Лекции.Орг
 

Категории:


Теория отведений Эйнтховена: Сердце человека – это мощная мышца. При синхронном возбуждении волокон сердечной мышцы...


Объективные признаки состава административного правонарушения: являются общественные отношения, урегулированные нормами права и охраняемые...


Транспортировка раненого в укрытие: Тактика действий в секторе обстрела, когда раненый не подает признаков жизни...

А) анимизм В)фетишизм С) тотемизм Д) пантеизм Е) шаманизм



43. Буддизм ілімі өмірді қандай сипатта түсіндіреді?

А) Рахат В)Ләззат С) Қызыққа толы Д) Қасірет Е) Құдай сыйы

44. «Зороастризм» діні қандай мәдениет үлгісінің тірегі болды?

А) Мысыр В) Грек С) Үнді Д) Иран Е) Еврей

45. Діни дүниетанымның негізгі құралы:

А) Ақыл В) Өнер С) Сенім Д) Ғылым Е) Интуиция

46. «Үш анық» еңбегінің авторы:

А) Ы.Алтынсарин В) А.Құнанбаев С) Ш.Құдайбердіұлы Д) Ш.Мұртаза Е) Ә.Марғұлан

47. «Құран» кітабы неше сүреден тұрады?

А) 124 В) 114 С) 134 Д) 144 Е) 104

48. Шәкәрім қалдырған философиялық шығарма:

А) «Қара сөз»В) «Оғыз нама» С) «Үш анық» Д) «Құтты білік» Е) «Мың бір түн

49. Кресттік сапар кімнің инициативасымен өткізілді?

А) ортағасырлық рыцарлардың ел аралауы В) батыс еуропалық феодал және католиктік шіркеу С) шіркеуді алғаш дәріптегендер Д) монахтар Е) крестар қалаушылар

50. Инквизизияның негізгі мақсаты?

А) ерестермен күресуВ) азаматтық сот өндірісінің шыңыС) индульгенция басылымдарыД) күнәдан арылуЕ) монахтарды оқыту

51.Теоцентризм дүниетаным ретінде

А.Табиғаттың, адамның, қоғамның өмір сүруін көрсеттетін құдай-абсолют

В.Жердегі өмірдің ұзақ еместігін көрсететін ілім С.Дүниені мәңгі айналуда деп көрсететін ілім Д.Болмыстың әрдайым қайталантындығы туралы ілім

Е.Жердегі өмірді мадақтау

52.Қайсы бір жоғары күштердің, жалпы дінді, құдайды терістейтін ғылыми және философиялық көзқарастардың жүйесі:А.АтеизмВ.ФетишизмС.Тотемизс Д.МагияЕ.Анимизм

53.Көне дәуірдегі діни нанымдарға жатпайтын дінді көрсет:А) анимизм

В) фетишизмС) тотемизмД) пантеизм

Е) шаманизм

54. Буддизм ілімі өмірді қандай сипатта түсіндіреді?А.Рахат В.ЛәззатС.Қызыққа толы Д. Қасірет Е.Құдай сыйы

55. «Зороастризм» діні қандай мәдениет үлгісінің тірегі болды?А)МысырВ) ГрекС) ҮндіД) ИранЕ) Еврей

56.Діни дүниетанымның негізгі құралы:А) АқылВ) ӨнерС) Сенім

Д) ҒылымЕ) Интуиция

57. «Үш анық» еңбегінің авторы:

А) Ы.АлтынсаринВ) А.Құнанбаев

С) Ш.ҚұдайбердіұлыД) Ш.Мұртаза

Е) Ә.Марғұлан

58. «Құран» кітабы неше сүреден тұрады?А) 124В) 114С) 134Д) 144Е) 104

59. Шәкәрім қалдырған философиялық шығарма:А) «Қара сөз»В) «Оғыз нама»С) «Үш анық»Д) «Құтты білік»Е)«Мың бір түн

60.Кресттік сапар кімнің инициативасымен өткізілді? А)ортағасырлық рыцарлардың ел аралауыВ) батыс еуропалық феодал және католиктік шіркеу С) шіркеуді алғаш дәріптегендерД) монахтарЕ) крестар қалаушылар

61. Инквизизияның негізгі мақсаты?

А) ерестермен күресуВ) азаматтық сот өндірісінің шыңыС) индульгенция басылымдарыД) күнәдан арылуЕ) монахтарды оқыту

62.«Алғашқы қауымдық мәдениет» еңбегінің авторы, анимизм ұғымын алғаш рет діннің даму тарихына енгізген белгілі этнолог ?A. Д. Фрэзер B.Л.Штернберг C.А.Фиркандт D. Э.Тайлор E.А.Швейцер

63.«Фетиш» француз тілінен аударғанда нені білдіреді ?A.Зат B.Құдайшылық C.ТұмарD.Культ E.Белгі

64.«Тотем» ұғымының этимологиялық мағынасыAОтбасы B. Ру C.Адам. D.АғашE.Өсімдік

65.Үнді аңызы бойынша Будда дүниеге келгенде жеті қадам басқан делінеді. Нәресте басқан жерден гүл гүлденді делінеді. Қандай гүл екенін көрсетіңіз?

A.Эдельвейс B.Рододендрон

C.Лотос D.Гладиолус Розмарин

66.Мифологиядағы «өлу» және «қайта тірілу» құдайы қалай аталады ?

A.Осирис B.Исида C.Анубис D.Птах E.Атон

67.Мысырлық діни дүниетанымның басты ерекшелігі неде ?

A.Жанның мәңгі өмір сүруі B.Өлімге қарсы күрес C.Жан мен тәннің байланысы D.Дененің мәңгілігі

E.Жан мен тән өледі

68.Ежелгі Мысырдағы тарих сахнасында елеулі орын алған діни реформатор ?

