФОТОГРАФУВАННЯ З МЕТОЮ ВИРАЖЕННЯ ПЕВНОГО ХУДОЖНЬОГО ЗАДУМУ:

А) ФОТОШОП;

Б) ФОТОМОНТАЖ;

В) ДИЗАЙН;

Г) ХУДОЖНЯ ФОТОГРАФІЯ.

2. ЖАНР В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ, ЯКИЙ ВІДОБРАЖАЄ МИСТЕЦЬКЕ УЯВЛЕННЯ ПРО КРАСУ, ЕСТЕТИКУ ТА ЕРОТИЗМ, ЯК ЦІННОСТІ ЧУТТЄВОГО БУТТЯ ЛЮДИНИ, ГОЛОВНИМ ПРЕДМЕТОМ ЗОБРАЖЕННЯ В ЯКОМУ Є:

А) ЗОБРАЖЕННЯ ТВАРИН;

Б) ОГОЛЕНЕ ЛЮДСЬКЕ ТІЛО;

В) ЗОБРАЖЕННЯ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ;

Г) ЗОБРАЖЕННЯ ІСТОРИЧНИХ ПОДІЙ.

3. СФЕРА МИСТЕЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, В ЯКІЙ КОМП’ЮТЕР ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ, ОБРОБКИ ТА СИНТЕЗУ ЗОБРАЖЕНЬ, ОТРИМАНИХ З РЕАЛЬНОГО СВІТУ:

А) ІНТЕРНЕТ;

Б) ЧАТ;

В) КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА;

Г) ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР.

№5

МИСТЕЦТВО, ГОЛОВНОЮ СУТТЮ ЯКОГО Є СТВОРЕННЯ І ОЗДОБЛЕННЯ ХУДОЖНІХ ВИРОБІВ, ЩО МАЮТЬ ПРАКТИЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ У ПОБУТІ:

А) ДИЗАЙН;

Б) АРХІТЕКТУРА;

В) СКУЛЬПТУРА;

Г) ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО.

2. КУЛЬТУРА, ЩО РОЗВИВАЛАСЬ НА ТЕРЕНАХ УКРАЇНИ ЗА ДОБИ МІДНОГО ВІКУ, І МАЛА ВІДЧУТ-НИЙ ВПЛИВ НА ОРНАМЕНТАЛЬНУ МОВУ АВТЕНТИЧНОГО УКРАЇН-СЬКОГО ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАД-НОГО МИСТЕЦТВА?

А) КРИТО-МІКЕНСЬКА КУЛЬТУРА;

Б) КУЛЬТУРА ДРЕВНІХ СКІФІВ;

В) ТРИПІЛЬСЬКА КУЛЬТУРА;

Г) КУЛЬТУРА ТЮРКОМОВНИХ КОЧОВИХ ПЛЕМЕН.

3. СПІЛЬНІ РИСИ ПРАДАВНЬОГО ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО (УЖИТКОВОГО) МИСТЕЦТВА У РІЗНИХ КУЛЬТУРНИХ РЕГІОНАХ СВІТУ:

А) ТЕХНІКА ВИКОНАННЯ;

Б) МАГІЧНЕ СПРЯМУВАННЯ І СТИЛІЗАЦІЯ;

В) КОЛЬОРОВА ГАМА;

Г) РЕАЛІСТИЧНІСТЬ ЗОБРАЖЕН-НЯ.

4. ВИД ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА, ЗАВДАННЯМ ЯКОГО Є ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ПРЕДМЕТІВ ПОБУТУ, ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНОГО ПРЕДМЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА, СТВОРЕНОГО ЗАСОБАМИ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА, ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЙКРАЩИХ УМОВ ПРАЦІ, ПОБУТУ ТА ВІДПОЧИНКУ ЛЮДЕЙ:

А) ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО;

Б) ДИЗАЙН;

В) АРХІТЕКТУРА;

Г) СКУЛЬПТУРА.

№6

ВИД МИСТЕЦТВА, ЩО ВІДОБРАЖАЄ ДІЙСНІСТЬ У ХУДОЖНЬО-ЗВУКОВИХ ОБРАЗАХ:

А) ХОРЕОГРАФІЯ;

Б) ЛІТЕРАТУРА;

В) ЖИВОПИС;

Г) МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО.

