Ћекции.ќрг


ѕоиск:




 атегории:

јстрономи€
Ѕиологи€
√еографи€
ƒругие €зыки
»нтернет
»нформатика
»стори€
 ультура
Ћитература
Ћогика
ћатематика
ћедицина
ћеханика
ќхрана труда
ѕедагогика
ѕолитика
ѕраво
ѕсихологи€
–елиги€
–иторика
—оциологи€
—порт
—троительство
“ехнологи€
“ранспорт
‘изика
‘илософи€
‘инансы
’ими€
Ёкологи€
Ёкономика
Ёлектроника

 

 

 

 


≤гри на ор≥Їнтуванн€ у простор≥




ѕ≥жмурки

ћета: виховувати увагу, спостережлив≥сть, ор≥Їнтуванн€ у простор≥.

 

’≥д гри

ƒ≥ти сто€ть у кол≥ на в≥дстан≥ вит€гнутих у сторони рук. ”середину кола обирають двох д≥тей: одн≥й дитин≥ завТ€зують хустинкою оч≥, друг≥й Ч дають до рук дзв≥ночок. ƒитина ≥з дзв≥ночком б≥гаЇ по колу, а Ђп≥жмуркаї њњ ловить, слухаючи дзв≥ночок.  оли Ђп≥жмуркаї зловить дитину ≥з дзв≥ночком, то всередину кола обираютьс€ ≥нш≥ д≥ти, ≥ гра продовжуЇтьс€.

 

–екомендац≥њ до гри

√ру можна проводити без дзв≥ночка. ƒитина, €ка т≥каЇ, ≥нод≥ плеще в долон≥. Ђѕ≥жмуркаї запитуЇ: Ђƒе ти?ї ƒитина, €ка т≥каЇ, в≥дпов≥даЇ: Ђя тут!ї Ђѕ≥жмуркаї за голосом ловить њњ.

 

 

√орюдуб

ћета: виховувати увагу, витримку; учити ор≥Їнтуватис€ в простор≥.

’≥д гри

ƒ≥ти шикуютьс€ парами ≥ стають одне за одним. ќдна дитина стаЇ на 2Ц3 кроки попереду вс≥х на визначен≥й л≥н≥њ або накресленому кол≥. ÷е Ч Ђгорюдубї.

√орюдуб

√ори, гори, €сно,

ўоб не погасло.

–аз, два, три,

ќстанн€ пара, б≥жи!

«а командою ЂЅ≥жи!ї д≥ти в останн≥й пар≥ розб≥гаютьс€ вздовж колон (одна дитина з правого, друга Ч з л≥вого боку), щоб попереду Ђгорюдубаї вз€тис€ за руки. Ђ√орюдубї намагаЇтьс€ сп≥ймати одного з них, поки вони не зТЇднали руки.  ого Ђгорюдубї сп≥ймаЇ, той стаЇ на його м≥сце. √ра триваЇ, поки вс≥ пари не переб≥жать ≥з к≥нц€ колони. ѕара, €ка утворилас€, стаЇ попереду, решта Ч в≥дступаЇ назад. √ра завершуЇтьс€, коли вс≥ д≥ти проб≥жать по одному разу.

–екомендац≥њ до гри

якщо Ђгорюдубї не сп≥ймаЇ будь-кого з першоњ пари, в≥н залишаЇтьс€ в ц≥й сам≥й рол≥. якщо не зловить жодноњ дитини з двох пар, то вихователь обираЇ нового Ђгорюдубаї з останньоњ пари, €ка б≥гала.

¬≥дгадай, чий голосок

ћета: виховувати увагу та спостережлив≥сть.

 

’≥д гри

ƒ≥ти, уз€вшись за руки, утворюють коло. ” центр≥ кола стоњть ведучий ≥з заплющеними очима. ƒ≥ти йдуть по колу праворуч ≥ говор€ть:

ƒружно, д≥ти: раз, два, три!

–азом вл≥во поверни!

”с≥ разом повертаютьс€ ≥ йдуть в протилежний б≥к. ѕот≥м промовл€ють:

ј €к скажем скок, скок, скок,Ч

¬≥дгадай, чий голосок!

—лова Ђ—кок, скок, скокї проговорюЇ т≥льки одна дитина, заздалег≥дь призначена вихователем.  оли д≥ти вимовл€ть ус≥ слова, ведучий розплющуЇ оч≥ й намагаЇтьс€ в≥дгадати, хто сказав:

Ђ—кок, скок, скокї. якщо в≥н в≥дгадав, то ведучим стаЇ дитина, голос €коњ в≥дгадали, ≥ гра повторюЇтьс€ знову.