A.Аменхотеп B.Имхотеп C.Атонхотеп D.Осирис E.Тутанхотеп

69.«Бенерес уағыздары» атты діни көз -қарастар жүйелі түрде берілген еңбек қандай діни ағымға қатынасты ?

A. Иудаизм B.Ламаизм C.Буддизм D.Брахманизм E.Джайнизм

70.Әлемдік діннің бірі Ислам діні қай ғасырда пайда болды ?A. б.з.д. 5ғас. B.б.з.д. 6ғас.C.б.з.д. 7ғас. D.б.з.д. 9ғас. E.б.з. 1ғас

71.Христиан діні қай ғасырда пайда болды ?A.б.д.д. 1 ғасыр B.б.д. 1 .ғасыр

C. б.д. 1 жылы D.988 жыл E.623 жыл

72.Христиан дініндегі шіркеулік уағыз туралы ілімA.Гомилетика B.Схолостика

C.Теология D.Дінтану E.Діни философия

733.Төмендегілердің қайсысы әлемдік көне дінге қатынасты емес?

A.Буддизм B.Христиандық C.Ислам

D.Индулгенция E.Будда діні

74.Пайғамбар Заратустра төмендегі діндердің қайсысының негізін қалаушы болып табылады?

A.Зороастризм B.Зороастрика

C.Зоротуштра D. Индуизм E.Зоолатрия

75.Зороастризм дін ретінде қай ғасырда қалыптасты

A.Б.э.д. 10-7 ғғ B.5-6 ғғ C.3-4 ғғ

D.20 ғас. Басы E.7 ғасыр

76.Буддизм дініндегі Сиддхартха Гаутама өмірдің мәнімен жоғары ақиқаттылықты қай жасқа келгенде түсіне бастады?A.29 жас B.63 жас C.19 жас D. 27 жасE.6 жас

77.Будда діні ....... негізделеді.

A.Бенересс уағыздары B.Сиддхартха уағыздары C.Будда уағызы D.124 пайғамбар уағыздары E.Құдай уағыздары

78.Христан дініндегі католиктік шіркеуінің орталығы:А.ВатиканВ.ДамаскіС.Италия Д.Венеция Е.Франция

79.Протестантизм хриситиан дінінің бір тармағы ретінде қай ғасырда қалыптасты?А.16 ғасыр В.21 ғасыр

С.17 ғасыр Д.14ғасыр Е.11 ғасыр

80. Протестантизм христиан дінінің бір тармағы ретінде неге қарсы бағытталынған?А.Католиктік шіркеу

В.Діни культ С.Діни секталар Д.Діни теологтар Е.Француз ағартушылары

81.«95 тезистер» деп аталатын Папаларға қарсы бағытталынған құжаттың авторы кім?А.М.Лютер

В.Н.Смельзер С.Ф.Аквинский

Д.А.Августин Е.Н.Кузанский

82.Әлемдік және дәстүрлі діндердің бірінші және екінші съезі неге Қазақстанда өтті?A.діндер арақатынасының өркениеттілігіне байланысты;

B.мемлекеттің діндер жөніндегі саясатының дұрыстығына байла­ныс­ты;

C. діни сенім еркіндігіне байланысты. D. Қазақстанның ОБСЕ жетекшілік етуі

Е) Қазақстанда діни секталардың көп болуымен

83.«ХХІ ғасырдағы халықтар қақтығыстарының себебі - діндер бәсекелестігі болуы мүмкін» деп тұжырым­даған орыс ғалымы

А) Жан Тощенко В) П.Сорокин

С) Н.Данилевский Д) Л.Толтой

Е) Н.Бердяев

84.«religare» латын тілінен аударғанда қандай мағына білдіредіA.Байланыстыру B.РухтандыруC.Ойландыру D.Бірдеңеге сене салуE.Құдай

85.Діннің субьективті идеалистік концепциясының негізін қалаушы

A.У.Джеймс B.А.Тойнби C.П.Сорокин

D.К.Маркс пен Ф.ЭнгельсE.Ф.Аквинский

86.Діннің антропологиялық концепциясының белгілі өкілін көрсеңіз A.Л.Фейербах B.Ф.Аквинский

C.А.Августин D.Әл-Фараби

D..Хантингтон

87.Дінді адамның туа біткен ішкі қасиеттерімен, әсерленумен байланыстырып, психологиялық тұрғыдан түсіндірме берген ғалым

A.З.Фрейд B.К.Г.ЮнгC.Г.Оллпорт

D.У.Джеймс E.И.Кант

88.Діннің социологиялық концепциясын жасаған кім?

A.Э.Дюркгейм B.М.Вебер C.К.Маркс

D.П.Сорокин E.О.Конт

89.Әлемді Құдай жаратты деген діни ілімқалайаталады?A.КреационизмB.ПолитеизмC.МонотоеизмD.Аниматизм C.Секуляризация

90.Белгілі бір конфессионалдық ерекшеліктерге қарамастан христиан іліміндегі әрбір жеке сенушіге міндетті болып табылатын діннің негізгі принциптерін түсіндіруші бөлік

A.Догматика B.Экзегетика

C.Апологетика D.Схолостика

E.Теология

91.Шариғат дегеніміз-

A.Исламның діни этникалық жазбаларының негізі B.Рим құқығының бөлігі C.Исламның сауықтыру жүйесі

D.Ислам өнері E.Мұсылмандардың мінез-құлық ережесі

92.Қазақстанда Исламның таралуы қай ғасырға қатысты?