2. НАЙПОШИРЕНІШИЙ ЖАНР У МУЗИЦІ, В ЯКОМУ ГАРМОНІЗУ-ЄТЬСЯ МИСТЕЦТВО МУЗИКИ І ПОЕЗІЇ:

А) ВОКАЛІЗ;

Б) ТАНЕЦЬ;

В) ПІСНЯ;

Г) ВАРІАЦІЇ.

3. ОСМИСЛЕНА ОДНОГОЛОСНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ЗВУКІВ, ОБ’ЄДНАНИХ РИТМОМ І ЛАДОМ:

А) МЕЛОДІЯ;

Б) ІНТОНАЦІЯ;

В) ВОКАЛІЗ;

Г) ПІСНЯ.

№7

ПІДБЕРІТЬ СИНОНІМ ДО ПОНЯТТЯ «МУЗИКА МАСОВИХ ЖАНРІВ»:

А) СИМФОДЖАЗ;

Б) ПОП-МУЗИКА;

В) ДЖАЗ-РОК;

Г) ПОПУЛЯРНА МУЗИКА.

2. СТИЛЬОВИЙ НАПРЯМ МУЗИКИ МАСОВИХ ЖАНРІВ, ЩО ВИНИК НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ НА ПІВ-ДНІ США, ВНАСЛІДОК ВЗАЄМОДІЇ АФРИКАНСЬКОЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬ-КОЇ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ МУЗИКИ, ХАРАКТЕРНИМИ РИСАМИ ЯКОГО Є: ПОЛІРИТМІЯ, ТЕМБРОВА СВОЄРІДНІСТЬ ТА КОЛЕКТИВНА ІМПРОВІЗАЦІЯ:

А) КАНТРІ;

Б) РОК;

В) ДЖАЗ;

Г) ШАНСОН.

3. В ЯКОМУ З ПЕРЕРАХОВАНИХ АЛЬБОМІВ ГУРТУ «ОКЕАН ЕЛЬ-ЗИ» ВМІЩЕНО ПІСНЮ «ДРУГ»:

А) «ТАМ, ДЕ НАС НЕМА»;

Б) «ЯНАНЕБІБУВ»;

В) «МОДЕЛЬ»;

Г) «СУПЕРСЕМЕТРІЯ».

№9

ВИЯВ СИНТЕТИЧНОГО МИСТЕЦТВА, В ЯКОМУ СПЕЦИФІЧНИМ ЗАСОБОМ ВИРАЖЕННЯ Є СЦЕНІЧНА ДІЯ, ЩО ВИНИКАЄ В ПРОЦЕСІ ГРИ АКТОРІВ ПЕРЕД ГЛЯДАЧАМИ:

А) КІНОФІЛЬМ;

Б) ЦИРКОВА ВИСТАВА;

В) ТЕАТРАЛЬНИЙ СПЕКТАКЛЬ;

Г) ВІДЕОКЛІП.

ХУДОЖНЄ АБО АРХІТЕК-ТУРНЕ ЗОБРАЖЕННЯ МІСЦЯ ДІЇ У СЦЕНІЧНИХ ВИСТАВАХ:

А) АРХІТЕКТУРНИЙ ПЕЙЗАЖ;

Б) ПАРКОВИЙ ПЕЙЗАЖ;

В) ДИЗАЙН ІНТЕР’ЄРУ;

Г) ТЕАТРАЛЬНІ ДЕКОРАЦІЇ.

ХУДОЖНЄ ВІЗУАЛЬНЕ ПІДСИЛЕННЯ ВІДТВОРЕННЯ ТВОРЧОГО ЗАДУМУ АВТОРА ТВОРУ, ПОКЛАДЕНОГО В ОСНОВУ СПЕКТАКЛЮ ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ ПРЕДСТАВНИКАМИ ТАКИХ ТЕАТРАЛЬНИХ ПРОФЕСІЙ:

А) ХОРЕОГРАФ, КОСТЮМЕР, ХУДОЖНИК-ВІЗАЖИСТ;

Б) ХУДОЖНИК ПО КОСТЮМАХ, ХУДОЖНИК-ДЕКОРАТОР, ГРИМЕР;

В) ГРИМЕР, ХУДОЖНИК ПО КОСТЮМАХ, ОПЕРАТОР;

Г) ОПЕРАТОР, РЕЖИСЕР, ХУДОЖНИК-ОСВІТЛЮВАЧ.