 

–екомендац≥њ до гри

¬едучий не маЇ права розплющувати оч≥, поки не завершитьс€ в≥рш.

 

 

«аборонений рух

ћета: виховувати увагу, км≥тлив≥сть, швидку ор≥Їнтац≥ю.

 

’≥д гри

ƒ≥ти стають у коло на в≥дстан≥ вит€гнутих у сторони рук. ¬ихователь також стаЇ з ними в коло ≥ пропонуЇ виконувати за ним ус≥ рухи, за вин€тком Ђзабороненогої, €кий в≥н сам установив.

Ќаприклад, не можна поставити руки на по€с. ¬ихователь виконуЇ р≥зн≥ рухи, а вс≥ д≥ти повторюють њх. –аптом в≥н виконуЇ Ђзаборонений рухї. ’то з учасник≥в гри помилитьс€, той робить

крок уперед або штрафуЇтьс€. ѕот≥м в≥н продовжуЇ грати. √ра проводитьс€ впродовж 5Ц6 хвилин, п≥сл€ чого вихователь називаЇ д≥тей, €к≥ не припустилис€ жодноњ помилки.

 

–екомендац≥њ до гри

¬ихователь стежить за тим, щоб гравц≥ повторювати вс≥ вправи, кр≥м Ђзабороненогої руху. Ўтраф може бути таким: пострибати на обох ногах, €к зайчик; промовити скоромовку; в≥дгадати загадку та ≥н.


 

Ѕережи предмет

ћета: виховувати спостережлив≥сть, км≥тлив≥сть та швидку реакц≥ю.

 

’≥д гри

ƒ≥ти сто€ть у кол≥ на в≥дстан≥ кроку одне в≥д одного, ноги трохи розставлен≥, руки за спиною. Ѕ≥л€ н≥г кожноњ дитини Ч кубик або маленький мТ€чик. ” центр≥ Ч ведучий, €кий переходить з одного м≥сц€ на ≥нше ≥ намагаЇтьс€ захопити будь-€кий кубик або мТ€чик. ƒ≥ти прис≥дають, захищаючи св≥й предмет руками.  оли ведучому вдаЇтьс€ вз€ти кубик (мТ€чик) у двох-трьох д≥тей, то призначаЇтьс€ новий ведучий, ≥ гра повторюЇтьс€.

 

–екомендац≥њ до гри

—початку вихователь маЇ призначити на роль ведучого найспритн≥шу дитину, пот≥м цю роль поступово виконують ус≥ д≥ти. “≥, у кого забрали предмет, робл€ть крок назад ≥з кола ≥ сто€ть

так, поки не завершитьс€ гра.

 

 

„ий в≥нок кращий?

ћета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати увагу та ор≥Їнтуванн€ у простор≥.

’≥д гри

ƒ≥ти обТЇднан≥ у дв≥ р≥вн≥ групи.  ожна з них утворюЇ коло. Ќа слова або п≥сню виховател€:

¬≥зьмемось за руки,

ѕ≥демо на луки,

—плетемо в≥ночок,

—танемо в таночок! Ч д≥ти берутьс€ за руки ≥ йдуть по колу л≥воруч. Ќа останн≥ слова зупин€ютьс€, п≥дн≥мають руки.

¬ихователь у цей час продовжуЇ:

„ий найкращий в≥нок,

“ой ≥ п≥де в танок!

ѕ≥сл€ цих сл≥в д≥ти швидко опускають руки на плеч≥ своњм сус≥дам. ¬ихователь зазначаЇ, у €кому кол≥ д≥ти швидко поклали руки на плеч≥ та дотримують форми кола. ÷≥ д≥ти танцюють п≥д будь-€ку п≥сню виховател€, а решта плеще њм у долон≥. √ра повторюЇтьс€.

–екомендац≥њ до гри

¬ихователев≥ необх≥дно стежити за тим, щоб ус≥ д≥ти в кол≥ спочатку йшли л≥воруч, а п≥д час повторенн€ гри Ч праворуч, не штовхалис€, не наступали на ноги одне одному.

 





ѕоделитьс€ с друзь€ми:


ƒата добавлени€: 2016-12-05; ћы поможем в написании ваших работ!; просмотров: 838 | Ќарушение авторских прав


ѕоиск на сайте:

Ћучшие изречени€:

Ћогика может привести ¬ас от пункта ј к пункту Ѕ, а воображение Ч куда угодно © јльберт Ёйнштейн
==> читать все изречени€...

511 - | 519 -


© 2015-2023 lektsii.org -  онтакты - ѕоследнее добавление

√ен: 0.01 с.