A.б.з.д. 7ғас. B.б.з.д. 10ғас. C.б.з.д.15ғас.

D.б.з.д. 17ғас. E.б.з. 20ғас.

93.Қазақстандағы сопылықтың негізін қалаушы, өкілі, Исламды таратушы:

A.Қашғари B.Баласұғын C.Яссауи

D. Әл-фараби E.Әл-Бируни

94.Православия қай шіркеудің негізі ?

A.Батыс шіркеуі B.Оңтүстік шіркеуі

C.Шығыс шіркеуі D.Солтүстік шіркеуі

E.Орталық шіркеуі

95Кресттік сапарға қызмет жасаған қала ?A.Афина B.Рим C.Иерусалим

D.Канстантинополь E.Болонья

96.Ортағасырда құдай болмысын жан-жақты қарастырған философ ?

A.Ф.Аквинский B.А.Августин

C.Иннокентий D.С. Аверинцев.

D.Ф.Бэкон

97.Библияны бірінші рет неміс тіліне аударған реформатор:

A.М.Лютер B.Э.Роттердамский

C.Г.Шлиман D.Г.Шредер E.И.Рейхлин

98.«Протестанттық этика және капитализм рухы» еңбегінің авторы ?

A.З.Фрейд B.К.Ясперс C.М.Вебер

D.Ф.Гегель E.Н.Бердяев

99.Ежелгі қазақтардың наным- сенімдеріндегі жоғары құдай ?

A.Эркгиль B.Тәңір C.Ұмай

D.Қорқыт E.Бюрт

100. Секталардың қызметінің зиянды жақтарын неден көруге болады?

A.Адамды отбасынан теріс айналдыратынынан;

B.Жеке адамдарды әлеуметтік құндылықтардан кері бұрып, қоғамға қарсы - қоятындығынан;

C. Ізгілікке емес, томаға-тұйықтыққа итермелейтінінен.

D.Жұмыс жасай білуінен.

E. Ештеңеден көруге болмайды.

Өз бетімен дайындалуға арналған сұрақтар тізімі

1. Дін эволюциясының негізгі этаптары.

2. Дін мәдениет институты ретінде.

3. Дін әлеуметтік құбылыс ретінде.

4. Ежелгі Үндідегі ведалық дін.

5. Ежелгі Қытай дініндегі даосизм және конфуцийшілдік.

6. Буддизмнің пайда болуы және спецификасы.

7. Буддизмнің принциптері.

8. Танахтың пайда болуы мен қалыптасуы.

9. Талмуд- негізі заңдар кітабы.

10. Негізгі бағыттары

11. Ежелгі христиандық және оның ерекшеліктері

12. Христиандық оқу. Жаңа Завет

13. Шіркеудің батыс және шығысқа бөлінуі

14. Исламның таралуындағы алғашқы әлеуметтік- экономикалық идеялардың алғышарттары

15. Мұсылмандық дәстүрлер жүйесі

16. Шариғат. Исламның этикалық принциптері.

17. Суфизм мұсылмандық мәдениеттің ең негізгі элементі.

18. Римдік католицизм.

19. Ерте буржуазиялық революциядағы реформацияның рөлі.

20. Протестантизмнің пайда болуы.

21. Неопозитивизм.

22. Фрейдизм.

23. Атеистік экзистенциализм

24. XVII- XVIIIғ.ғ. француз ағартушыларының атеизмі.

25. Л.Фейербахтың атеизмі.

26. К.Маркстің, Ф.Энгельстің, В.И.Лениннің көзқарастарындағы атеизм.

27. Дін және саясат.

28. Дін социологиясы.

29. «Зороастризм» діні

30. Христиан діні

31. Ежелгі қазақтардың наным-сенімдері

32. Қазақстанға Исламның келуі

33. Ежелгі үнділік діни-философиялық ілім, қазіргі кезде әлемдік діндердің бірі ретінде

34. А.Құнанбаевтың философиялық діни мәселелері

35. Діннің социологиялық концепциясы

36. Шәкәрімнің діни философиялық көзқарасы

37. Христиан дініндегі шіркеулік уағыздар

38. Қазіргі таңдағы жастар және діни мәселелер

39. Даосизм ежелгі өркениеттік дін

40. Діннің антропологиялық концепциясы

41. Қазақстан территориясындағы сопылық бағыттар

42. Христан дініндегі католиктік шіркеуідің мәні

43. Христиан дінінің негізгі тармақтары.

44. Саяси сана және діни идеология

45. Ұлттық идея және дін

13. Өлшеуіш-бақылау материалдары:

Емтихан сұрақтарының тізімі

1. Діни сенімнің ерекшеліктері. Діни сана: рациональді және жігер-эмоционалды беттерінің өзара қатынасы.

2. Дін ғұрыпы: мазмұны және функциялары.

3. Діни ұйымдар. Діни ұйымдардың түрлері.

4. Діннің әлеуметтік ролі. Гуманист және авторлы тенденциялар.

5. Құдай ілімі және дінді теологиялық тұрғыда түсіну.

6. Ру-тайпалық діндер: тотемизм, магия, фетишизм және анимизм.

7. Ұлтық-мемлекеттік дін ұғымы. Ежелгі Мысыр және Месопотамия діндері.

8. Индуизм. Ежелгі Үнді халқының бсты діні.

9. Ежелгі Қытай діні: Шань-ди ғұрыпы, Аспан ғұрыпы, даосизм және конфуцилік.

10. Ежелгі Греция мен Ежелгі Рим діндері.

11. Иудаизм – еврей халқының діні.

12. Буддизмнің шығуы. Буддизмнің ғұрыпы мен дін оқытуы.

13. Иудаизм және христиан діні. Уағыздардың негізгі мағынасы.