№10

ВИД СЦЕНІЧНОГО МИСТЕЦТВА, ОСНОВНИМ ВИРАЖАЛЬНИМ ЗАСОБОМ ЯКОГО Є НЕРОЗДІЛЬНО ПОВ’ЯЗАНІ МІЖ СОБОЮ МУЗИКА ТА ТАНЕЦЬ, ЯКІ ВІДТВОРЮЮТЬ СЮЖЕТНО-ОБРАЗНУ КОНЦЕПЦІЮ ДРАМАТИЧНОГО ТВОРУ:

А) НАРОДНІ ТАНЦІ;

Б) СВІНГ;

В) РИТУАЛЬНІ ТАНЦІ;

Г) БАЛЕТ.

ТАНЕЦЬ, ЯКИЙ Є ВІЗИТНОЮ КАРТКОЮ ФОЛЬКЛОРУ НАРОДІВ КАВКАЗЬКОГО РЕГІОНУ:

А) ФЛАМЕНКО;

Б) ЛЕЗГІНКА;

В) ЧАРДАШ;

Г) РУМБА.

ТАНЦІ ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ:

А) ХАСТЛ, СВІНГ, РОК-Н-РОЛ;

Б) КАДРИЛЬ, ПОЛЬКА, МАЗУРКА;

В) САМБА, РУМБА, ТАНГО;

Г) ТАНГО, РОК-Н-РОЛ, ЛАМБАДА.

№11

ВИД СИНТЕТИЧНОГО МИСТЕЦТВА, ЯКИЙ ОПЕРУЄ РУХОМИМИ ФОТОГРАФІЧНИМИ ЗОБРАЖЕННЯМИ:

А) ФОТОГРАФІЯ;

Б) КІНО;

В) КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА;

Г) ТЕАТР.

2. ХУДОЖНІ ЗАСОБИ ВИРАЗНОСТІ, ЩО СКЛАДАЮТЬ ОСНОВУ ЦІЛІСНОСТІ КІНО І ВІДРІЗНЯЮТЬ ЙОГО ВІД ІНШИХ МИСТЕЦТВ:

А) КАДР, РАКУРС, ОСВІТЛЕННЯ, ПЛАНОВІСТЬ;

В) КОЛІР, РАКУРС, ОСВІТЛЕННЯ, ПЛАНОВІСТЬ;

Г) РИТМ, КАДР, МОНТАЖ, ПЛАНОВІСТЬ.

3. ВИД КІНО, ЩО БАЗУЄТЬСЯ НА ОБРАЗНОМУ ВІДОБРАЖЕННІ РЕАЛЬНИХ ГЕРОЇВ ТА ПОДІЙ:

А) НАУКОВЕ;

Б) АНІМАЦІЙНЕ;

В) ДОКУМЕНТАЛЬНЕ;

Г) ІГРОВЕ.

№12

ЩО Є ОСНОВОЮ ДЛЯ СТВОРЕННЯ КІНОФІЛЬМУ?

А) ЛІТЕРАТУРНИЙ ТВІР;

Б) АКТОРСЬКИЙ СКЛАД;

В) ЗНІМАЛЬНА ГРУПА;

Г) СЦЕНАРІЙ.

2. ЗАВДЯКИ ЯКІЙ ІЗ КІНОПРО-ФЕСІЙ ГЛЯДАЧ МАЄ МОЖЛИВІСТЬ СПРИЙМАТИ ПОДІЇ ФІЛЬМУ В РІЗНИХ РАКУРСАХ?

А) КІНООПЕРАТОР;

Б) РЕЖИСЕР;

В) СЦЕНАРИСТ;

Г) ХУДОЖНИК-ДЕКОРАТОР.

3. ЖАНР КІНОФІЛЬМУ, ДЕ МЮЗИКЛ АБО ОПЕРЕТА, ПЕРЕНЕСЕНІ З ТЕАТРАЛЬНИХ ПІДМОСТКІВ НА КІНОЕКРАН:

А) СІМЕЙНИЙ ФІЛЬМ;

Б) МЕЛОДРАМА;

В) МУЗИЧНИЙ ФІЛЬМ;

Г) ДРАМА.

№ 13

СТУПІНЬ КОНКРЕТИЗАЦІЇ ВІЗУАЛЬНОГО ВІДТВОРЕННЯ ПРЕДСТАВЛЕНИХ ПОДІЙ Є ХАРАКТЕРНОЮ РИСОЮ:

А) ТЕАТРАЛЬНОЇ ВИСТАВИ;

Б) МЮЗИКЛУ;

В) ВІДЕОКЛІПУ;

Г) ПІСНІ З КІНОФІЛЬМУ.