14. Христиан дінінің пайда болуына әсер еткен әлеуметтік-мәдени алғышарттары.

15. Православтар христиандардың бір түрі. Православтардың ғұрыпы мен дін оқулары.

16. Католицизмнің ғұрыпы мен дін оқуларының ерекшеліктері.

17. Реформация кезінде пайда болған протестантизм.

18. Протестанцизмнің негізгі бағыттары.

19. Ислам дінінің пайда болу тарихы.

20. Исламдағы дін оқулары мен ғұрыптың ерекшеліктері.

21. Ислам дінінің негізгі бағыттары. Ислам халықтың әлеуметтік-мәдени және діни орталығының тірегі.

22. Дәстүрлі емес діндердің түрлері, ұғымы, ерекшеліктері.

23. Неохристианды ұжымдар: «Шіркеу ұжымы» Муна және «Бірегеи сенім шіркеуі» Виссариандық

24. Халықаралық Кришна Санасы Қоғамының ұжымы, ғұрпы және діни оқытуы.

25. Сакрализация және секуляризация әлеуметтік-тарихи құбылыс. Секуляризация үрдісінің негізгі кезеңдері.

26. Заманауи қоғамдағы секуляризацияның зардаптары. Азат ойлылық және оның түрлері.

27. Ар ожданның азаттылығының тарихи құрылымы.

28. «Диалог» түсінігі, діни сұрақтарға диалогтың мақсаты мен субъектілері.

29. Гуманизм дінге сенетін және сенбейтін адамдардың диалогындағы негізгі құндылық.

30. Діннің ұғымы мен болмысы.

31. Дінтанудың пәні мен құрылымы.

32. Діннің пайда болуының негізгі теориялары.

33. Діннің құрылымы.

34. Діннің негізгі қызметтері.

35. Діндердің жіктелуі.

36. Алғашқы сенімдер және олардың болмыстары мен ерекшеліктері.

37. Политеистік діндер. Политеизмнен монотеизмге ауысу себептері.

38. Әлемдік діндер.

39. Дәстүрлі емес және заманауи діндер.

40. Ежелгі Мысыр діні.

41. Антика әлемінің діндері. (эллада діні, ежелгіримдік діндер).

42. Ежелгі Үнді діндері. (веда діні, брахманизм, индуизм, вишнуизм, сикхизм, джайнизм).

43. Синтоизм.

44. Буддизм. Оның пайда болуы және дін оқудағы негізгі тәртібі.

45. Христиан дінің пайда болу тарихы: әлеуметтік-экономикалық себептері және ойдың қайнар көздері.

46. Христиандық канондық әдебиеттер. Інжіл (Библия), оның мазмұны және құрылымы.

47. Христиандық ғұрып, құпиялар, мерекелер.

48. Православтық бағыт: дін оқытудағы ерекшеліктері, ғұрпы, ұйымы.

49. Католицизм. Догматиканың ерекшеліктері, ғұрпы, ұжымы.

50. Протестанттық: пайда болуы және жалпы принциптері.

51. Ерте протестанттық бағыт (лютерандық, кальвиндік, англиканттық).

52. Кейінгі протестанттық бағыт (баптизм, пятидесятничество, адвентизм, «Иегова куәгерлері»).

53. Құранның шығу тарихы, құрылымы, мазмұны.

54. Ислам оның шығу тарихы, дін оқытуы, басты принциптері.

55. Қазіргі Ислам дініндегі басты ағымдар.

56. Дүниеге еркін көзқарас қазіргі құндылық ретінде.

57. Қазақстан Республикасының Дін туралы заңнамасы. Мемлекет пен діннің байланысы.

58. Діни экстремизмнің қалыптасуы, оның әлеуметтік-экономикалық себептері және онымен күресу жолдары.

59. Ислам дініндегі мәсһабтардың орны.

60. ХV-ХХ ғ. өмір қазақ ойшылдарының діни-этикалық көзқарастары.

61. Дін туралы түсінік

62. Шива және Деви құдайлары культінің ерекшеліктері.

63. Израиль мен Ресейдегі иудаизм

64. Діннің ғылыми жолмен түсіндірілуі.

65. «Ригведа», «Самаведа», «Яджурведа» және «Атхарведа» дініне жалпы сипаттама

66. Будда дінінің негізін салушы

67. Діннің құрылымы

68. Заратуштра дінінің негізін қалаушы.

69. Қазақсатнда буддизмнің таралуы

70. Иудаизм ілімінің ерекшеліктері

71. I Петрдің шіркеу реформасынның мәні.

72. Мұсаның өсиеттері

73. Христиандықтың батыстық және шығыстық болып бөлінуі.

74. Брахманизмнің ерекшелігі.

75. «Тәңір» ұғымының түсінігі.

76. Әруақтың түркі әлеміндегі орны.

77. Сикхтар ілімі нені уағыздайды.

78. Көне грек мифологиясы дамуының кезеңдері

79. Олимпия ойындарының пайда болуы.

80. Заратуштра дінінің ғұрыптары.

81. Інжілдің Көне және Жаңа өсиеттерге бөлінуі.

82. Христиандықтың пайда болуы мен таралуының тарихи себептері.

83. Көне Египетте абыздардың ұсталған позициясы.

84. Заратуштра дінінің Қазақстанда таралуы

85. Авестаның негізгі мазмұны.

86. Қазақстан Республикасындағы діни жағдай.

87. Құран-кәрімнің мәдени мұра ретіндегі маңызы.

88. Мұсылман мейрамдары және олардың аталып өтілуі.

89. Индуизмнің брахманизмнен айырмашылығы.

90. Көне Египетте Осирс пен Исидаға құлшылық етудің сыры.

91. Көне Египетте құдайлар понтеоны.

92. Будда діні ілімінің ерекшелігі.

93. Протестантизм өкілдерінің ілімдері.

94. Христиандықтың әлемдік дін тұрғысындағы басты белгілері

95. Будда дінінің қасиетті кітаптары

96. Қазақстан Республикасы тәуелсіз ел болып жарияланғаннан кейінгі дін бостандығы туралы

97. Көне грек дініндегі құлшылық тәртібі.

98. Тотемизм туралы

99. Дін мен мифтің бірлігі және айырмашылығы.

100. Исламдағы әр түрлі бағыттардың пайда болуының себебі

 

«Дінтану» пәнінен емтихан сұрақтары

Теоцентризм дүниетаным ретінде?
Табиғаттың, адамның, қоғамның өмір сүруін көрсеттетін құдай-абсолют;
Жердегі өмірдің ұзақ еместігін көрсететін ілім;
Дүниені мәңгі айналуда деп көрсететін ілім
Болмыстың әрдайым қайталантындығы туралы ілім;
Жердегі өмірді мадақтау;

 

Қайсы бір жоғары күштердің, жалпы дінді, құдайды терістейтін ғылыми және философиялық көзқарастардың жүйесі?
Атеизм;
Фетишизм;
Тотемизм;
Магия;
Анимизм;

 

Көне дәуірдегі діни нанымдарға жатпайтын дінді көрсетіңіз?
пантеизм;
фетишизм;
тотемизм;
анимизм;
шаманизм;

 

Буддизм ілімі өмірді қандай сипатта түсіндіреді?
Қасірет;
Ләззат;
Қызыққа толы;
Рахат;
Құдай сыйы;

 

«Зороастризм» діні қандай мәдениет үлгісінің тірегі болды?
Иран;
Грек;
Үнді;
Мысыр;
Еврей;

 

Діни дүниетанымның негізгі құралы?
Сенім;
Өнер;
Ақыл;
Ғылым;
Интуиция;

 

«Үш анық» еңбегінің авторы?
Ш.Құдайбердіұлы;
А.Құнанбаев;
Ы.Алтынсарин;
Ш.Мұртаза;
Ә.Марғұлан;

 

«Құран» кітабы неше сүреден тұрады?
114;
124;
134;
144;
104;

 

Шәкәрім қалдырған философиялық шығарма?
«Үш анық»;
«Оғыз нама»;
«Қара сөз»;
«Құтты білік»;
Мың бір түн;

 

Крестік сапар кімнің инициативасымен өткізілді?
батыс еуропалық феодал және католиктік шіркеу;
ортағасырлық рыцарлардың ел аралауы;
шіркеуді алғаш дәріптегендер;
монахтар;
крестер қалаушылар;

 

Инквизицияның негізгі мақсаты?
ерестермен күресу;
азаматтық сот өндірісінің шыңы;
индульгенция басылымдары;
күнәдан арылу;
монахтарды оқыту

 

«Алғашқы қауымдық мәдениет» еңбегінің авторы, анимизм ұғымын алғаш рет діннің даму тарихына енгізген белгілі этнолог?
Э.Тайлор;
Л.Штернберг;
А.Фиркандт;
Д. Фрэзер;
А.Швейцер;

 

«Фетиш» француз тілінен аударғанда нені білдіреді ?
Зат;
Құдайшылық;
Тұмар;
Культ;
Белгі;

 

«Тотем» ұғымының этимологиялық мағынасы?
Өсімдік;
Ру;
Адам;
Ағаш;
Отбасы;

 

Үнді аңызы бойынша Будда дүниеге келгенде жеті қадам басқан делінеді. Нәресте басқан жерден гүл гүлденді делінеді. Қандай гүл екенін көрсетіңіз?
Лотос;
Рододендрон;
Эдельвейс;
Гладиолу;
Розмарин;

 

Мифологиядағы «өлу» және «қайта тірілу» құдайы қалай аталады ?
Осирис;
Исида;
Анубис;
Птах;
Атон;

 

Мысырлық діни дүниетанымның басты ерекшелігі неде?
Өлімге қарсы күрес;
Жанның мәңгі өмір сүруі;
Жан мен тәннің байланысы;
Дененің мәңгілігі;
Жан мен тән өледі;

 

Ежелгі Мысырдағы тарих сахнасында елеулі орын алған діни реформатор?
Аменхотеп;
Имхотеп;
Атонхотеп;
Осирис;
Тутанхотеп;

 

«Бенерес уағыздары» атты діни көзқарастар жүйелі түрде берілген еңбек қандай діни ағымға қатынасты?
Буддизм;
Ламаизм;
Иудаизм;
Брахманизм;
Джайнизм;

 

Әлемдік діннің бірі Ислам діні қай ғасырда пайда болды ?
б.з.д. ҮІ ғасыр;
б.з.д. Ү ғасыр;
б.з.д. ҮІІ ғасыр;
б.з.д. ІХ ғасыр;
б.з. І ғасыр;

 

Христиан діні қай ғасырда пайда болды ?
б.д.І ғасыр;
б.д.д.І ғасыр;
б.д. І жылы;
988 жыл;
623 жыл;

 

Христиан дініндегі шіркеулік уағыз туралы ілім?
Гомилетика;
Схолостика;
Теология;
Дінтану;
Діни философия;

 

Төмендегілердің қайсысы әлемдік көне дінге қатынасты емес?
Индульгенция;
Христиандық;
Ислам;
Буддизм;
Ламаизм;

 

Пайғамбар Заратустра төмендегі діндердің қайсысының негізін қалаушы болып табылады?
Зороастризм;
Зороастрика;
Зоротуштра;
Индуизм;
Зоолатрия;