СТУПІНЬ САМОСТІЙНОСТІ ТА САМОДОСТАТНОСТІ ПЕВНОГО ТВОРУ ЯК НЕЗАЛЕЖНОГО ВИТВОРУ МИСТЕЦТВА Є ХАРАКТЕР-НОЮ РИСОЮ:

А) ТЕАТРАЛЬНОЇ ВИСТАВИ;

Б) МЮЗИКЛУ;

В) ВІДЕОКЛІПУ;

Г) ПІСНІ З КІНОФІЛЬМУ.

ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ, ЯКІ ВІДРІЗНЯЮТЬ ВІДЕОКЛІП ВІД «ВЕЛИКОГО» КІНО:

А) КОРОТКОТРИВАЛІСТЬ, «ДРІБНИЙ» МОНТАЖ, СПЕЦЕФЕКТИ;

Б) КОРОТКОТРИВАЛІСТЬ, МОНТАЖ, ВІЗУАЛЬНА ІЛЮСТРАЦІЯ МУЗИЧНОЇ ТЕМИ;

В) ПОВНОМЕТРАЖНІСТЬ, «ДРІБНИЙ МОНТАЖ», ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПІСНІ;

Г) МОНТАЖ, СПЕЦЕФЕКТИ, ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПІСНІ.

№17

ОСНОВОЮ ТА ЯДРОМ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ Є:

А) ОСВІТА;

Б) ТЕХНОЛОГІЇ;

В) МИСТЕЦТВО;

Г) РЕЛІГІЯ.

ТВОРЦЕМ ТА НОСІЄМ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ Є:

А) СЛУЖИТЕЛІ КУЛЬТУ;

Б) ФІЛОСОФИ;

В) ПРОФЕСІЙНІ МИТЦІ;

Г) НАРОД.

ОДНА З ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ, СВІТОГЛЯДУ ТА СВІТОСПРИЙНЯТТЯ, ЗУМОВЛЕНА ВІРОЮ В ІСНУВАННЯ НАДПРИРОДНОГО:

А) ФІЛОСОФІЯ;

Б) РЕЛІГІЯ;

В) НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО;

Г) КУЛЬТУРА.

№18

СУКУПНІСТЬ МАТЕРІАЛЬНИХ ТА ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ, ВИРОБЛЕНИХ ЛЮДСТВОМ ПРОТЯГОМ УСІЄЇ ІСТОРІЇ ЙОГО РОЗВИТКУ:

А) РЕЛІГІЯ;

Б) МИСТЕЦТВО;

В) КУЛЬТУРА;

Г) ОСВІТА.

КУЛЬТУРА, ОСНОВОЮ ЯКОЇ Є ІДЕАЛІСТИЧНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ВСЕСВІТ З ПОВНИМ І ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВИМ ПРІОРИТЕТОМ НАДЛЮДСЬКОГО НАЧАЛА:

А) СУБКУЛЬТУРА;

Б) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА;

В) НАРОДНА КУЛЬТУРА;

Г) САКРАЛЬНА КУЛЬТУРА.

ТИП КУЛЬТУРИ, ЩО БАЗУЄТЬСЯ НА СИСТЕМІ ЦІННОСТЕЙ, УСТАЛЕНИХ МОДЕЛЕЙ ПОВЕДІНКИ, СТИЛЮ ЖИТТЯ ПЕВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ГРУПИ, ЩО ВИРІЗНЯЄТЬСЯ В МЕЖАХ ДОМІНУЮЧОЇ КУЛЬТУРИ:

А) СВІТСЬКА КУЛЬТУРА;

Б) СУБКУЛЬТУРА;

В) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА;

Г) НАРОДНА КУЛЬТУРА.

№ 20

ПОБУДОВА ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ, СПІВВІДНОШЕННЯ ЙОГО ОКРЕМИХ ЧАСТИН І ЕЛЕМЕНТІВ, ЩО ЗУМОВЛЕНІ ТВОРЧИМ ЗАДУМОМ, ЗМІСТОМ, ХАРАКТЕРОМ І ПРИЗНАЧЕННЯМ:

А) РИСУНОК;

Б) ЕКСПОЗИЦІЯ;

В) КОМПОЗИЦІЯ;

Г) ПОСТАНОВКА.