 

Зороастризм дін ретінде қай ғасырда қалыптасты?
Ү-ҮІ ғ;
Б.э.д. Х-ҮІІ ғ;
ІІІ-ІҮ ғ;
ХХ ғасырдың басы;
ҮІІ ғасыр;

 

Буддизм дініндегі Сиддхартха Гаутама өмірдің мәнімен жоғары ақиқаттылықты қай жасқа келгенде түсіне бастады?
29 жас;
63 жас;
19 жас;
27 жас;
6 жас;

 

Будда діні ....... негізделеді?
Бенерес уағыздары;
Сиддхарта уағыздары;
Будда уағызы;
124 пайғамбар уағыздары;
Құдай уағыздары;

 

Христан дініндегі католиктік шіркеуінің орталығы?
Ватикан;
Дамаскі;
Италия;
Венеция;
Франция;

 

Протестантизм хриситиан дінінің бір тармағы ретінде қай ғасырда қалыптасты?
ХҮІ ғасыр;
ХХІ ғасыр;
ХҮІІ ғасыр;
ХІҮ ғасыр;
ХІ ғасыр;

 

Протестантизм христиан дінінің бір тармағы ретінде неге қарсы бағытталынған?
Католиктік шіркеу;
Діни культ;
Діни секталар;
Діни теологтар;
Француз ағартушылары;

 

«95 тезистер» деп аталатын Папаларға қарсы бағытталынған құжаттың авторы кім?
М.Лютер;
Н.Смельзер;
Ф.Аквинский;
А.Августин;
Н.Кузанский;

 

Әлемдік және дәстүрлі діндердің бірінші және екінші съезі неге Қазақстанда өтті?
діндер арақатынасының өркениеттілігіне байланысты;
мемлекеттің діндер жөніндегі саясатының дұрыстығына байла­ныс­ты;
діни сенім еркіндігіне байланысты;
Қазақстанның ОБСЕ жетекшілік етуі;
Қазақстанда діни секталардың көп болуымен;

 

«ХХІ ғасырдағы халықтар қақтығыстарының себебі - діндер бәсекелестігі болуы мүмкін» деп тұжырым­даған орыс ғалымы?
Жан Тощенко;
П.Сорокин;
Н.Данилевский;
Л.Толтой;
Н.Бердяев;

 

«Religare» латын тілінен аударғанда қандай мағына білдіреді?
Байланыстыру;
Рухтандыру;
Ойландыру;
Бірдеңеге сене салу;
Құдай;

 

Діннің субьективті идеалистік концепциясының негізін қалаушы?
У.Джеймс;
А.Тойнби;
П.Сорокин;
К.Маркс пен Ф.Энгельс;
Ф.Аквинский;

 

Діннің антропологиялық концепциясының белгілі өкілін көрсетіңіз?
Л.Фейербах;
Ф.Аквинский;
А.Августин;
Әл-Фараби;
Хантингтон;

 

Дінді адамның туа біткен ішкі қасиеттерімен, әсерленумен байланыстырып, психологиялық тұрғыдан түсіндірме берген ғалым?
З.Фрейд;
К.Г.Юнг;
Г.Олпорт;
У.Джеймс;
И.Кант;

 

Діннің социологиялық концепциясын жасаған кім?
Э.Дюркгейм;
М.Вебер;
К.Маркс;
П.Сорокин;
О.Конт;

 

Әлемді Құдай жаратты деген діни ілім қалай аталады?
Креационизм;
Политеизм;
Монотоеизм;
Аниматизм;
Секуляризация;

 

Белгілі бір конфессионалдық ерекшеліктерге қарамастан христиан іліміндегі әрбір жеке сенушіге міндетті болып табылатын діннің негізгі принциптерін түсіндіруші бөлік?
Догматика;
Экзегетика;
Апологетика;
Схолостика;
Теология;

 

Шариғат дегеніміз- ?
Мұсылмандардың мінез-құлық ережесі;
Рим құқығының бөлігі;
Исламның сауықтыру жүйесі;
Ислам өнері;
Исламның діни этникалық жазбаларының негізі;

 

Қазақстанда Исламның таралуы қай ғасырға қатысты?
б.з.д. Х ғасыр;
б.з.д. ҮІІ ғасыр;
б.з.д. ХҮ ғасыр;
б.з.д. ХҮІІ ғасыр;
б.з. ХХ ғасыр;

 

Қазақстандағы сопылықтың негізін қалаушы, өкілі, Исламды таратушы?
Яссауи;
Баласұғын;
Қашғари;
Әл-фараби;
Әл-Бируни;

 

Православия қай шіркеудің негізі?
Шығыс шіркеуі;
Оңтүстік шіркеуі;
Батыс шіркеуі;
Солтүстік шіркеуі;
Орталық шіркеуі;

 

Кресттік сапарға қызмет жасаған қала?
Иерусалим;
Рим;
Афина;
Константинополь;
Болонья;

 

Ортағасырда құдай болмысын жан-жақты қарастырған философ ?
Ф.Аквинский;
А.Августин;
Иннокентий;
С. Аверинцев;
Ф.Бэкон;

 

Библияны бірінші рет неміс тіліне аударған реформатор?
М.Лютер;
Э.Роттердамский;
Г.Шлиман;
Г.Шредер;
И.Рейхлин;

 

«Протестанттық этика және капитализм рухы» еңбегінің авторы ?
М.Вебер;
К.Ясперс;
З.Фрейд;
Ф.Гегель;
Н.Бердяев;

 

Ежелгі қазақтардың наным- сенімдеріндегі жоғары құдай ?
Тәңір;
Эркгиль;
Ұмай;
Қорқыт;
Бюрт;

 

Секталардың қызметінің зиянды жақтарын неден көруге болады?
жеке адамдарды әлеуметтік құндылықтардан кері бұрып, қоғамға қарсы қоятындығынан;
адамды отбасынан теріс айналдыратынынан;
ізгілікке емес, томаға-тұйықтыққа итермелейтінінен;
жұмыс жасау білуінен;
ештеңеден көруге болмайды;

 

Дінтану деп:
Дінді ғылыми тұргыда зерттеу.
Діни ғылым.
Тарихи ғылым.
Философиялық ғылым.
Теология.

 

Дін дегеніміз:
Құдіретті күшке сену.
Бір Құдайға сену.
Жоғарғы күшке сену.
Теология.
Құдай мен адам қатынасы.

 

«Тотем және табу» енбегінің авторы кім?
Э.Тайлор.
К.Юнг.
З.Фрейд.
Э.Фромм.
К.Ясперс.

 

Жансыз затқа киелі деп табыну:
Фетишизм.
Шаманизм.
Магия.
Анимизм.
Тотемизм.

 

Тән өлсе де жан өлмейді, мәңгі өмір сүреді:
Анимизм.
Шаманизм.
Фетишизм.
Магия.
Тотемизм.

 

Бірер жануарды «қанымыз бір» деп киелі есебінде сиынатын түсінік:
Тотемизм.
Анимизм.
Магия.
Фетишизм.
Шаманизм.

 

Анимизм, тотемизм үғымдары кімнін енбегінде жақсы талданған:
Э.Тайлор.
Б.Спиноза.
М.Лютер.
Ф.Энгельс.
Г.Морган.

 

Алғашқы діннің сиқыршылық, тәуіптікке, әр түрлі сөздермен заттарға әсер тигізу:
Магия.
Фетишизм.
Шаманизм.
Анимизм.
Тотемизм.

 

Қазақтардың ата-тегі, түріктердің басты күдайы?
Көк Тәңірі.
Аруакқа табыну.
Отка табыну.
Жер-Су.
Ұмай Ана.

 

Христиан діні қашан шықты?
Б.д. Іғ.
Б.д.д. IVf.
Б.д.д. Vг.
Б.д. VIIf.
Б.д. Xf.

 

Сопылық бағытты жан-жақты дамытқан ғұлама кім?
Қожа Ахмет Яссауи.
Әл-Ғазали.
Ибн-Рушд.
Ибн-Сина.
Әл-Фараби.

 

Зороастризм ілімі жазылған кітаптың аты:
Авеста.
Інжіл.
Құран.
Тора.
Талмут.

 

Мифологиядағы «өлу» және «қайта тірілу» құдайы қалай аталады?
Осирис;
Птах;
Атон;
Анубис;
Исида;

 

Мысырлық діни дүниетанымның басты ерекшелігі неде ?
Өлімге қарсы күрес;
Жанның мәңгі өмір сүруі;
Жан мен тәннің байланысы;
Дененің мәңгілігі;
Жан мен тән өледі;

 

Ежелгі Мысырдағы тарих сахнасында елеулі орын алған діни реформатор?
Аменхотеп;
Имхотеп;
Атонхотеп;
Осирис;
Тутанхотеп;

 

Ертедегі грек діндеріндегі найзағай және жауын құдайы:
Зевс.
Аид.
Уран.
Кронос.
Гея.

 

Буддизм ілімі өмірді қандай сипатта түсіндіреді?
Қасірет;
Ләззат;
Қызыққа толы;
Рахат;
Құдай сыйы;

 

 

Ертедегі славян діндерінің ең жоғары құдайы:
Перун.
Ригведа.
Яджурведа.
Веда.
Сварог.

 

Индуизм дінінің басты құдайы:
Брахма.
Рама.
Кришна.
Вишну.
Шива.

 

Қытай халқының негізгі ең беделді ұлттық діні:
Конфуций діні.
Зороастризм.
Брахманизм.
Парсизм.
Синто.

 

Жанонның ұлттық діні:
Синтоизм.
Парсизм.
Конфуций.
Брахманизм.
Зороастризм.

 

Жапонның ұлттық діні - синтоизмнің басты құдайы:
Аматрасу.
Рама.
Ек.
Дурга.
Кришна

 

Иудаизм - еврейлердің ұлттық дінінің басты құдайы:
Яхва.
Танаха.
Иуда.
Давид.
Соломон.

 

Буддизмнің Шығыс елдерге тарауынан, ХVғ. Тибетте мемлекеттік дін болды, оның аты:
Дзен.
Дурга.
Ламаизм.
Самхид.
Дао.

 

Христиан діні Рим империясында қай жылы мемлекеттік дін деп жарияланды?
324ж.
1054ж.
380ж.
325ж.
313ж.

 

Христиан діні қай жылы екі ағымға бөлініп шыкты?
1054ж.
1056ж.
670ж.
380ж.
320ж.

 

Христиан діні Русь жерінде ресми түрде қай жылы қабылданды?
988ж.
1242ж.
1056ж.
1054ж.
380ж.

 

Католик шіркеуінің орталығы:
Ватикан.
Константинополь.
Рим.
Мешіт.
Синагога.

 

Католик шіркеуіне қарсы шыкқан бірінші реформатор:
Мартин Лютер.
Жан Кальвин.
Томас Мюнцер.
Джон Виклиф.
Ян Гус.

 

Ислам діні кай жерде шықты?
Мекке.
Куф.
Дамаск.
Багдад.
Медина.

 

Мұхаммед Пайғамбардың қайтыс болған жылы:
632ж.
612ж.
610ж.
634ж.
630ж.