2. ГАЛУЗЬ ЛЮДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯКА ФОРМУЄ ЛЮДСЬКУ ОСОБИСТІСТЬ, ВПЛИВАЮЧИ ОДНОЧАСНО НА РОЗУМ І ЕМОЦІЇ, ЛЮДСЬКИЙ ДУХ У ЦІЛОМУ:

А) МИСТЕЦТВО;

Б) ФІЛОСОФІЯ;

В) НАУКА;

Г) ОСВІТА.

3. СИСТЕМА ПОГЛЯДІВ НА СВІТ І МІСЦЕ ЛЮДИНИ У НЬОМУ, НА СТАВЛЕННЯ ЛЮДЕЙ ДО НАВКО-ЛИШНЬОЇ ДІЙСНОСТІ І ДО САМИХ СЕБЕ, А ТАКОЖ ІДЕАЛИ, ПРИН-ЦИПИ ПІЗНАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ:

А) ФІЛОСОФІЯ;

Б) РЕЛІГІЯ;

В) СВІТОГЛЯД;

Г) КУЛЬТУРА.

№ 21

ПРОМІЖОК ЧАСУ У РОЗВИТКУ ПРИРОДИ, СУСПІЛЬСТВА, НАУКИ ТА МИСТЕЦТВА, ЩО МАЄ ВИРАЗНІ ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ:

А) СТИЛЬ;

Б) ПЕРІОД;

В) ЕПОХА;

Г) КУЛЬТУРА.

2. ДЛЯ ЯКОГО З АРХІТЕКТУРНИХ СТИЛІВ ХАРАКТЕРНИМ Є ПІДКРЕСЛЕНА СПРЯМОВАНІСТЬ У НЕБО, СТРІЛЧАСТІ АРКИ, КАРКАСНІ КОНСТРУКЦІЇ, ВЕЛЕТЕНСЬКІ ВІТРАЖІ?

А) РОМАНСЬКОГО;

Б) КЛАСИЦИЗМУ;

В) МОДЕРНУ;

Г) ГОТИЧНОГО.

3. КОЛОНИ «ІОНІЙСЬКОГО», «КОРИНФСЬКОГО», «ДОРІЙСЬКОГО» ТИПІВ Є ХАРАКТЕРНИМИ ДЛЯ АРХІТЕКТУРИ:

А) ДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ;

Б) СТАРОДАВНЬОГО ЄГИПТУ;

В) ДОКОЛУМБОВОЇ АМЕРИКИ;

Г) ДРЕВНЬОЇ ІНДІЇ.

№ 22

ЄВРОПЕЙСЬКЕ МИСТЕЦТВО ХІV –XVI СТ., ДЛЯ ЯКОГО ХАРАКТЕРНИМ БУЛО ВИКОРИСТАННЯ СПАДКУ АНТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ:

А) ГОТИКА;

Б) БАРОКО;

В) РОМАНСЬКЕ;

Г) РЕНЕСАНС.

2. ФІЛОСОФСЬКО-ЕТИЧНЕ ВЧЕННЯ, ЩО УТВЕРДЖУВАЛО НАСОЛОДУ ТА ЗАДОВОЛЕННЯ ЯК НАЙВИЩУ МЕТУ ТА ОСНОВНИЙ СЕНС ЛЮДСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ ТА БУЛО ХАРАКТЕРНОЮ РИСОЮ МИСТЕЦТВА ІТАЛІЙСЬКОГО БАРОКО:

А) МІСТИЦИЗМ;

Б ) ГЕДОНІЗМ;

В) ДРАМАТИЗМ;

Г) МЕТАФІЗИЧНІСТЬ.

3. УКРАЇНСЬКИЙ СКУЛЬПТОР, ТВОРИ ЯКОГО СТАЛИ НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ СОБОРУ СВ. ЮРА У ЛЬВОВІ:

А) Б.ДЕННЕР;

Б) М.БЕРЕЗОВСЬКИЙ;

В) А.ВЕДЕЛЬ;

Г) Й.ПІНЗЕЛЬ.

№ 24

НАВМИСНЕ ПОЄДНАННЯ В ОДНОМУ ТВОРІ МИСТЕЦТВА НЕСУМІСНИХ АБО НАДЗВИЧАЙНО ВІДМІННИХ, РІЗНОРІДНИХ СТИЛІСТИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ:

А) ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ;

Б) ПОЛІХУДОЖНІСТЬ;

В) ПОЛІМОРФНІСТЬ;

Г) ПОЛІСТИЛІСТИКА.