 

Мұсылманның Алла алдында қанша парызы бар?
5 парыз.
13 парыз.
12 парыз.
7 парыз.
3 парыздық іс.

 

Ортағасырда құдай болмысын жан-жақты қарастырған философ?
Ф.Аквинский;
А.Августин;
Иннокентий;
С.Аверинцев;
Ф.Бэкон;

 

Шииттердің киелі табынатын орны:
Кербала.
Мекке.
Каир.
Дамаск.
Багдад.

 

Ислам дінінің таралу орталығы болған, және мұсылман-араб әлемінің қасиетті мекеніне айналған қала?
Мәдина;
Мекке;
Сирия;
Византия;
Мысыр;

 

Құран кітабы кайсы халифтың бұйрығымен шығарылды?
Осман.
Муави.
Али.
Омар.
Абу-Бәкір.

 

Төмендегілердің қайсысы бес парызға қатынасы жоқ?
Мұсылманның бай болуы;
Куәлік сөзін айту;
Намаз оқу ораза ұстау;
Зекет беру;
Қажыға бару;

 

Мұсылман күн сайын бес мезгіл не оқиды?
Намаз;
Куәлік сөзі;
Кітап;
Уағыз;
араб тілін;

 

Ислам дінінің қасиетті мекендерінің бірі саналатын қағба тасы не деген қара матамен қапталған?
Кисуа;
Сисуа;
Мисуа;
Жібек;
Мақпал;

 

Зекет жылына неше рет берілуі дұрыс?
1 рет;
4 рет;
3 рет;
2 рет;
7 рет;

 

Тек дәулетті, бай кісілерден талап ететін салықтың түрі?
Зекет;
Бекет;
Міндет;
Хұтба;
Қағба;

 

«Пайғамбар» сөзі парсы тілінде қандай мағына береді?
Хабаршы;
Құдай тектес адам;
Жаңалық;
Қасиетті адам;
Құдіретті адам;

 

Ислам діні сенім негіздері бойынша қандай дінге жатады?
Монотеистік;
Тәңіршілдік;
Иррационализм;
Дуализм;
Шаманизм;

 

Упанишада сөзінің мағынасы:
Санадан тыс дүниені зерттеуге талпыну;
Ұрлық жасамау;
Рахатқа ұмтылу;
Жанның көрінбейтін бөлшектерін түйсіну;
Ұстаздың аяқ жағында отырып, уағыз тыңдау;

 

Аврелий Августиннің пікірінше, нағыз рахат?
Құдайға деген махаббатта;
Күйбең тіршіліктің қызықтарында;
Философияда ;
Тән рахатында;
Жан рахатында;

 

Эмиль Дюркгеймнің айтуы бойынша діннің негізгі әлеуметтік қызметі?
Қоғам мүшелері арасындағы ынтымақтастықты күшейтумен анықталынады;
Ынтымақты азайтады;
Жастарға кері әсер етеді;
Ешкімге әсері жоқ;
Қоғамды кері кетіреді;

 

Индуизмге тән жүйені атаңыз?
Вайшешика;
Санкхья;
Ньяя;
Миманса;
Чарвака;

 

Дін мен мәдениеттің тарихын барлық адамгершіліктің тұтастығын З.Фрейд мынадан байқады?
Санасыздық;
Саналық;
Иррационалдылықтан;
Ішкі меннен;
Адамгершілік;

 

Дін дегеніміз?
Әлеуметтік құбылыс;
Қоғамдық пікір;
Жеке адам санасы;
Саяси құбылыс;
Экономикалық;

 

Ф.Аквинскийдің ілімін ХХ ғасырда жаңғыртқан бағыт?
Неотомизм;
Неопротестантизм;
Христиандық эволюционизм;
Неореализм;
Персонализм;

 

Христиан дініндегі қасиетті кітап
Інжіл
Құран
Трипитака
Веда
Дао-де-цзин

 

Библия сөзінің грек тілінен мағынасы
кітап
дұрыс жол
ізгі хабар
оқы
қағидалар

 

Библияның бөлімдерін атаңыз
Көне Өсиет, Жаңа Өсиет
Көне Өсиет, Киелі Жазулар
Жаңа Өсиет, Қасиетті апостолдардың істері
Евангелие, Құдай сөздері
Барлығы дұрыс

 

Христиандар Жаңа Өсиет кітаптарын қалай атайды?
Інжіл және Апостол
Өсиеттер кітабы
Мұсаның бес кітабы
Құдай сөздері
дұрыс жауап жоқ

 

Библия деген атау пайда болған ғасыр
IV ғ.
V ғ.
III ғ.
II ғ.
VI ғ.

 

«Библия» деген атауды енгізген ғалымдар
Иоанн Златоуст, Епифаний Кипрский
Фома Аквинский
Иоанн Златоуст және Фома Аквинский
Кирилл мен Мефодий
Епифаний Кипрский

 

Христиандық дәуірге дейін ежелгі еврей (тана) тілінде жазылған, яһудалар да, христиандар да құрмет тұтатын Библия бөлімі:
Көне Өсиет
Жаңа Өсиет
Евангелие
Вульгата
Септуа-гинта

 

Грек тілінде жазылған, тек христиандар мойындайтын Библия бөлімі
Жаңа Өсиет
Көне және Жаңа Өсиет
Көне Өсиет
Вульгата
Септуа-гинта

 





Дата добавления: 2017-01-28; просмотров: 934 | Нарушение авторских прав


Рекомендуемый контект:


Похожая информация:

Поиск на сайте:


© 2015-2019 lektsii.org - Контакты - Последнее добавление

Ген: 0.064 с.