2. РЕАЛІСТИЧНЕ МИСТЕЦТВО ХХ СТ., ЯКЕ ЧАСТО ВИКОРИСТОВУВАЛО ДОСЯГНЕННЯ І ПРИЙОМИ ІНШИХ, НЕРЕАЛІСТИЧНИХ ХУДОЖНІХ НАПРЯМІВ:

А) ЕКСПРЕСІОНІЗМ;

Б ) ФОВІЗМ;

В) ДАДАЇЗМ;

Г) ФУТУРИЗМ.

3. НАПРЯМ У МИСТЕЦТВІ ХХ СТОЛІТТЯ, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ СПРОЩЕНИМИ І МАЙЖЕ ПЛОСКИМИ ЗОБРАЖЕННЯМИ ПРЕДМЕТІВ:

А) КУБІЗМ;

Б) СИМВОЛІЗМ;

В) АБСТРАКЦІОНІЗМ;

Г) ПРИМІТИВІЗМ.

№ 28

РЕКЛАМА, ЯКА ПОКЛИКАНА СТИМУЛЮВАТИ АКТУАЛЬНІ ПОТРЕБИ, СПРЯМОВАНІ НА САМОРОЗВИТОК ЛЮДИНИ, ЩО НАДАЄ НОВІ ЗНАННЯ І ЗБАГАЧУЄ ЇЇ НОВИМ ДОСВІДОМ Є:

А) ТОРГІВЕЛЬНОЮ;

Б) СОЦІАЛЬНОЮ;

В) ПРОСВІТНИЦЬКОЮ;

Г) ПОЛІТИЧНОЮ.

ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ПРЕДМЕТІВ ПОБУТУ, ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНОГО ПРЕДМЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА, СТВОРЕНОГО ЗАСОБАМИ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЙКРАЩИХ УМОВ ПРАЦІ, ПОБУТУ ТА ВІДПОЧИНКУ ЛЮДЕЙ - ЦЕ:

А) РЕКЛАМА;

Б) МАКЕТУВАННЯ;

В) АРХІТЕКТУРА;

Г) ДИЗАЙН.

ЯКИЙ З ПЕРЕРАХОВАНИХ ЗАСОБІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ НЕ Є АУДІО-ВІЗУАЛЬНИМ:

А) ВІДЕО;

Б) РАДІО;

В) ІНТЕРНЕТ;

Г) ТЕЛЕБАЧЕННЯ.

№ 34

КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЗАКЛАД, ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПАМ’ЯТОК ПРИРОДИ, МАТЕРІАЛЬНОЇ І ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ, ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН ДО НАДБАНЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ І СВІТОВОЇ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ::

А) НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ;

Б) БІБЛІОТЕКА;

В) ГАЛЕРЕЯ;

Г) МУЗЕЙ.

2. ВИЗНАЧНА СПОРУДА, АРХЕОЛОГІЧНИЙ ОБ’ЄКТ АБО ВИТВІР МИСТЕЦТВА, ЩО Є ЧАСТИНОЮ КУЛЬТУРНОГО НАДБАННЯ КРАЇНИ, ЛЮДСТВА ЗАГАЛОМ І ОХОРОНЯЄТЬСЯ ЗАКОНОМ:

А) АРХІТЕКТУРНИЙ КОМПЛЕКС;

Б ) ПАМ’ ЯТКА КУЛЬТУРИ;

В) МУЗЕЙ;

Г) МЕМОРІАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС.

3. ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ СПЕЦИФІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ (ІСТОРІЇ, ГЕОГРАФІЇ, ЕКОНОМІКИ, МИСТЕЦТВА, ЕТНОГРАФІЇ ТОЩО) ПЕВНОГО РЕГІОНУ:

А) КУЛЬТУРОЛОГІЯ;

Б) НАРОДОЗНАВСТВО;

В) ФОЛЬКЛОРИСТИКА;

Г) КРАЄЗНАВСТВО.





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2017-02-11; Мы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 1145 | Нарушение авторских прав


Поиск на сайте:

Лучшие изречения:

Своим успехом я обязана тому, что никогда не оправдывалась и не принимала оправданий от других. © Флоренс Найтингейл
==> читать все изречения...

2351 - | 2153 -


© 2015-2024 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.013 с.